Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Ik weet waarover deze discussie gaat. Aangezien ik al sinds de 1ste pagina op aan het mee volgen ben. Maar iedere keer komt het PP gebruik terug naar boven.

En waarom zou je het niet doen, een pp farmer kicken (die doet toch niks, groeit niet en heeft amper troepen)
dusjah toch logisch dat je hem dan gaat farmen. Markt katapulteren en grondstoffen oprapen.

Vanwaar die vooroordelen? Dat was namelijk niet het geval. Dat stond al aangegeven, dus je hebt inderdaad niet de discussie gevolgd.

De reden overigens dat ik gekickt ben is overigens niet omdat ik een pp-farmer ben. Dat is een overhaaste conclusie die hier is genoemd, maar absoluut niet de waarheid. Men had begrepen dat ik niet door zou spelen, zeker gezien ik grondstoffen verhandelde. Dat was echter niet het geval. Ik zei dat ik voorlopig nog door ging, 2 verschillende dingen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Dus je wilde doorgaan, maar alsnog maar halfslachtig, want je verkoopt PP.

Je zet je punt bepaald geen kracht bij.
 
Reactiescore
1.094
Dus je wilde doorgaan, maar alsnog maar halfslachtig, want je verkoopt PP.

Je zet je punt bepaald geen kracht bij.

Ik ga niet elke actie behandelen die ik heb gedaan G., maar ik heb gewoon gespeeld en daarbij pp verkocht. Met de mix van kwaliteiten en activiteit van de mensen in die stam kon ik ze redelijk bijhouden met een klein beetje moeite.
Of ik ben gestart om serieus mee te dingen in de top? Nee, zeker niet. Maar dat kunnen hun sowieso niet, wil nog niet zeggen dat ik ze laat stikken, want dat is absoluut niet zo. Ik groei gewoon kalmpjes mee, en help waar nodig. Niets meer niets minder.

Het was dan ook het moment dat ze vroegen wie gaat er door, waarop ze begrepen dat ik stopte, wat dus niet zo was. De kick is niet gekomen door het pp farmen, in ieder geval niet de voornaamste reden.

Overigens zie ik nog steeds geen reden om ex stamgenoot dan binnen een uur te attacken.


Fanboys :D
 
Laatst bewerkt:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
haha dankje voor je sarcasme, hoewel ik al meer farm dan jou ;p


OT Ja we gaan de naam veranderen, het was niet bekend bij ons.

Opscheppen op een forum over farm is inderdaad wel iets voor floppers. Verder is het onmogelijk dat als je een stamnaam met een zelfde stamwapen gebruikt het geen neppe versie van het origineel is. Een of andere wannabe moet het hebben geweten, die mag je alvast uit de stam ditchen.
 
Reactiescore
246
haha dankje voor je sarcasme, hoewel ik al meer farm dan jou ;p


OT Ja we gaan de naam veranderen, het was niet bekend bij ons.

Lekker voor je man haha, maar met je CO aanvraag zal zeker nog een tijdje gelachen worden..
 

DeletedUser51839

Guest
Niet echt respectvol om een stamwapen en stamnaam te gaan gebruiken die op een andere wereld veel heeft betekent. Jammer dit!

Tgojha, mijn stammetje is ook zo, alleen wij 2 zijn real gentles geweest op w26 dusja meer voor de oude glorie te herdenken :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik kan hem niet vinden :eek:
 
Bovenaan