Top/Flop Stammen

DeletedUser7072

Guest
Jij mag overal bij Kayo'tje. Wel uitkijken met geld uitgeven :eek:

[29-9-2016 11:48:55] Firedrakan xD: Exact
[29-9-2016 11:49:06] Firedrakan xD: Ze denken dat ik makkelijk ben als ik een lelijke jongen date :p
[29-9-2016 11:49:12] Firedrakan xD: Dus ze denken dan succes te hebben
[29-9-2016 11:49:20] Firedrakan xD: En enige wat er gebeurd is dat ik hun leegpluk
[29-9-2016 11:49:30] Firedrakan xD: Want een jongen die zelfverzekerd is geeft sneller geld uit
[29-9-2016 11:49:44] Firedrakan xD: En ze krijgen niet eens een kus ervoor terug
[29-9-2016 11:49:47] Firedrakan xD: Aka wasted money :p
 
Reactiescore
1.893
Gelukkig heb jij dan zo'n hoog niveau, dat scheelt iniedergeval. Ik was even bang dat ik hier in een gesticht was beland, tot ik jou post zag.
Als dit niet al het geval was toen je je account startte met Mohniels dan was het wel op het moment dat jullie Deluxe joinden, niet?
 

DeletedUser7072

Guest
youre-so-funny-see-how-much-i-laugh.jpg
 

DeletedUser77710

Guest
Hier is men weer met de impulsieve reacties :p

Men zit al te beslissen voor mij op welk account ik moet spelen.
 

DeletedUser

Guest
Hier is men weer met de impulsieve reacties :p

Men zit al te beslissen voor mij op welk account ik moet spelen.

Je gaat op Mazzelventje spelen omdat jij dat zelf hebt aangegeven, dat bepaal ik niet?

Tevens ben jijzelf uit Deluxe gestapt.
 

DeletedUser77254

Guest
Zou ik dan nog maar even een reactie geven op al dit "gedoe." En dan met name op mijzelf gericht, om aantijgingen te verweren en een stukje zelfreflectie.

Alle pogingen om mij tot stabber/of whatever te noemen kan allemaal. Je moet zelf maar kijken wat je er van maakt. Ik zag een stuk uit een skypechat van mij en Koutetsujou (Sebastien) over dat ik Gonohaba & Mazzelventje wel even zou kicken. Naast dat ik het triest vind, dat Sebastien dit hier neerzet als "een serieus skype gesprek", wat helemaal niet waar is, vind ik het nog zieliger dat hij het gebruikt om mij zwart te maken, net nadat ik hem heb gezegd, dat ik vind dat hij geen ruggengraat heeft getoond tijdens zijn leidingstijd binnen Deluxe.

Ikzelf run de stam al sinds het begin van de wereld en tot aan begin september is mij dit goed gelukt. Ik ben altijd nuchter, sta open voor discussie en ben vooral en altijd in voor een lolletje. Ik zeg altijd, het is maar een spelletje dus heb lol en neem niemand te serieus. Helaas kunnen een heleboel mensen dit niet en hebben er moeite mee, als ik wel relaxt met een situatie omga.

Dit is dus ook gebeurt tijdens de leidingstijd van Koutetsujou. Er was altijd een luchtige, open, maar directe sfeer binnen Deluxe en deze kon Sebastien niet accepteren/waarderen. Stom van mij? Ja, ik had hem beter moeten inlichten. Maar ik had weinig andere keus, hij leek capabel en ik had zelf helaas wat minder tijd door de start van het schooljaar.

Wat je vind van mij.. tja I dont care zoals de meeste weten, maar de onzin die over mij verkondigd is, vind ik dan wel weer grappig en daarom dat ik mij hier toch even verwoord.

Iedereen die mij wat beter kent, zal beamen dat ik altijd eerlijk, positief en in stambelang handel en dat zal ik ook lekker blijven doen, wat de toekomst ook brengt. :)

Cheers en op een bier-vol leven.
 

DeletedUser77660

Guest
"Alle pogingen om mij tot stabber/of whatever te noemen kan allemaal. Je moet zelf maar kijken wat je er van maakt. Ik zag een stuk uit een skypechat van mij en Koutetsujou (Sebastien) over dat ik Gonohaba & Mazzelventje wel even zou kicken. Naast dat ik het triest vind, dat Sebastien dit hier neerzet als "een serieus skype gesprek", wat helemaal niet waar is, vind ik het nog zieliger dat hij het gebruikt om mij zwart te maken, net nadat ik hem heb gezegd, dat ik vind dat hij geen ruggengraat heeft getoond tijdens zijn leidingstijd binnen Deluxe."

Hey Ramon,
even verduidelijken dat wij jou nergens een stabber genoemd hebben... misschien vergeet je ergens de essentie en betekenis van het woord want velen gebruiken dat zomaar wanneer een speler wat doet dat bij anderen weer in slechte aarde valt maar goed dat terzijde!
De skypechat waar jij het over hebt was niet zomaar een skypechat, het was de "Deluxe stamleiding" chatgroep, begrijp ik dat je die skype chat niet serieus genomen hebt of dat je het als een excuus voor je uitspraak gebruikt?
Jou zwart maken is ook iets wat ik betwijfel, de oorsprong van mijn schrijven was om iedereen een duidelijk beeld te geven waarom wij leavden, in die chat had ik trouwens ook een voorwaarde opgesteld die de druppel zou zijn om te leaven (Tip: Gonohaba's gemiste kans op de massa)
Dat wij geen ruggengraat vertoond hebben daar kan ik je gedeeltelijk gelijk in geven omdat wij inderdaad vrij snel de handdoek in de ring gegooid hebben maar niet te vergeten dat het ons ook niet echt makkelijk gemaakt werd hé ;)

"Ikzelf run de stam al sinds het begin van de wereld en tot aan begin september is mij dit goed gelukt. Ik ben altijd nuchter, sta open voor discussie en ben vooral en altijd in voor een lolletje. Ik zeg altijd, het is maar een spelletje dus heb lol en neem niemand te serieus. Helaas kunnen een heleboel mensen dit niet en hebben er moeite mee, als ik wel relaxt met een situatie omga."

Hier heb ik persoonlijk een klein puntje kritiek op omdat je naar mijn mening enkel de laatste week weer wat uit je pijp kwam na onze toetreding, we werden eigenlijk een beetje aan ons lot overgelaten.. misschien door die relaxte houding.
Hoe het voor september verliep in de stam weet ik niet, volgens velen verliep het vlotjes in Deluxe tot de schoolperiode weer aanbrak.
Je reacties zijn altijd nuchter geweest, de discussies open klopt helemaal & dat je relaxt met een situatie omging klopt ook volledig... misschien ontbrak het je aan de drijfveer sinds september, voor jou een weet voor mij giswerk.

"Dit is dus ook gebeurt tijdens de leidingstijd van Koutetsujou. Er was altijd een luchtige, open, maar directe sfeer binnen Deluxe en deze kon Sebastien niet accepteren/waarderen. Stom van mij? Ja, ik had hem beter moeten inlichten. Maar ik had weinig andere keus, hij leek capabel en ik had zelf helaas wat minder tijd door de start van het schooljaar."

Wel met een luchtige, open sfeer binnen Deluxe ga ik niet akkoord.
Groot deel van Deluxe stond namelijk niet open voor veranderingen, het kwam zelfs tot op een bepaald punt dat wij onze voorstellen door jou lieten uitdragen op het forum omdat sommigen weigerden met ons in discussie te gaan... wij waren dictator onze wil was wet... maar toch stak ik gedurende mijn eerste week dagelijks UREN in Deluxe om uiteindelijk korte, botte NEE's te krijgen op voorstellen zonder positieve feedback.
Deluxe is een luxestam in mijn ogen.

Leden mogen fratsen uithalen zonder gestraft te worden, waarom? Ik weet het niet.
Je stamleden uitschelden, belachelijk maken is allemaal toegelaten geweest en waarom? Ik weet het niet.

Wij zijn capabel om een stam te leiden, zeker Geert maar die verloor nog eerder zen geduld in Deluxe dan ik zelf, alleen is Geert een man van daden & niet van woorden wat bij mij een combinatie is van beiden.
Ik ben ervan overtuigd dat je het jezelf niet kwalijk mag nemen dat je ons niet ingelicht hebt, je kan namelijk ook niet alles zelf doen maar desondanks dat dat niet gebeurd was.. ben ik ervan overtuigd dat we mét de nodige inlichtingen nog steeds niet konden slagen in ons opzet omdat enkele jongens van de prémade grote mond mochten opzetten en alles mochten afbreken zonder gevolg aan te geven.
Ja TW is een spel maar desondanks dat is een eis aan respect niet verkeerd, zeker niet als je al wat ouder bent.
Naar Geert toe is er enorm weinig respect toe getoond vanuit verschillende accounts, excuses? Neen, wel een reactie als dit:
- https://gyazo.com/f8985ac97fcae416e9df754b1eec86fb
- https://gyazo.com/cfcd3d982981c42c40915328fe2682fc
- https://gyazo.com/69b0b039d418c444106f9a95bb9e6e41

Ik wil benadrukken dat ik je gevoel voor stambelang nooit in twijfel heb getrokken.
Het zijn de principes van ons beiden die gewoon diagonaal gekruist zijn afgelopen week... de rotte appels verzieken heel de stam in Deluxe en ik ben van mening dat er geamputeerd moest worden om te overleven in Deluxe maar wie ben ik om dat te zeggen?

Ik wil ook even duidelijk maken dat sommige jongens zich niet aangesproken hoeven te voelen, die weten dat zelf wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77660

Guest
Lucas is accounthopper 2.0 en daarnaast zelf ook niet bepaald tactisch met zijn sociale skills, maar dat hoeft ook nog niet als 14 jarige op het internet. Was wel betrokken bij de stam, dat wel.

Dat Robin kimer zijn eigen co's dag in dag uit 'uitschijt' en dat is nog zacht uitgedrukt is reden genoeg om te hoppen.
 

DeletedUser7072

Guest
Daar weet ik niks van, en kan ik eigenlijk ook niks zinnigs over zeggen.... Kan alleen over hem oordelen als stamgenoot, en dan moet ik zeggen dat hij aardig puberaal kan zijn, maar hij is dan ook gewoon een pubertje :D
 

DeletedUser77710

Guest
Je gaat op Mazzelventje spelen omdat jij dat zelf hebt aangegeven, dat bepaal ik niet?

Tevens ben jijzelf uit Deluxe gestapt.

Dat bepaal jij wel, want ik heb nooit gezegd dat ik op mazzelventje gaat spelen.

Geef eens een citaat dat ik dit heb gezegd. ;)
 

DeletedUser77710

Guest
De deluxers vertellen altijd dat ik eem puber ben. Dit is toch gewoon normaal? Zoek eens iemand van 14 die geen puber is...:eek:

Dan komen we ook direct aan bij het volgende pun: leeftijd. Men zegt dat 14-jarigen noob zijn in tw. Tribal wars moet je niet beoordelen op leeftijd, er is een topic open bij het forum: co's en daar is er iemand die 13 is en hij heeft ervaring.

Btw, wie had de massa tegen noriare gedeffed wanneer gerl nog bestond? :rolleyes:
 
Bovenaan