Top/Flop stammen

DeletedUser75324

Guest
De enige hulp die wij hebben is een "Pact" Tussen Sofia en een stam en Moraalbrekers. Als jij dat schandaliger vindt dat alle stammen in de buurt om hulp vragen en MBs vragen of ze aub willen wachten met edelen etc. prima
 
Reactiescore
3.586
De enige hulp die wij hebben is een "Pact" Tussen Sofia en een stam en Moraalbrekers. Als jij dat schandaliger vindt dat alle stammen in de buurt om hulp vragen en MBs vragen of ze aub willen wachten met edelen etc. prima

Ik heb vandaag weer enkele spelers in kaart kunnen brengen die bij het kamp Septen horen. Sophia had een vv binnen een stam (spy) en (ondertussen kicked) waardoor jullie aan de informatie kwamen dat die stam def stuurde naar ons. Sophie werkt samen met een rim stam in zijn rug.

Die MB waar we het nu over hebben zit in de stam EX, een stam waarvan de afgelopen dagen een speler ge edeld is door Septen. (spy) 1 + 1 = 2.

Je kan zeggen wat je wilt maar jullie hebben overal spelertjes in stammen zitten die jullie van deze informatie voorzien. Vind dat gewoon nogal stijlloos voor de nummer 1 stam.
 

DeletedUser75324

Guest
hypocriet ten top weer. Jij ben zeker niet de netste op de manier van het verkrijgen van het info. Denk maar terug aan de tijd van Rev. (vv pakken om te kijken of er nog een claim op het dorp stond van de persoon waar je mee samen werkten bijv.)

Die MB waar we het nu over hebben zit in de stam EX, een stam waarvan de afgelopen dagen een speler ge edeld is door Septen. (spy) 1 + 1 = 2.
Dus als je een mb in een stam zit en iemand uit je stam edelt iemand uit de stam gebruik je automatisch spionnen? Juist.
 
Reactiescore
3.586
hypocriet ten top weer. Jij ben zeker niet de netste op de manier van het verkrijgen van het info. Denk maar terug aan de tijd van Rev. (vv pakken om te kijken of er nog een claim op het dorp stond van de persoon waar je mee samen werkten bijv.)

Vanwaar komt dit nu weer. Over welke persoon (waarmee ik samenwerkte) gaat het hier dan? Zeg mij in ieder geval niets dus kan je deze aantijgingen staven met iets? Ik kom aan mijn informatie op geheel andere manier dan jij zou denken niet dat ik je veel wijzer wil maken. Maar het is wel 100% legaal en netjes.

Dus als je een mb in een stam zit en iemand uit je stam edelt iemand uit de stam gebruik je automatisch spionnen? Juist.

Dus jij wilt beweren dat dit 100% kosher is? Je plaatst of houd gewoon geen MB in een stam die vijandelijk van jou stam is zeker niet als je een mb stam hebt.
 
Reactiescore
3.586
Ik heb je weinig te vertellen nog de behoefte met je te praten, enige wat ik wel nog wil weten is of je die Japanse opleiding nu gevolgd hebt of niet?
 

DeletedUser77878

Guest
In dat geval stopt hier onze conversatie over het verleden laten we kijken naar de toekomst en dat is jou van deze wereld.
 

DeletedUser62508

Guest
Ik heb vandaag weer enkele spelers in kaart kunnen brengen die bij het kamp Septen horen. Sophia had een vv binnen een stam (spy) en (ondertussen kicked) waardoor jullie aan de informatie kwamen dat die stam def stuurde naar ons. Sophie werkt samen met een rim stam in zijn rug.

Die MB waar we het nu over hebben zit in de stam EX, een stam waarvan de afgelopen dagen een speler ge edeld is door Septen. (spy) 1 + 1 = 2.

Je kan zeggen wat je wilt maar jullie hebben overal spelertjes in stammen zitten die jullie van deze informatie voorzien. Vind dat gewoon nogal stijlloos voor de nummer 1 stam.

Je bedoelde de stam E. denk ik?

Hier reageer ik graag op.

Mijn mb is al mb sinds het begin van de wereld. De stam E. wist ook hiervan toen zij hun stam joinde. Een speler in E. (Frederic de Kleine) werkt al de gehele wereld samen met Superjunk, Suicide en Silenzio. Kan je zeggen dat je van niks weet. Maar we weten beide dat het onzin is.

Ik heb meerdere skype logjes getoond aan E. om te laten zien dat mij mb's daar niet zitten voor het doorspelen van informatie, maar omdat ze er een eigen agenda op nahouden wat ik ze ook gun. Zijn goede spelers en wie ben ik dan om ze tegen te houden in hun groei voor mijn eigen gewin? Een deel van de logjes hieronder.

[11:44:32] Dux Uniique: Ik wil wel zeggen dat ik niet daar zit om info door te spelen.
[11:44:39] Thijs: Dat snap ik
[11:44:49] Thijs: Ik wil ook helemaal niet dat jullie info door te gaan spelen hoor :p
[11:44:51] Thijs: no stress
 
Reactiescore
3.586
Je bedoelde de stam E. denk ik?

Hier reageer ik graag op.

Mijn mb is al mb sinds het begin van de wereld. De stam E. wist ook hiervan toen zij hun stam joinde. Een speler in E. (Frederic de Kleine) werkt al de gehele wereld samen met Superjunk, Suicide en Silenzio. Kan je zeggen dat je van niks weet. Maar we weten beide dat het onzin is.

Ik heb meerdere skype logjes getoond aan E. om te laten zien dat mij mb's daar niet zitten voor het doorspelen van informatie, maar omdat ze er een eigen agenda op nahouden wat ik ze ook gun. Zijn goede spelers en wie ben ik dan om ze tegen te houden in hun groei voor mijn eigen gewin? Een deel van de logjes hieronder.

[11:44:32] Dux Uniique: Ik wil wel zeggen dat ik niet daar zit om info door te spelen.
[11:44:39] Thijs: Dat snap ik
[11:44:49] Thijs: Ik wil ook helemaal niet dat jullie info door te gaan spelen hoor :p
[11:44:51] Thijs: no stress

Ik weet van niks nee, ik ga het ook niet ontkennen kan best zijn dat die acc's samenwerkte. Wat heeft de groei te maken of ze in je mb stam zitten of niet? Blijven je mb's i think. Maar ik kan wel vrede nemen met je uitleg al blijf ik het een rare situatie vinden.
 

DeletedUser62508

Guest
Ik weet van niks nee, ik ga het ook niet ontkennen kan best zijn dat die acc's samenwerkte. Wat heeft de groei te maken of ze in je mb stam zitten of niet? Blijven je mb's i think. Maar ik kan wel vrede nemen met je uitleg al blijf ik het een rare situatie vinden.
Je mag het een rare situatie vinden. Alleen zitten ze in de stam puur voor zichzelf, daar heb ik niks mee te maken. We willen allemaal een leuk spelletje spelen, hun ook. Wie ben ik dan om het minder leuk te maken en ze klein te houden en puur alleen voor mij? Die jongens hebben de vrijheid om lekker te spelen en op sommige momenten werken we dan samen. Wat begon als een mb is nu doorgegroeid tot een speler waar we dagelijks leuk contact mee hebben en het goed mee kunnen vinden, maar die we niet aan banden leggen voor ons eigen gewin.

Een spy? Zeker niet.
 

DeletedUser62508

Guest
Waarom is het dan een mb en geen pbg?

Hoe je het wilt noemen. Onze samenwerking is begonnen als vorm van mb/moraalheer. We hebben het er verder nooit over de naam gehad maar gewoon over de samenwerking die van beide kanten prima bevalt. Het maakt mij geen snars uit of ze nu mb heten of pbg. Het komt op hetzelfde neer in dit geval.
 

DeletedUser6916

Guest
Ik heb vandaag weer enkele spelers in kaart kunnen brengen die bij het kamp Septen horen. Sophia had een vv binnen een stam (spy) en (ondertussen kicked) waardoor jullie aan de informatie kwamen dat die stam def stuurde naar ons. Sophie werkt samen met een rim stam in zijn rug.

Die MB waar we het nu over hebben zit in de stam EX, een stam waarvan de afgelopen dagen een speler ge edeld is door Septen. (spy) 1 + 1 = 2.

Je kan zeggen wat je wilt maar jullie hebben overal spelertjes in stammen zitten die jullie van deze informatie voorzien. Vind dat gewoon nogal stijlloos voor de nummer 1 stam.

Als ik een iemand zou moeten aanwijzen die ontzettend hypocriet is ben jij het wel Jannes.

Je loopt al sinds de start van de wereld overal je contacten te onderhouden die jou dan zogenaamd ongevraagd van informatie voorzien. Maar jij had een vriendje binnen R.i.p. / rev. (spy) en (ondertussen toegetreden tot jou stam) waardoor je aan de informatie kwam die jij hier op het forum gooit.

1+1=2 Jannes, wat je zegt ben je zelf. Ontzettend stijlloos, dat blijkt hoe langer hoe meer. Je spant alles en iedereen voor je karretje, wat natuurlijk je goed recht is, maar dat spreekt jou niet vrij van de daden die jij andere spelers laat doen / gedoogd dat ze die daden doen. Of kwam jij niet op een stijlloze manier aan al jou informatie, even het voorbeeld als binnen 3/4 uur de info van het forum van Rev. over interns / fusies wat jij daarna hier openbaarde.

Ik denk dat dit minder stijlloos is dan een speler die zo'n hekel heeft aan het gedrag / speelstijl van jullie nieuwste aanwinst dat hij mij zijn dorpen en VV aanbied terwijl ik de beste jongen nog nooit eerder gesproken heb. In plaats van aan zijn eigen stamleider die nu op zijn teentjes is getrapt dat iedereen weet dat Humble niks verschilt met Septen van aanpak.
 

DeletedUser27049

Guest
Ik heb vandaag weer enkele spelers in kaart kunnen brengen die bij het kamp Septen horen. Sophia had een vv binnen een stam (spy) en (ondertussen kicked) waardoor jullie aan de informatie kwamen dat die stam def stuurde naar ons. Sophie werkt samen met een rim stam in zijn rug.

Die MB waar we het nu over hebben zit in de stam EX, een stam waarvan de afgelopen dagen een speler ge edeld is door Septen. (spy) 1 + 1 = 2.

Je kan zeggen wat je wilt maar jullie hebben overal spelertjes in stammen zitten die jullie van deze informatie voorzien. Vind dat gewoon nogal stijlloos voor de nummer 1 stam.

Werkelijk degoutant. Ik neem aan dat je op mij doelt aangezien ik een speler uit E. zo goed als heb weggespeeld? Ik wist zelfs niet eens dat Sophia een vv binnen die stam had. Als iemand wat had gehad aan die info dan was ik het wel. Verder vermoed ik dan dat dit de vv van Baptiste was? Gezien ik geen andere stamverlaters zie, mijn target werd aangenomen de dag dat Baptiste uit die stam werd gekicked, zowiezo kon er dan al niet veel relevants gespioneerd worden hé?

Bovendien zou ik zonder enige twijfel alle info weigeren aangezien ik geen deel zou willen uitmaken van een stam die gebruik maakt van spionage. Iets waar jij, zoals hierboven al werd bewezen, duidelijk anders over denkt.

Niveauverschil noem ik dat :redface:
 

DeletedUser6916

Guest
Werkelijk degoutant. Ik neem aan dat je op mij doelt aangezien ik een speler uit E. zo goed als heb weggespeeld? Ik wist zelfs niet eens dat Sophia een vv binnen die stam had. Als iemand wat had gehad aan die info dan was ik het wel. Verder vermoed ik dan dat dit de vv van Baptiste was? Gezien ik geen andere stamverlaters zie, mijn target werd aangenomen de dag dat Baptiste uit die stam werd gekicked, zowiezo kon er dan al niet veel relevants gespioneerd worden hé?

Bovendien zou ik zonder enige twijfel alle info weigeren aangezien ik geen deel zou willen uitmaken van een stam die gebruik maakt van spionage. Iets waar jij, zoals hierboven al werd bewezen, duidelijk anders over denkt.

Niveauverschil noem ik dat :redface:

Nee, ik had geen vv binnen E.

Het gaat hier om de VV van een speler uit error die ik gekregen heb nadat hun stamleider BrokenArrow had aangekondigd over te gaan naar Humble, en dat hem gevraagd was om deff te leveren, of zijn oude stam dat ook nog even wilde doen was zijn (BrokenArrow) eigen voorstel (dus niet die van Humble!). Dan is een reactie van het stoppen met tribalwars door zijn leden niet geheel onlogisch, dat ze mij hun VV geven zonder ooit maar iets met mij te maken hebben gehad zegt denk ik al genoeg over hoe de buurt tegen mij aankijkt. Het respect in BrokenArrow hebben ze in ieder geval verloren. Dat lijkt me duidelijk.. :redface:

Daarnaast is de nieuwste aanwinst van Humble, Brokenarrow. De beste man die mij aanviel en daarna zijn toevlucht zocht in de stam NaN, waar zoals onderhand wel bekend is ik persoonlijk (dus niet Septen) banden mee heb. Met een begeleidende PM naar mij of ik geen haat gevoelens had jegens hem en of het oke was dat die maar ging samenwerken met me. Nadat zijn aanval op niks uitliep.
 

DeletedUser27049

Guest
Duidelijk het persoon dat je in je stam wilt dus, jammer dat Humble ons voor is :biggrin:
 
Reactiescore
3.586
Als ik een iemand zou moeten aanwijzen die ontzettend hypocriet is ben jij het wel Jannes.

Je loopt al sinds de start van de wereld overal je contacten te onderhouden die jou dan zogenaamd ongevraagd van informatie voorzien. Maar jij had een vriendje binnen R.i.p. / rev. (spy) en (ondertussen toegetreden tot jou stam) waardoor je aan de informatie kwam die jij hier op het forum gooit.

1+1=2 Jannes, wat je zegt ben je zelf. Ontzettend stijlloos, dat blijkt hoe langer hoe meer. Je spant alles en iedereen voor je karretje, wat natuurlijk je goed recht is, maar dat spreekt jou niet vrij van de daden die jij andere spelers laat doen / gedoogd dat ze die daden doen. Of kwam jij niet op een stijlloze manier aan al jou informatie, even het voorbeeld als binnen 3/4 uur de info van het forum van Rev. over interns / fusies wat jij daarna hier openbaarde.

Ik denk dat dit minder stijlloos is dan een speler die zo'n hekel heeft aan het gedrag / speelstijl van jullie nieuwste aanwinst dat hij mij zijn dorpen en VV aanbied terwijl ik de beste jongen nog nooit eerder gesproken heb. In plaats van aan zijn eigen stamleider die nu op zijn teentjes is getrapt dat iedereen weet dat Humble niks verschilt met Septen van aanpak.

Ik kende wel meer dan 1 persoon in RIP hoor dus zou geen conclusies trekken die je niet kan maken. Geen idee wat dat vv gedoe met deze kwestie te maken heeft,... Wij hebben van verschillende kleine spelers wel beetjes def gekregen dus klaarblijkelijk stond het grootste deel van die stam wel achter BrokenArrow.

Werkelijk degoutant. Ik neem aan dat je op mij doelt aangezien ik een speler uit E. zo goed als heb weggespeeld? Ik wist zelfs niet eens dat Sophia een vv binnen die stam had. Als iemand wat had gehad aan die info dan was ik het wel. Verder vermoed ik dan dat dit de vv van Baptiste was? Gezien ik geen andere stamverlaters zie, mijn target werd aangenomen de dag dat Baptiste uit die stam werd gekicked, zowiezo kon er dan al niet veel relevants gespioneerd worden hé?

Bovendien zou ik zonder enige twijfel alle info weigeren aangezien ik geen deel zou willen uitmaken van een stam die gebruik maakt van spionage. Iets waar jij, zoals hierboven al werd bewezen, duidelijk anders over denkt.

Niveauverschil noem ik dat :redface:

Geen idee waarom je u aangesproken voelt want het ging helemaal niet over jou. Dat zegt dan weer veel over hoe betrokken je bent met dit gebeuren. Kan je even laten zien wat er bewezen is? Ik lees enkel stellingen namelijk. En zoals ik al zei maak ik geen gebruik van spionages ben er niet enkel tegen maar heb het ook nog eens niet nodig om aan mijn informatie te komen. Dat jullie niet zo slim zijn om bepaalde reacties uit te lokken of de juiste dingen aan te kaarten waardoor je een lading aan informatie haalt is niet mijn probleem maar reageer die woede niet op mij af.


Dat jullie geprikkeld zijn omdat de blitz van Vinnie op mijn account Hoz faalde en de blitz van wis feest op Cnorros faalde en de blitz op superjunk faalde en de massa van Septen en zijn bg's op *SC faalde en jullie een totaal van 0 dorpen hebben weten te veroveren kan ik inkomen. Wat wel zonde is, is dat speler ShitHappens het zo nodig vond om een bb dorp te edelen in het cluster van *SC met als reden 'ik wil er enkel mijn geloof uitbreiden' daar kwam het toch op neer, trekt werkelijk waar nergens op,... Zeker omdat hij enkele minuten daarvoor nog een PM stuurde waarin die hoopte op een faire oorlog. Nauw ik zou zeggen, geef dan alvast het goede voorbeeld,... Niet verbaast opkijken als SH binnenkort 30 bb dorpen in zijn cluster ziet veranderen naar spelers dorpen met als reden 'wij willen er enkel maar ons geloof uitbreiden'.

Jullie zouden je beter eens bezig houden met nuttige dingen ipv op het AF posten want in tegenstelling tot mij kan blijkbaar niet iedereen dat combineren.
 

DeletedUser62508

Guest
Ik kende wel meer dan 1 persoon in RIP hoor dus zou geen conclusies trekken die je niet kan maken. Geen idee wat dat vv gedoe met deze kwestie te maken heeft,... Wij hebben van verschillende kleine spelers wel beetjes def gekregen dus klaarblijkelijk stond het grootste deel van die stam wel achter BrokenArrow.



Geen idee waarom je u aangesproken voelt want het ging helemaal niet over jou. Dat zegt dan weer veel over hoe betrokken je bent met dit gebeuren. Kan je even laten zien wat er bewezen is? Ik lees enkel stellingen namelijk. En zoals ik al zei maak ik geen gebruik van spionages ben er niet enkel tegen maar heb het ook nog eens niet nodig om aan mijn informatie te komen. Dat jullie niet zo slim zijn om bepaalde reacties uit te lokken of de juiste dingen aan te kaarten waardoor je een lading aan informatie haalt is niet mijn probleem maar reageer die woede niet op mij af.


Dat jullie geprikkeld zijn omdat de blitz van Vinnie op mijn account Hoz faalde en de blitz van wis feest op Cnorros faalde en de blitz op superjunk faalde en de massa van Septen en zijn bg's op *SC faalde en jullie een totaal van 0 dorpen hebben weten te veroveren kan ik inkomen. Wat wel zonde is, is dat speler ShitHappens het zo nodig vond om een bb dorp te edelen in het cluster van *SC met als reden 'ik wil er enkel mijn geloof uitbreiden' daar kwam het toch op neer, trekt werkelijk waar nergens op,... Zeker omdat hij enkele minuten daarvoor nog een PM stuurde waarin die hoopte op een faire oorlog. Nauw ik zou zeggen, geef dan alvast het goede voorbeeld,... Niet verbaast opkijken als SH binnenkort 30 bb dorpen in zijn cluster ziet veranderen naar spelers dorpen met als reden 'wij willen er enkel maar ons geloof uitbreiden'.

Jullie zouden je beter eens bezig houden met nuttige dingen ipv op het AF posten want in tegenstelling tot mij kan blijkbaar niet iedereen dat combineren.

Dit zie je verkeerd. Dat bb dorp had ik savonds vanaf half 12 al. De PM wisseling met SC begon om 01:00. Toen was het dorp dus al een tijdje in mijn bezit.

Verder kwamen er op alle omliggende dorpen van suicide edels, als deze door zouden komen wou ik graag deffen op een gelovig dorp ipv een ongelovig dorp en heb ik er voor gekozen om een bb dorp te edelen. Op elke andere wereld zou ik dit niet doen, maar met geloof moet je soms wat afwijken van de standaard. Ik heb heel netjes aangegeven niet met kata's te zullen gooien en het was een prima gesprek met SC.

Over de aanval kunnen we veel praten, we kunnen er beide onze positieve kanten uit plukken. Er zijn genoeg clears levend terug naar huis gegaan, heel veel mobiele def gesloopt maar nog geen dorpen. Het is van welke kant je het bekijkt.

Mocht er ooit een massa op mij komen en SC kiest ervoor om het op dezelfde manier aan te pakken door slechts 1 (ik meen zelfs mijn eerste pas op deze wereld) bb dorp te pakken dan is dat zijn goed recht en zal ik hem dat niet kwalijk nemen.
 

DeletedUser27049

Guest
Geen idee waarom je u aangesproken voelt want het ging helemaal niet over jou. Dat zegt dan weer veel over hoe betrokken je bent met dit gebeuren. Kan je even laten zien wat er bewezen is? Ik lees enkel stellingen namelijk. En zoals ik al zei maak ik geen gebruik van spionages ben er niet enkel tegen maar heb het ook nog eens niet nodig om aan mijn informatie te komen. Dat jullie niet zo slim zijn om bepaalde reacties uit te lokken of de juiste dingen aan te kaarten waardoor je een lading aan informatie haalt is niet mijn probleem maar reageer die woede niet op mij af.


Dat jullie geprikkeld zijn omdat de blitz van Vinnie op mijn account Hoz faalde en de blitz van wis feest op Cnorros faalde en de blitz op superjunk faalde en de massa van Septen en zijn bg's op *SC faalde en jullie een totaal van 0 dorpen hebben weten te veroveren kan ik inkomen. Wat wel zonde is, is dat speler ShitHappens het zo nodig vond om een bb dorp te edelen in het cluster van *SC met als reden 'ik wil er enkel mijn geloof uitbreiden' daar kwam het toch op neer, trekt werkelijk waar nergens op,... Zeker omdat hij enkele minuten daarvoor nog een PM stuurde waarin die hoopte op een faire oorlog. Nauw ik zou zeggen, geef dan alvast het goede voorbeeld,... Niet verbaast opkijken als SH binnenkort 30 bb dorpen in zijn cluster ziet veranderen naar spelers dorpen met als reden 'wij willen er enkel maar ons geloof uitbreiden'.

Jullie zouden je beter eens bezig houden met nuttige dingen ipv op het AF posten want in tegenstelling tot mij kan blijkbaar niet iedereen dat combineren.

SH.. antwoordde met dat je wrs E. bedoelde, ik dacht ook dat je een fout maakte, omdat het met je beschrijving best wel die andere stam kon zijn. Daar zat ik fout, ik ben ook maar een mens. Bekijk het langs de positieve kant, als ik zo'n fouten maak weet je dat er daadwerkelijk niets van spionage plaatsvind.

Verder staat dit compleet los van frustratie, iedereen die een beetje degelijk kan deffen en on is kan een blitz deffen zonder dorpen verliezen. Het is maar goed dat jullie niet meteen alles al verliezen, dat zou de wereld saai maken. Ik persoonlijk word enkel blij van een tegenstander die zich verzet. :smile:

Gezien de context vind ik dat dorp niet zo'n drama, als er garanties zijn dat het een defdorp zonder edels is bv.? Voor jou is dit enkel voordelig omdat je exact weet waar de edels gaan vallen in de toekomst... SH.. heeft nog vrij weinig aan dit dorp en als je het enkel tactisch bekijkt kan je moeilijk veel bezwaar hebben.

Als je dit soort zetten zo'n schandaal vind dan hoor je geen tactisch spel te spelen. Nu komt het erop aan een oplossing te vinden voor dat dorp, het is alleszinds geen CF in zijn normale definitie.
 
Reactiescore
3.586
Het is een 100% clusterfuck. Een bb edelen in iemand zijn cluster (wat het overduidelijk is), is altijd een clusterfuck ongeacht met welke intentie je het overneemt.

Geloof is inderdaad een onderdeel van het spel het is daarom ook de bedoeling dat je uw kerken zo plaatst dat je tegenstander zijn dorpen er al half inzitten. Dit is gewoon echt schandalig ja, SH zegt eigenlijk letterlijk 'wij zijn te zwak om een veroverd dorp te kunnen behouden dus gaan we maar clusterfucken zodat we overal geloof hebben'.

Goed, waar ligt de grens? Binnenkort neemt elke Septen speler een BB dorpje of 3 bij SC zodat ze allemaal geloof hebben aan het gebied waartegen ze fronten. Zoals ik al zei, wij zien dit als een groot schandaal in Humble en zullen dan ook niet stil zitten dit zomaar te tolereren. Je wou een faire oorlog maar je bent met tegenovergestelde intenties begonnen, hopelijk nemen jullie dan ook vrede met onze reactie.
 
Bovenaan