Top/Flop stammen

DeletedUser76885

Guest
1. Ja dat heb ik inderdaad gelezen. Maar waarom wordt de situatie dan onhoudbaar voor ons?
2. Haha wat diep triest weer. Jullie hebben zeker 600 aanvallen gestuurd om wat gebouwtjes af te breken? En die dode edels dan? Dacht je dat die ook gebouwen af konden breken? Jullie hebben gewoon gefaald.

Wat ik sowieso erg vreemd vind is dat heel Born en vooral Dora moord en brand schreeuwden om de stab van Team Rocket, wat begrijpelijk is, maar vervolgens wil Dora zelf een speler rekruten, waarvan hij weet dat dat een stabber is.

[18:39:49] ****: Ik zou het heel mss kunnen regelen dat we nanake kunnen overnemen
[18:39:55] ****: want dat account is onbemand
[18:40:32] ****: maar tegen niemand zeggen
[18:40:38] ****: alleen *** en jij weten hiervan
[18:41:01] ****: Maar ik met even eten
[18:41:06] ****: moet*
[18:41:20] ****: Maar denk dus dat het de beste keuze voor jou is om naar LoC te gaan
[18:41:37] ****: Als ik er nanake nog bij kan nemen (ze denken namelijk overtuigd dat ik voor hun wil werken)
[18:41:52] ****: dan kan ik later ook helpen met de oorlog

Voor en achternaam hoeven hier niet op het forum te staan.

Dit was dus ook een reden waarom TR de stab heeft uitgevoerd, omdat ze vermoeden dat Born/Dora hier achter zat. En nee dat zitten ze niet, laat dat duidelijk zijn. Maar Guard afmaken voor het hebben van een stabber in de stam (Sven werd direct van het acc gezet maar goed), en dan zelf een stabber willen rekruten. Voor mij heb je dan afgedaan.


Veel te veel leeswerk opeens op het AF. Om gelijk dit maar eens van de baan te schoppen: Sinds wanneer is het zeker dat wij **** willen rekruteren? (Cedric). Dat je mij niet mag, oke. Maar dan zo een beetje proberen mij in de grond te boren? Fuck you.:p
 

DeletedUser76885

Guest
Veel te veel leeswerk opeens op het AF. Om gelijk dit maar eens van de baan te schoppen: Sinds wanneer is het zeker dat wij **** willen rekruteren? (Cedric). Dat je mij niet mag, oke. Maar dan zo een beetje proberen mij in de grond te boren? Fuck you.:p

Verder kijk jij bij die massa naar 'gewonnen dorpen'.
Nou, dat is gebeurd op de manier hoe wij het geplanned hebben. Jij zegt slechte massa op TR maar volg is mij hebben we voornamelijk door de 24 uur regeling edels op Smokin Aces gegooid en daar hebben we dorpen gepakt. Wat nou slechte massa? Ons doel was kata's op TR te gooien als vergelding. Dorpen was niet eens het hoofddoel.
 

DeletedUser61161

Guest
Inderdaad ja, wij hebben TR 600 inc's gegeven met als doel gebouwen af te breken. Waarom denk je dat ke alleen maar Kata fakes kreeg op je achterland? En scouts fakes op je front?

Wij hebben dorpen gepakt waarvan niets eens de bedoeling was ze te pakken. Dat was eerder een dump van edelclears van toen The Face nog bestond. ;)

Die Kata massa was puur onze revenge op de stab van TR en daarmee uit. Moesten wij echt de intentie hebben om dorpen te edelen hadden we wel netjes alles getimed en deff achter onze edels gezet, want ja wij kunnen dat ;)

Als jullie toch zo goed blijken te zijn, waarom falen jullie dan in alles?

JIj faalt ook redelijk in posten maken met goeie argumenten/onderbouwing.
Die haat richting Guard is nergens voor nodig.
 
Reactiescore
246
JIj faalt ook redelijk in posten maken met goeie argumenten/onderbouwing.
Die haat richting Guard is nergens voor nodig.


Haat is in het algemeen nergens voor nodig meestal. Iedere persoon heeft zen eigen opinie over iets maar erop haten is nooit de goede manier :s.

Also: hoi noob ik own je op curve
 

DeletedUser61161

Guest
Haat is in het algemeen nergens voor nodig meestal. Iedere persoon heeft zen eigen opinie over iets maar erop haten is nooit de goede manier :s.

Also: hoi noob ik own je op curve
De dag dat jij van mij wint met curve zal het zijn door ouderdom dus nog een 50 jaar wachten en misschien dan heb je kans.
 

DeletedUser68345

Guest
Ik kom steevast tot de conclussie dat nagenoeg alle spelers een stam over dezelfde kam scheren wanneer er 1 stabber zit.
Los van het feit dat de situatie misschien niet goed is aangepakt is de speler in kwestie meteen van het account verwijdert.

Maar wij houden van haters, geeft alles wat meer spanning aan het spel.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om in een eerlijke oorlog te vechten met de haters hier (met dit account dan).
Of die nu gewonnen word of verloren, je zal zien dat wij het op een eerlijke manier doen en dat het niet eenvoudig zal zijn.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik kom steevast tot de conclussie dat nagenoeg alle spelers een stam over dezelfde kam scheren wanneer er 1 stabber zit.
Los van het feit dat de situatie misschien niet goed is aangepakt is de speler in kwestie meteen van het account verwijdert.

Maar wij houden van haters, geeft alles wat meer spanning aan het spel.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om in een eerlijke oorlog te vechten met de haters hier (met dit account dan).
Of die nu gewonnen word of verloren, je zal zien dat wij het op een eerlijke manier doen en dat het niet eenvoudig zal zijn.

Oke, zin om curve te spelen met ons?
 
Reactiescore
246
Ik kom steevast tot de conclussie dat nagenoeg alle spelers een stam over dezelfde kam scheren wanneer er 1 stabber zit.
Los van het feit dat de situatie misschien niet goed is aangepakt is de speler in kwestie meteen van het account verwijdert.

Maar wij houden van haters, geeft alles wat meer spanning aan het spel.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om in een eerlijke oorlog te vechten met de haters hier (met dit account dan).
Of die nu gewonnen word of verloren, je zal zien dat wij het op een eerlijke manier doen en dat het niet eenvoudig zal zijn.

jij lijkt me nog een vriendelijke gozer van guard.
 
Bovenaan