Top/Flop stammen

DeletedUser77130

Guest
Als ik dat nog moet onderbouwen dan heb je wel heel lang met je kop in het zand gezeten ;)

d/t fouten daar ken je blijkbaar wel genoeg van!

Eerst de spelers die uit China kwamen beledigen en dan nog niet kunnen onderbouwen waarom je dat doet? Laf, hoor...
 

DeletedUser

Guest
Fusie met HotSU, maar ik speel deze wereld niet. ;)
Gewoon een observatie, iemand die zelf nooit zijn mening fundeert die het wel eist van anderen.

Je speelt niet maar observeert wel. Kortom, je kletst maar wat uit je nek en hoopt dat je ergens een keer raak zit?
 

DeletedUser

Guest
Deze wereld niet nee, voor de goeie lezers onder ons. ;)
En wat een foute conclusie, maar ach.

Wat kom je dan hier doen? Eff lekker mensen pesten :eek:
Dit is een topic voor Top / Flop stammen. Niet voor spelers die het schijnbaar kwalitatief niet aankunnen om een limited-haul wereld te spelen :wink::wink::wink::wink::wink:
 

DeletedUser27722

Guest
Wat kom je dan hier doen? Eff lekker mensen pesten :eek:
Dit is een topic voor Top / Flop stammen. Niet voor spelers die het schijnbaar kwalitatief niet aankunnen om een limited-haul wereld te spelen :wink::wink::wink::wink::wink:

Pesten? Vond het louter opvallend dat iemand die zelf altijd ongefundeerd uithaalt nu van anderen eist dit wél te funderen omdat het hen nu goed uitkomt.

Wat heeft het feit dat ik deze wereld niet meedoe te maken met 'kwalitatief niet meekunnen met een LH wereld', veel kwaliteit maakt het verschil niet om deze wereld te beginnen, eerder de neiging om het financieel kapot te maken met een overdreven gebruik van PP, gezien je via Farm er niet geraakt.
 

DeletedUser77130

Guest
Pesten? Vond het louter opvallend dat iemand die zelf altijd ongefundeerd uithaalt nu van anderen eist dit wél te funderen omdat het hen nu goed uitkomt.

Wat heeft het feit dat ik deze wereld niet meedoe te maken met 'kwalitatief niet meekunnen met een LH wereld', veel kwaliteit maakt het verschil niet om deze wereld te beginnen, eerder de neiging om het financieel kapot te maken met een overdreven gebruik van PP, gezien je via Farm er niet geraakt.

Ja, die 6/7x farmer van de dag die jij krijgt door jouw fusiemaatje helemaal leeg te farmen is ook echt heldhaftig te noemen op W45. Moet je trots op zijn man. :rolleyes:

Mocht je het willen weten... drie PP abusers (hoi, ik ga even in 72 uur van 0 naar 5,5k met één dorp) hebben we als life. naar verweggistan geschoten. We zijn van plan om dat pad te vervolgen. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ja, die 6/7x farmer van de dag die jij krijgt door jouw fusiemaatje helemaal leeg te farmen is ook echt heldhaftig te noemen op W45. Moet je trots op zijn man. :rolleyes:

Mocht je het willen weten... drie PP abusers (hoi, ik ga even in 72 uur van 0 naar 5,5k met één dorp) hebben we als life. naar verweggistan geschoten. We zijn van plan om dat pad te vervolgen. ;)

Denk je werkelijk dat ik ook maar een fractie van mijn fusiegenoot ooit gefarmd heb? Haha!
Met die farmcluster en het aantal dorpen is het geen mirakel om veel farm te verkrijgen, toen ik een dag niet meedeed door een massa had nevieus met een 3e van mijn dorpen de rover, ligt naast mij. Ik neem geen eer in rovers, ik haal liever het dubbel zonder de rover dan de helft met, een vlag erbij heeft weinig nut.

3 PP-abusers is een deuk in een pakje boter, gezien merendeel van de huidige top-50 hetzelfde stramien volgt, ieder zijn goed recht, net als het mijne om niet te opteren voor aan zo'n wereld mee te doen? Maar daar ging het niet over, was een loutere opmerking waar je zo nodig een heel verhaal aan wil ophangen, goed.
 

DeletedUser

Guest
Denk je werkelijk dat ik ook maar een fractie van mijn fusiegenoot ooit gefarmd heb? Haha!
Met die farmcluster en het aantal dorpen is het geen mirakel om veel farm te verkrijgen, toen ik een dag niet meedeed door een massa had nevieus met een 3e van mijn dorpen de rover, ligt naast mij. Ik neem geen eer in rovers, ik haal liever het dubbel zonder de rover dan de helft met, een vlag erbij heeft weinig nut.

3 PP-abusers is een deuk in een pakje boter, gezien merendeel van de huidige top-50 hetzelfde stramien volgt, ieder zijn goed recht, net als het mijne om niet te opteren voor aan zo'n wereld mee te doen? Maar daar ging het niet over, was een loutere opmerking waar je zo nodig een heel verhaal aan wil ophangen, goed.

Dit gaat over W-47 mensen :O Hou werelden net als vriendinnen goed gescheiden :)
 
Reactiescore
656
Dit gaat over W-47 mensen :O Hou werelden net als vriendinnen goed gescheiden :)

Spreekt uit ervaring?

En vertel dat ook maar in dat golden awards topic ;)
Al die lappen tekst, en iedere keer teleurstelling dat het geen lijstje is...
 

DeletedUser

Guest
Tweede deel ging daar over, en ik repliceerde louter, had geen behoefte om over w45 te beginnen.
My bad.

Maar je begon er dus wel over. Wou je eff laten zien dat je een binkie bent?
Behoefte aan een beetje genegenheid en op zoek naar goedkeuring van anderen? :eek:

Die TW-spelers van tegenwoordig zijn ook zo onzeker :O
 

DeletedUser77130

Guest
3 PP-abusers is een deuk in een pakje boter, gezien merendeel van de huidige top-50 hetzelfde stramien volgt, ieder zijn goed recht, net als het mijne om niet te opteren voor aan zo'n wereld mee te doen?

De rest van de stammen heeft amper wat tegen PP abusers gedaan (buiten de dorpen te edelen van prutz0rs die buiten de top 30 flikkerden toen het clearfeest begon). De spelers die wij aanpakten hadden per saldo 50k, 80k en 100k pp in hun accounts gegoten in minder dan 96uur. We hebben een leuk feestje gehad op ons stammenforum toen die drie spelers het opgaven. :D
 
Reactiescore
12
Alles wat deze afgelopen 3 paginas is gepost bevat 0 waarde voor het AF. Je zou hier een community moeten opbouwen ipv hem afbreken. Ik begin steeds meer te begrijpen wrm werelden nog mr uit 4 gevulde continenten bestaan!
 
Bovenaan