Top/Flop stammen

DeletedUser58575

Guest
Klopt, ik hoorde laatst een paar mensen van AT Gaming erover praten om TW te gaan spelen, maar ze schoten er zelf door in de lach, dus dacht dat het sarcasme was. Maar als je hier dan ineens ziet dat er een stam AT genoemd is :p
 

DeletedUser

Guest
Ski is natuurlijk wel veruit de beste stam van deze wereld, daar valt niet aan te twijfelen.
 

DeletedUser58575

Guest
Er valt inderdaad nog niet eens te twijfelen over zo'n bespottelijke opmerking!
 
Reactiescore
338
Ik blijf toch fan van VF hoor, het spijt me maar het zijn gewoon een stelletje rockers!
 

DeletedUser75763

Guest
3 man top 15 voor VF. Is een goede start die niet verwacht is door veel mensen denk ik.
 
Reactiescore
420
Ik vind het wel een leuk idee van jullie! Benieuwd of jullie serieus gaan spelen of gewoon even voor de gein starten?
 

DeletedUser

Guest
Wij spelen bloedserieus en als er iemand faalt dan kan hij altijd nog zeggen dat hij niet serieus speelde. Dat voorrecht behoud je binnen onze stam, maar we gaan er wel gewoon voor!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een leuk idee van jullie! Benieuwd of jullie serieus gaan spelen of gewoon even voor de gein starten?

Als ik een wereld start, zal dit altijd serieus zijn. Ik heb nog maar 1 keer een wereld voor de lol gespeeld en dat was W32. Op deze wereld ga ik weer voor de top!
 
Bovenaan