Top/Flop Stammen

DeletedUser81928

Guest
Shido vind ik een goede rim stam. Die zeker nog groot gaat worden denk ik op w37.
Ze werken goed samen en zijn lekker actief. Kan niet meer zeggen dan topstam en zeker top 3 potentie.
 

DeletedUser

Guest
Heeft wel potentieel denk ik. Op zich wel eens intern probleem geweest? Toen Ihide and seek en sjeik allas plots in een eigen stam zaten?Maar ik ga niet oordelen want ik weet er het fijne niet van :). Het zal alleszins wel moeilijk zijn tegen nilva aangezien jullie horizontaal zij aan zij liggen met elkaar. De Diplomatie zal het uitwijzen :D
 
Reactiescore
6
Heeft wel potentieel denk ik. Op zich wel eens intern probleem geweest? Toen Ihide and seek en sjeik allas plots in een eigen stam zaten?Maar ik ga niet oordelen want ik weet er het fijne niet van :). Het zal alleszins wel moeilijk zijn tegen nilva aangezien jullie horizontaal zij aan zij liggen met elkaar. De Diplomatie zal het uitwijzen :D

Die probleempjes zijn opgelost :p

en ja wordt nog leuk denk ik
 

DeletedUser

Guest
Mss was het wel beter geweest voor mij als die probleempjes gebleven waren haha. Raven komt in mijn buurt liggen soon.
En Raven ser Kay zijn absolute topspelers. Durf ik zonder enige aarzeling te zeggen. Ken ze goed.

Succes toegewenst...
 

DeletedUser

Guest
Als ik heel eerlijk ben, geef ik geen stuiver voor je kansen. Voor de echt hele goede stammen in de buurt: Je kan ze beter rekruteren, dan ertegen vechten.... geloof me.

Raven is idd een toppertje, en als triador ze al een compliment geeft :p
Ze hebben mij destijds afgelost als Nr. 1 van W17.... en zijn dat heel lang gebleven.
 
Reactiescore
6
Als ik heel eerlijk ben, geef ik geen stuiver voor je kansen. Voor de echt hele goede stammen in de buurt: Je kan ze beter rekruteren, dan ertegen vechten.... geloof me.


Ze hebben mij destijds afgelost als Nr. 1 van W17.... en zijn dat heel lang gebleven.

Laat ze maar zitten waar ze zitten, ze zitten daar goed!:)
 

DeletedUser

Guest
Als ik heel eerlijk ben, geef ik geen stuiver voor je kansen. Voor de echt hele goede stammen in de buurt: Je kan ze beter rekruteren, dan ertegen vechten.... geloof me.


Ze hebben mij destijds afgelost als Nr. 1 van W17.... en zijn dat heel lang gebleven.

Als ik het zo zie maak ik inderdaad niet veel kans nee. Maar ik kan er wel altijd het mooie van maken hé :). Moraal is on my side haha. Maar bon terug on topic zeker
 

DeletedUser81928

Guest
Als ik heel eerlijk ben, geef ik geen stuiver voor je kansen. Voor de echt hele goede stammen in de buurt: Je kan ze beter rekruteren, dan ertegen vechten.... geloof me.


Ze hebben mij destijds afgelost als Nr. 1 van W17.... en zijn dat heel lang gebleven.

Daar ken ik je dus van. Io dacht al maar w17 dus ^^
 

DeletedUser35742

Guest
Minder liegen en ik zal voor jou nog ff alles herhalend uitleggen.

Ik heb me voorgenomen om maar 1 keer in de paar dagen te reageren en dan maar alle bullshit tegelijk af te werken. Maar de weinige posts en de bijzonder weinige inhoud van die posts is veelzeggend. Volgens mij hebben jullie de boodschap begrepen. Bravo.

...maar dan reageer je uitgebreid en geef je over elke aangekaarte situatie een feitelijke of chronologische verklaring, en dan krijg je een one-liner om je oren dat je minder moet liegen. Euh...?

Misschien omdat het font al verloren was en hij nu nog altijd een deftig account kan hebben ?

En als jij de vv deed 's avonds, stackte jij die 2 kerkdorpen dus ?
Dan is het slechte werk eerder van jouw kant gekomen aangezien onze clears door die stacks kwamen :eek:
Zélfs moest hij er die ochtend geweest zou zijn waren die dorpen ook binnen hoor

Dus we moeten de safezone en niet het front stacken in een verloren situatie vóór er verlies van dorpen is?:confused:

Hij *kan* een deftig account hebben na z'n front verloren te hebben. Theoretisch tenminste, dat had ie namelijk niet. Sowieso een beetje rare claim omdat je als frontspeler geen front kunt verliezen zonder weer nieuw front te hebben, maar ok jij snapt jezelf zichtbaar ook niet.

Die kerkdorpen. Ja, en nee. Daar heb ik wat def in gezet vanuit de safezone zodat hij zelf, mochten er nadat ik de VV niet meer had er meer incs bijkomen, hij van dichterbij kon bijstacken. Zoals ik al zei, ik had die account gedeft gebaseerd op de belofte dat hij er zelf sochtends weer zou zijn, wat dus niet zo was. Dat het dan een tikkeltje vreemd er uitziet wanneer er dus niet verder word gestackt is vervelend.

Hokuz had klaarblijkelijk niet door dat de situatie waarover ik het had was zoals Ethno hem uitlegt. Zelfs nu ligt hij nog steeds op de 310k punten. Of is dat al te laag voor je stam, Hokuz?

Er valt niet echt met je te discussiëren en je laat af en toe een ego'tje naar boven komen (omdat je jezelf klaarblijkelijk zo stoer vind met het deffen van 1000+ incomings).

Kijk, ik vraag me toch af waarom een speler zo snel de handdoek in de ring zou gooien. Misschien zag hij bij zen OS post dat hij al niets moest verwachten? Met jou gedrag hier kan ik me wel al wat voorstellen. Voorstellen natuurlijk, enkel dat (aangezien je je zo graag aangevallen voelt). Zo zou ik het zien. Zou niet leuk zijn om in een stam te komen en onmiddellijk te zien dat ze je niet willen helpen omdat je 'nieuw' bent. Nee Hokuz, daar praat je je niet onderuit. Je wilt zelf eerst loyaliteit hebben voor je iets zou doen. En aangezien je stam je waarschijnlijk blind volgt doen ze niets tot jij zegt van wel.

Jeetje. Lees jij niet of lees je wel en doe je alsof? Jij bent of gigantisch onnozel of een ontzettend goede troll. Je vraagt aan de leiding van een premade stam of een account dichtbij het stamgemiddelde te laag is voor zijn stam, terwijl je zelf de stamakte kunt bekijken en zien dat we recent iemand vanaf 36 points hebben binnen gehaald. Nee, de grootte van het MM account was en is het probleem niet.

Voor slechts de 4e keer. Ik kaartte het gedeffed hebben van grote massa's enkel en alleen aan om weer te geven dat ik van 50 incs niet in paniek raak. Wat is daar raar aan? Of waarom denk je dat dat stoerdoenerij is? Er valt inderdaad niet tegen me in te discussieren als je lukraak typt.

Als ik jou was zou ik overwegen een boek te schrijven over dingen die jij je afvraagt. Het antwoord op het laatste deel heb ik ook gegeven en zou ik woordelijk kunnen herhalen. MM had gelogen/info achter gehouden bij zijn solli. Er was van zo'n waslijst aan te stacken dorpen geen sprake, net zoals er geen sprake was van dorpen die hij op wilde geven. We kwamen pas achter zijn daadwerkelijke gameplan toen we hem binnenhaalden, wat ivm tijdsdruk weer versneld moest gebeuren.

Nee Hokuz, daar praat je je niet onderuit.

.

Wat denken jullie van Shido? :)

Edelvoer.
 

DeletedUser65116

Guest
Ik heb me voorgenomen om maar 1 keer in de paar dagen te reageren en dan maar alle bullshit tegelijk af te werken. Maar de weinige posts en de bijzonder weinige inhoud van die posts is veelzeggend. Volgens mij hebben jullie de boodschap begrepen. Bravo.

...maar dan reageer je uitgebreid en geef je over elke aangekaarte situatie een feitelijke of chronologische verklaring, en dan krijg je een one-liner om je oren dat je minder moet liegen. Euh...?

Zeg dit nog 10x en als ik elke keer een euro kreeg voordat stukje tekst heb ik bijna een nieuwe auto van je. Wees is orgineel hokuz je leugens zijn oud, je kunstjes zijn oud en slim kan je zijn maar niemand gelooft je. Kick spelers ivm negatieve stats, dat is zelfs door je eigen mede spelers vertelt. Wat wil je er nog tegen in gaan?
 

DeletedUser68973

Guest
Ik heb me voorgenomen om maar 1 keer in de paar dagen te reageren en dan maar alle bullshit tegelijk af te werken. Maar de weinige posts en de bijzonder weinige inhoud van die posts is veelzeggend. Volgens mij hebben jullie de boodschap begrepen. Bravo.

...maar dan reageer je uitgebreid en geef je over elke aangekaarte situatie een feitelijke of chronologische verklaring, en dan krijg je een one-liner om je oren dat je minder moet liegen. Euh...?



Dus we moeten de safezone en niet het front stacken in een verloren situatie vóór er verlies van dorpen is?:confused:

Hij *kan* een deftig account hebben na z'n front verloren te hebben. Theoretisch tenminste, dat had ie namelijk niet. Sowieso een beetje rare claim omdat je als frontspeler geen front kunt verliezen zonder weer nieuw front te hebben, maar ok jij snapt jezelf zichtbaar ook niet.

Die kerkdorpen. Ja, en nee. Daar heb ik wat def in gezet vanuit de safezone zodat hij zelf, mochten er nadat ik de VV niet meer had er meer incs bijkomen, hij van dichterbij kon bijstacken. Zoals ik al zei, ik had die account gedeft gebaseerd op de belofte dat hij er zelf sochtends weer zou zijn, wat dus niet zo was. Dat het dan een tikkeltje vreemd er uitziet wanneer er dus niet verder word gestackt is vervelend.



Jeetje. Lees jij niet of lees je wel en doe je alsof? Jij bent of gigantisch onnozel of een ontzettend goede troll. Je vraagt aan de leiding van een premade stam of een account dichtbij het stamgemiddelde te laag is voor zijn stam, terwijl je zelf de stamakte kunt bekijken en zien dat we recent iemand vanaf 36 points hebben binnen gehaald. Nee, de grootte van het MM account was en is het probleem niet.

Voor slechts de 4e keer. Ik kaartte het gedeffed hebben van grote massa's enkel en alleen aan om weer te geven dat ik van 50 incs niet in paniek raak. Wat is daar raar aan? Of waarom denk je dat dat stoerdoenerij is? Er valt inderdaad niet tegen me in te discussieren als je lukraak typt.

Als ik jou was zou ik overwegen een boek te schrijven over dingen die jij je afvraagt. Het antwoord op het laatste deel heb ik ook gegeven en zou ik woordelijk kunnen herhalen. MM had gelogen/info achter gehouden bij zijn solli. Er was van zo'n waslijst aan te stacken dorpen geen sprake, net zoals er geen sprake was van dorpen die hij op wilde geven. We kwamen pas achter zijn daadwerkelijke gameplan toen we hem binnenhaalden, wat ivm tijdsdruk weer versneld moest gebeuren.



.



Edelvoer.

Ik heb nu niet bepaald echt front meer met hem ?
 
Reactiescore
1.367
wat vinden jullie van swag?

Flop, 34 leden en dan zoveel punten, zou niet erg zijn als het een rim stam was maar jullie liggen tussen mental, .R, R_R en ~tfd~
 
Bovenaan