Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
noob joris
 

DeletedUser

Guest
Gaat goed met Acta ja, maar zullen ook wel premiumabusers bij zitten (vooral die rank 1 van hun iniedergeval).
Verder is het nogsteeds zwaar beginstadium, dus eens kijken over een maandje welke stammen er dan aan de top staan
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Acta valt nog wel:D
 

DeletedUser76055

Guest
Ik ben zelf lid van acta. en ik zie dat deze stam wel een potentieel heeft! Het zijn zeer actieve spelers, die vooral veel kunnen farmen zo bewezen de stats hierboven toch. Anderzijds mogen we het belang van een beginstam niet overschatten. Meestal worden topstammen pas later in het spel opgericht. Maar geef toe, je wordt liever omringt door 14 goede spelers dan 35 noobs. Over enkele maanden zullen we merken of acta. de juiste stam was... Maar ik ben ervan overtuigt dat dit een stam met een toekomst is!
 

DeletedUser62977

Guest
.Acta Zijn een stelletje punten geilende noobs :catapult::catapult::catapult:
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ben zelf lid van acta. en ik zie dat deze stam wel een potentieel heeft! Het zijn zeer actieve spelers, die vooral veel kunnen farmen zo bewezen de stats hierboven toch. Anderzijds mogen we het belang van een beginstam niet overschatten. Meestal worden topstammen pas later in het spel opgericht. Maar geef toe, je wordt liever omringt door 14 goede spelers dan 35 noobs. Over enkele maanden zullen we merken of acta. de juiste stam was... Maar ik ben ervan overtuigt dat dit een stam met een toekomst is!

Acta zal uit elkaar vallen en ontstaan nieuwe stammen, bullshit dat acta een toekomst heeft, helft wordt sws nog wel weg gespeeld.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik ben zelf lid van acta. en ik zie dat deze stam wel een potentieel heeft! Het zijn zeer actieve spelers, die vooral veel kunnen farmen zo bewezen de stats hierboven toch. Anderzijds mogen we het belang van een beginstam niet overschatten. Meestal worden topstammen pas later in het spel opgericht. Maar geef toe, je wordt liever omringt door 14 goede spelers dan 35 noobs. Over enkele maanden zullen we merken of acta. de juiste stam was... Maar ik ben ervan overtuigt dat dit een stam met een toekomst is!

juiste stam voor pp abusers zeker ja
 
Bovenaan