Top/flop stammen

DeletedUser41531

Guest
Alsof jij dat kan
het enige wat jij kan is English praten volgens mij
 

DeletedUser40933

Guest
Rang Speler Verloren dorpen
1 blokkie333 33
2 Heer M 29



Geen geweldig dagje voor .Sense? :D
 

DeletedUser

Guest
Wat Kill zegt inderdaad, dit laffe gedoe om op delete te gaan slaat helemaal nergens op.

Ik speelde al een tijdje solo en ik ga geen tijd meer stoppen in die bodemloze put.
Het niveau op die wereld ligt echt laag.....
Tijd voor een nieuwe uitdaging. :D
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat je net wegloopt voor de uitdaging. :rolleyes:

Uhm, toen ik door kwam met edelen bij Hear me Roar stond hij 2 dagen later vol.
Wat een leuke uitdaging is het dan. :rolleyes:
Daarnaast zijn alle spelers van zo een matig niveau dat ze bang zijn voor aanvallen. Hierdoor houd iedereen zijn def standaard thuis.....
 

DeletedUser40933

Guest
Uhm, toen ik door kwam met edelen bij Hear me Roar stond hij 2 dagen later vol.
Wat een leuke uitdaging is het dan. :rolleyes:
Daarnaast zijn alle spelers van zo een matig niveau dat ze bang zijn voor aanvallen. Hierdoor houd iedereen zijn def standaard thuis.....

Ik denk dat jij nogal rap het idee hebt dat er mensen volstaan. Ik weet hoeveel deff Hear me Roar kreeg en dat was niet zo bijster veel. Handige aan deff is dat je ermee kan schuiven weet je wel.

Bovendien houdt niks je tegen die spelers wat aan te leren. Maakt dat enkel maar de uitdaging groter. De enige conclusie die mogelijk is is net dat je nu wegloopt wegens de te grote uitdaging.

Jammer.
 

DeletedUser

Guest
Uhm, toen ik door kwam met edelen bij Hear me Roar stond hij 2 dagen later vol.
Wat een leuke uitdaging is het dan. :rolleyes:
Daarnaast zijn alle spelers van zo een matig niveau dat ze bang zijn voor aanvallen. Hierdoor houd iedereen zijn def standaard thuis.....

Ow tuurlijk. Want je dacht werkelijk dat het nog een keer zou lukken om ons om zes uur te verassen? Het is grappig hoe je toen je dorpen adelde stoer ging doen door ze te hernoemen, en zodra het niet meer lukt roep je stacknoobs en ragequit je.

Overigens stonden twee van je dorpen al met drie deff gestackt voor we überhaupt front hadden, en staan de dorpen die je nu bijgeadelt hebt tegen ons cluster ook gestackt. Maar dan zijn wij de stacknoobs, vast wel ja.

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij nogal rap het idee hebt dat er mensen volstaan. Ik weet hoeveel deff Hear me Roar kreeg en dat was niet zo bijster veel. Handige aan deff is dat je ermee kan schuiven weet je wel.

Bovendien houdt niks je tegen die spelers wat aan te leren. Maakt dat enkel maar de uitdaging groter. De enige conclusie die mogelijk is is net dat je nu wegloopt wegens de te grote uitdaging.

Jammer.

Het is al snel niet veel def, als je maar een klein front hebt en 1 à 1.5 mil punten. Maar iig genoeg om het hele front met mij vol te zetten. Schuiven met os van de stam, want het was niet de defopbouw van HMR. :rolleyes:

Spelers wat aanleren die in één ochtend zijn halve account laat edelen en de rest laat clearen? Die gasten taggen niet eens man. Laat me niet lachen.....

Ow tuurlijk. Want je dacht werkelijk dat het nog een keer zou lukken om ons om zes uur te verassen? Het is grappig hoe je toen je dorpen adelde stoer ging doen door ze te hernoemen, en zodra het niet meer lukt roep je stacknoobs en ragequit je.

Overigens stonden twee van je dorpen al met drie deff gestackt voor we überhaupt front hadden, en staan de dorpen die je nu bijgeadelt hebt tegen ons cluster ook gestackt. Maar dan zijn wij de stacknoobs, vast wel ja.

:rolleyes:

Haha, Jij verrast iedereen om 2,3,4,7 uur in de ochtend. Dus niks over mijn tijden AUB.
Ojah, ik heb wel 1 dorp hernoemd naar: backtime?. Dus wat je probeert te suggereren is foutief op dat ene dorp na.
Ik noemde het dorp alleen zo, omdat er nog maar 1000 scouts in stonden, waardoor jullie juist niks gingen proberen. (tjah)
Dat waren wel 2 dorpen die aardig dicht bij jou lagen hoor... Die was ik anders al kwijt geweest tijdens onze inactieve periode en ik stack alleen met eigen def hoor. Dit is bij jou wel anders, aangezien jullie def hebben van 10 k speer en 1500 zc. Totdat ik ging scouten en het hele front vol stond met 20 k speer/zwaard. :rolleyes: Dat is iets anders dan dat ik mijn mobiele def opoffer....
 
Bovenaan