Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.193
Het is niet dat een persoon vroeger iets deed dat die later ook hetzelfde gaat doen. Denk even goed na en jijzelf zal ook wel vroeger slechte dingen gedaan hebben in je leven die je nu niet meer doet. Is het lastig om te begrijpen dat mensen kunnen veranderen?

In plaats van te zeiken kan jij je beter focussen op je groei.

Deze reactie zorgt ervoor dat vieze praktijken gewoon geaccepteerd worden. Jorrit zal nooit veranderen.
 
Reactiescore
179
Waarom praten jullie hier nog steeds over Jorrit? Ten eerste je zitten we in topic te praten waar het om gaat hoe goed of slecht stammen moeten zijn. En steeds maar in herhaling vallen dat verveelt ook wel eens een keer.
 

DeletedUser79332

Guest
ben je echt zo zielig...
je leest van alles en heb een mening klaar voor iets of iemand waar jezelf niks van mee krijgt..

Iedereen heeft altijd een mening. Dit is een vast gegeven.
Ik zeg ook niet dat hij het gaat doen. Ik zeg alleen dat hij de schijn tegen heeft.
En als hij het deze wereld niet doet zal ik ook zo eerlijk zijn om dat te vermelden. Want, zoals al eerder gezegd, Iedereen kan zich verbeteren en dan mag dit ook zeker benoemd worden!
 

DeletedUser79332

Guest
upload_2018-7-14_19-1-36.png

De nieuwe top 5 om on-topic te blijven. (excuus voor dubbelpost)

Ben benieuwd nu Famke en KOH een onderlinge strijd gaan voeren of hier snel verandering in gaat komen.
 
Reactiescore
723
De stal Hymne is ook niet slecht.

Altijd een parate leiding.
Vv aanvragen worden ook graag gedaan.
;)
 

DeletedUser78605

Guest
Daar Famke hier op het AF volop aanwezig is vraag ik het even hier. Zullen we het spel gewoon eerlijk houden en de achterbakse streken lekker achterwege laten?

Als je niet weet waar het over gaat, vraag het Jand maar :)
 
Reactiescore
142
Ben me van geen kwaad bewust?:eek:
 
Reactiescore
1.468
Ben benieuwd wat je te zeggen hebt over Willem dan. Voor zover ik weer spelen we gewoon 100% fair
Ja, en dat doen wij ook :p
https://imgur.com/a/JYkskS3

Dit is het laatste, hier op was nog niet eend geantwoord :p
Dus snap niet wat er mis gaat. Als je mij (johan_9711 even op skype toevoegd gooi ik je ff in een groep zodat we dit ff kunnen overleggen.
JYkskS3
 
Reactiescore
1.468
Op dat moment had ik de VV in handen en ik lees geen stammenforum of PM's van mijn vv's. Dus had dit ook niet in de gaten. Ik ben gewoon gaan slapen, nadat ik vanaf Mura een treintje had gestuurd op een bb dorp gelegen tegen Jand aan. Toen ik in de nacht wakker werd, bleek dat Jand het dorpje weer van ons over heeft genomen. Dit kan natuurlijk toeval zijn, het is dus mogelijk. Behalve wanneer je ziet dat hij het heeft overgenomen met slechts 1 edel clear en toevallig 5 min na onze aanval. Toen kwam ik er achter dat onze rechten waren afgenomen, dus is Mura genaaid dat iemand het of heeft doorgegeven, of een vv van Famke die de bevelen kon lezen.
Wij hebben geen vv's in rebels dus dit is echt onzin :p
Mag ik het bewijs zien voor deze aanname?
 
Reactiescore
127
Het is al een tijdje bekend dat Hymne de vv had van Mura. Binnen Rebels wisten ze dit ook en dat was ok. Wij hebben geholpen het account weer terug omhoog te krijgen samen met de eigenaar. Mura had oprichters rechten van de stam, toen gisteravond plots de rechten werden afgenomen:
w48px.png


Op dat moment had ik de VV in handen en ik lees geen stammenforum of PM's van mijn vv's. Dus had dit ook niet in de gaten. Ik ben gewoon gaan slapen, nadat ik vanaf Mura een treintje had gestuurd op een bb dorp gelegen tegen Jand aan. Toen ik in de nacht wakker werd, bleek dat Jand het dorpje weer van ons over heeft genomen. Dit kan natuurlijk toeval zijn, het is dus mogelijk. Behalve wanneer je ziet dat hij het heeft overgenomen met slechts 1 edel clear en toevallig 5 min na onze aanval. Toen kwam ik er achter dat onze rechten waren afgenomen, dus is Mura genaaid dat iemand het of heeft doorgegeven, of een vv van Famke die de bevelen kon lezen.

52jay1.png


Want hij heeft zichzelf niet aangevallen of het dorp nog eens veroverd en heeft toevallig maar 1 dorp overgenomen. Want de rest staat stevig gestacked.
rrtbu0.png


Nadat wij vanochtend bevelen delen hebben uitgezet, is jand weer bb dorpen gaan scouten in de hoop dat iets leeg zou staan.

Erg laag spel van de kant van Jand.

Altijd leuk als je berichten ziet van bekende stabbers die andere een stabber noemen. Echter is er tegen jullie wel veel bewijs aangevoerd waar ook uit blijkt dat jullie niet bang zijn voor een smerig spel. Jammer genoeg kom je zelf alleen met aannames en spelen wij hier gewoon volgens de juiste normen en waarden. Maar ik zie graag echt bewijs van je tevoorschijn komen, en anders kruip dan maar weer lekker terug in de grot waar je vandaan komt.
 

DeletedUser78605

Guest
Na in gesprek te zijn geweest met Jand, moet ik hem gelijk geven en toegeven dat ik fout zat. Mijn excuses.

En Unlimited, het waren inderdaad aannames enkel wel meerdere en dat vond ik gewoon heel toevallig allemaal.
Verder spelen wij ook gewoon eerlijk spel hier en willen we dit graag zo houden :)
 
Bovenaan