Top/Flop stammen

DeletedUser27722

Guest
Watashi dan heel misschien niet, heb er geen uur voor over om die posts te vinden. Ik dacht dat je dat wel zei en heb dat ook te horen gekregen van stammies die dat ook herinnerden.

Nogmaals Axel, je zever over die jij denkt dat je gereport heeft is irrelevant. Bewijs het of houd stil.
Jij staat enkel open voor je eigen gedachtegang : het zal yolo wel zijn geweest, moet wel en kan niet anders. Als het nog niet duidelijk is proberen Hora en Yolo je te zeggen dat het niet zo is. Leer er mee leven.

Wat lul je nou in dat enerlaatste stukie? Ik zeg toch ook dat er geen reports zijn geweest tegen Zemmel?
dat heb ik ook al wel eens verkondigd op het AF toen Zemmel naar Devo ging

Ik dacht, misschien niet, ah, dus je bent het niet zeker maar je roept het toch? Is dat niet net hetgene waar je mij over aanspreekt nu? :rolleyes:

Hoe kan je zoiets bewijzen? Ik ben gereport, het enige wat ik nooit kan bewijzen is door wie.
Anders was ik nu geband samen met de rest en niet een week vroeger toen ik progressie aan het maken was.
Het is aannemelijk dat het door een vijand werd gebeurd ja, het tegenargument is ofwel een stamgenoot ofwel ben ik niet een gereport en hebben ze zomaar random the void onder de loep genomen en niemand anders?

Waren sowieso wel reports tegen azemmel, is een deel van de skpechat toen uitgelekt waar er zeker 3 zeiden dat ze gingen reporten, dat werd op luid gejuich onthaalt, dusja, yolo heeft al precedent van reporten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht, misschien niet, ah, dus je bent het niet zeker maar je roept het toch? Is dat niet net hetgene waar je mij over aanspreekt nu? :rolleyes:

Hoe kan je zoiets bewijzen? Ik ben gereport, het enige wat ik nooit kan bewijzen is door wie.
Anders was ik nu geband samen met de rest en niet een week vroeger toen ik progressie aan het maken was.
Het is aannemelijk dat het door een vijand werd gebeurd ja, het tegenargument is ofwel een stamgenoot ofwel ben ik niet een gereport en hebben ze zomaar random the void onder de loep genomen en niemand anders?

Waren sowieso wel reports tegen azemmel, is een deel van de skpechat toen uitgelekt waar er zeker 3 zeiden dat ze gingen reporten, dat werd op luid gejuich onthaalt, dusja, yolo heeft al precedent van reporten. ;)

Jup, ik call jou voor het speculeren.
Probleem is dat ik Watashi misschien niet had moeten zeggen, maar de andere dingen die ik postte zei jij wel zeker.

Nogmaals slimmerik, er is niet bewezen dat je bent gereport en daarmee klaar ;)

Ik zat in die Skypechat en ik ben degene die ervoor zorgde dat er geen supports ook daadwerkelijk gestuurd werden.
Maar als jij denkt dat beter te weten, sure be my guest.

Dat er gezegd werd ze te sturen sure dat ontken ik niet, maar er zit een verschil tussen iets roepen en iets doen.
Net als er verschil zit tussen jouw geroep dat je bent report en een daadwerkelijke bron die dat bevestigd en niet slechts jouw visie.
 

DeletedUser27722

Guest
Jup, ik call jou voor het speculeren.
Probleem is dat ik Watashi misschien niet had moeten zeggen, maar de andere dingen die ik postte zei jij wel zeker.

Nogmaals slimmerik, er is niet bewezen dat je bent gereport en daarmee klaar ;)

Ik zat in die Skypechat en ik ben degene die ervoor zorgde dat er geen supports ook daadwerkelijk gestuurd werden.
Maar als jij denkt dat beter te weten, sure be my guest.

Dat er gezegd werd ze te sturen sure dat ontken ik niet, maar er zit een verschil tussen iets roepen en iets doen.
Net als er verschil zit tussen jouw geroep dat je bent report en een daadwerkelijke bron die dat bevestigd en niet slechts jouw visie.

Dus je gelooft niet dat ik gereport bent?
Ik ben gewoon random doorgelicht een week voordat hora geband wordt in een algemene banwave op meerdere werelden? Dat is wat jij dus gelooft? Ben je nu werkelijk serieus?
 

DeletedUser

Guest
Dus je gelooft niet dat ik gereport bent?
Ik ben gewoon random doorgelicht een week voordat hora geband wordt in een algemene banwave op meerdere werelden? Dat is wat jij dus gelooft? Ben je nu werkelijk serieus?

Nice op alles gereageerd. Ben je goed in. Enkel puntjes pakken waar je een klein verweer op hebt.

Ik zeg niet dat ik niet geloof dat jij gereport bent. Het is gewoon niet bewezen. Als ik je gelijk zou geven dat de kans dat jij wel gereport bent groot is (ik acht die kans namelijk lang niet zo groot als jij) dan wijs jij weer met je vingertje naar Yolo en Hora. Dat is een bullshit actie die bij de oorsprong al niet goed loopt. Voor je kan zegen dat Yolo/hora report heeft moet je dat bewijzen en al helemaal zeker kunnen zeggen dat je ook daadwerkelijk gereport bent.
Zolang je dat niet kan, stil houden.
 

DeletedUser76528

Guest
Nogmaals slimmerik, er is niet bewezen dat je bent gereport en daarmee klaar ;)

Dat er gezegd werd ze te sturen sure dat ontken ik niet, maar er zit een verschil tussen iets roepen en iets doen.
Net als er verschil zit tussen jouw geroep dat je bent report en een daadwerkelijke bron die dat bevestigd en niet slechts jouw visie.

Erg intelligent ben je niet he? het kan niet toevallig zijn dat dit nu in een keer gebeurd, alleen bij ons, terwijl je nu ziet dat half hora eruit ligt, kan niet anders dan een report.

Maar dat het voor jou alleen bewijs is als iemand zegt:
Ik heb .the void gereport. Hier heb je de controle over mijn pc en kan je alles nakijken.. tja.. dat is je eigen probleem.
 

DeletedUser

Guest
Erg intelligent ben je niet he? het kan niet toevallig zijn dat dit nu in een keer gebeurd, alleen bij ons, terwijl je nu ziet dat half hora eruit ligt, kan niet anders dan een report.

Maar dat het voor jou alleen bewijs is als iemand zegt:
Ik heb .the void gereport. Hier heb je de controle over mijn pc en kan je alles nakijken.. tja.. dat is je eigen probleem.

Ligt eraan wat jij als intelligent ziet, denk dat ik de meeste hier wel top to be honest.
Maar goed, jij noemt mij dom omdat ik de situatie niet uitsluit dat het wel toeval is omdat niemand van Hora en Yolo jou gereport heeft. Ik vind het dommer dat jullie zo van de eigen speculaties uitgaan dat elk ander scenario wordt uitgesloten.

Waarom is het mijn probleem als team Void hier wat aandacht komt vragen met grote woorden dat Yolo/hora hen gereport heeft? Ga liever eens wat uitzoeken voor je hier komt.

Ik denk dat de kans dat Void gereport is zeker aanwezig is, maar de kans dat Yolo/Hora dat deed miniem tot onbestaand is ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ligt eraan wat jij als intelligent ziet, denk dat ik de meeste hier wel top to be honest.
Maar goed, jij noemt mij dom omdat ik de situatie niet uitsluit dat het wel toeval is omdat niemand van Hora en Yolo jou gereport heeft. Ik vind het dommer dat jullie zo van de eigen speculaties uitgaan dat elk ander scenario wordt uitgesloten.

Waarom is het mijn probleem als team Void hier wat aandacht komt vragen met grote woorden dat Yolo/hora hen gereport heeft? Ga liever eens wat uitzoeken voor je hier komt.

Ik denk dat de kans dat Void gereport is zeker aanwezig is, maar de kans dat Yolo/Hora dat deed miniem tot onbestaand is ;)

Ja, het komt hoogstwaarschijnlijk van de eigen stamleden of een of andere 'rimnoob' die ik niet eens aanviel.
Indeed, allemaal meer waarschijnlijk dan reporten om me te vertragen. ;)

En aandacht zoeken? Het draait niet om mij, wil gewoon zeggen dat iemand mij gereport heeft, waardoor ik vroeger dan al de rest geband was, voor de algemene banwave en nu komt het terug in diegene zijn gezicht. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, het komt hoogstwaarschijnlijk van de eigen stamleden of een of andere 'rimnoob' die ik niet eens aanviel.
Indeed, allemaal meer waarschijnlijk dan reporten om me te vertragen. ;)

En aandacht zoeken? Het draait niet om mij, wil gewoon zeggen dat iemand mij gereport heeft, waardoor ik vroeger dan al de rest geband was, voor de algemene banwave en nu komt het terug in diegene zijn gezicht. :)

Praten tegen een muur heeft weinig zin, dus bon laatste keer.
Yolo/Hora reporte je niet, aangezien ik ook vind dat ALS je gereport bent dat wel de meest logische daders zijn ben ik dus van mening dat er ook getwijfeld kan worden of je wel echt gereport bent. Simpel as fuck.
 

DeletedUser29156

Guest
Ik heb the voidjes gereport. Jullie zijn zo goed en alleen op deze manier konden we jullie tegen houden.

Is dit wat jullie willen horen?
 

DeletedUser75122

Guest
Ik hoop dat je nu lekker rustig kan gaan slapen en geen nachtmerries hebt over hoe yolo je gereport heeft!

Je weet dat degene die dit zegt in feite verantwoordelijk is voor de ketting aan bans over heel w45? Dus grappen erover is niet slim, en als je serieus bent dan, nja, congrats, you ruined the world again
 

DeletedUser29156

Guest
Je weet dat degene die dit zegt in feite verantwoordelijk is voor de ketting aan bans over heel w45? Dus grappen erover is niet slim, en als je serieus bent dan, nja, congrats, you ruined the world again

Boy je bent echt zo'n droevig persoon he. Ga je nou zeggen dat ik dit heb veroorzaakt? Jij pannenkoek.
Hoeveel onzin kraam jij wel niet uit..
 
Reactiescore
735
Je weet dat degene die dit zegt in feite verantwoordelijk is voor de ketting aan bans over heel w45? Dus grappen erover is niet slim, en als je serieus bent dan, nja, congrats, you ruined the world again

De wereld wordt nu niet verpest door diegene hoor.. Daar is milf verantwoordelijk voor:) (al dan niet terecht hoef geen nieuwe discussie).
 

DeletedUser75122

Guest
Boy je bent echt zo'n droevig persoon he. Ga je nou zeggen dat ik dit heb veroorzaakt? Jij pannenkoek.
Hoeveel onzin kraam jij wel niet uit..

Dan lees je verkeerd: ik zeg als. Daarvoor zeg ik zelfs, grappen erover is slecht want daar ligt de beginverantwoordelijkheid. Ik accuseer je helemaal niet?

De wereld wordt nu niet verpest door diegene hoor.. Daar is milf verantwoordelijk voor:) (al dan niet terecht hoef geen nieuwe discussie).

Een groot vuur wordt altijd gestart door een kleine vonk en uitgebreid door omstandigheden.

Reporter -> Vonk
Mod-team -> De wind die het vuur verspreid.
MILF -> Wakkert vuur verder aan.

Maar niemand hier neemt moeite om water op het vuur te gooien (ik ook niet), ik neem alleen gepaste afstand van het vuur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Ik hoop dat je nu lekker rustig kan gaan slapen en geen nachtmerries hebt over hoe yolo je gereport heeft!

Ergens kan ik de humor er wel van inzien. .Void krijgt een ban voor hun flikker als aktie zijnde, vermoedelijk vanuit Yolo en een paar dagen later liggen Hora en Yolo op hun gat door precies hetzelfde geintje, omdat de spelMOD ook de andere accounts even is gaan uitlezen. :')

Foutje van .Void het in zijn snellijst te hebben staan, maar daar komen we wel overheen. Hora gaat de zure vruchten plukken en blijkt minder goed in staat met dit soort tegenslagen om te kunnen gaan.
 

DeletedUser75122

Guest
Ik dacht dat jij een vrijwillige brandweerman was :confused:?

Hahahaha, nee, leuke comment :). Maar om serieus te zijn, dat was ik idd. Nu is mij gelijk alles door de vingers geglipt en is het voor mij een te grote brand om eenvoudig te blussen
 

DeletedUser75763

Guest
Ergens kan ik de humor er wel van inzien. .Void krijgt een ban voor hun flikker als aktie zijnde, vermoedelijk vanuit Yolo en een paar dagen later liggen Hora en Yolo op hun gat door precies hetzelfde geintje, omdat de spelMOD ook de andere accounts even is gaan uitlezen. :')

Foutje van .Void het in zijn snellijst te hebben staan, maar daar komen we wel overheen. Hora gaat de zure vruchten plukken en blijkt minder goed in staat met dit soort tegenslagen om te kunnen gaan.

Er is natuurlijk ook wel een verschil tussen 1 account en meerdere accounts he. Verder is de mod niet de accs zelf gaan uitlezen naar aanleiding van void maar is dat automatisch gedaan naar aanleiding van iemand die een script liet keuren bij de mod wat illegaal was maar wat dus wel al veel gebruikt werd of in ieder gval bij veel mensen in de snellijst stond.
 
Reactiescore
735
Ergens kan ik de humor er wel van inzien. .Void krijgt een ban voor hun flikker als aktie zijnde, vermoedelijk vanuit Yolo en een paar dagen later liggen Hora en Yolo op hun gat door precies hetzelfde geintje, omdat de spelMOD ook de andere accounts even is gaan uitlezen. :')

Foutje van .Void het in zijn snellijst te hebben staan, maar daar komen we wel overheen. Hora gaat de zure vruchten plukken en blijkt minder goed in staat met dit soort tegenslagen om te kunnen gaan.

Ijzersterke vergelijking!
 
Bovenaan