Top/flop stam(men)

DeletedUser75558

Guest
Het is niet dat je meer dorpenwinst hebt geboekt, dat je de enige bent die echt wat heeft gepresteerd. Madness, dannyboom en finis hebben het gewoon samen gedaan, en ja, madness heeft meer dorpen, maar zijn front is ook veel makkelijker op offensief en deffensief vlak tegen enrico
Wat een onzin, madness snapt gewoon wat beter hoe je moet aanvallen, de rest kan er gewoon echt super weinig van. Zelfs vishaakje heeft echt laten zien hoe je niet moet spelen zeg, man man man.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Haha, zegt degene die zojuist 10 dorpen is kwijt geraakt aan iemand die een miniscuul front had. Mats je bent een goede speler hoor, maar als jij denkt dat ik niet presteer, waarom ben je dan deze classic komen spelen? Je ging toch spelen om mij eventjes te rekken? Doe dat dan, in plaats van met deze simpele tegen posts te komen.

Het is maar wat je simpel noemt, je praat langs het eerste deel van mijn post maargoed. Ik ben zeker niet komen spelen 'om je even te rekken', ik ben komen spelen omdat ik in leaf wilde komen spelen en oele het beste paste. Je moet echt niet denken dat ik alleen maar kom spelen omdat ik jou zo graag wil zien verliezen, ik speel namelijk voor het plezier en als er iemand is die daar niet voor zorgt ben jij dat wel. Jij en in mindere mate soortgelijke spelers zijn zelfs redenen geweest waarom ik uberhaupt was gestopt.
Maargoed, gefeliciteerd met je dorpjes, hoop dat je met duur herbouwen niet 20 edels per dorpje nodig hebt.
 

DeletedUser77666

Guest
Het is maar wat je simpel noemt, je praat langs het eerste deel van mijn post maargoed. Ik ben zeker niet komen spelen 'om je even te rekken', ik ben komen spelen omdat ik in leaf wilde komen spelen en oele het beste paste. Je moet echt niet denken dat ik alleen maar kom spelen omdat ik jou zo graag wil zien verliezen, ik speel namelijk voor het plezier en als er iemand is die daar niet voor zorgt ben jij dat wel. Jij en in mindere mate soortgelijke spelers zijn zelfs redenen geweest waarom ik uberhaupt was gestopt.
Maargoed, gefeliciteerd met je dorpjes, hoop dat je met duur herbouwen niet 20 edels per dorpje nodig hebt.
Je zei wel in w50 chat : "Als iemand een keer hulp nodig heeft tegen Paul help ik graag." Niet precies gekopieerd want bun in de kroeg
 

DeletedUser77710

Guest
Wat een onzin, madness snapt gewoon wat beter hoe je moet aanvallen, de rest kan er gewoon echt super weinig van. Zelfs vishaakje heeft echt laten zien hoe je niet moet spelen zeg, man man man.

Het is gewoon een feit dat je beter kan offen met dat front van hem dan het front van mij. Probeer dat niet te ontkennen. En het was al vrij duidelijk dat we voor dat stuk gingen, want die dorpen kon enrico onmogelijk behouden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je zei wel in w50 chat : "Als iemand een keer hulp nodig heeft tegen Paul help ik graag." Niet precies gekopieerd want bun in de kroeg

Klopt helemaal, was meer van 'ik vind Paul nog steeds een mongool' als in 'ik ga serieus spelen'. Ik zou honderd keer liever hebben dat Paul niet speelt dan dat ik hem wegspeel, precies omdat hij de sfeer op een wereld verziekt.
 

DeletedUser75558

Guest
Klopt helemaal, was meer van 'ik vind Paul nog steeds een mongool' als in 'ik ga serieus spelen'. Ik zou honderd keer liever hebben dat Paul niet speelt dan dat ik hem wegspeel, precies omdat hij de sfeer op een wereld verziekt.
Ah boehoe jochie, jij bent vast een feest om mee om te gaan zeg (maar niet heus). Heb ik deze wereld iets gedaan wat in jou ogen echt niet kan? Zo ja mag je dat gerust zeggen hoor. Sinds classics 14 heb ik dan ook echt niks meer gedaan wat de sfeer van de classic heeft verziekt. Dat jij nou graag effe weer het slechte van mij naar boven wilt halen, weet ik maar al te goed.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ah boehoe jochie, jij bent vast een feest om mee om te gaan zeg (maar niet heus). Heb ik deze wereld iets gedaan wat in jou ogen echt niet kan? Zo ja mag je dat gerust zeggen hoor. Sinds classics 14 heb ik dan ook echt niks meer gedaan wat de sfeer van de classic heeft verziekt. Dat jij nou graag effe weer het slechte van mij naar boven wilt halen, weet ik maar al te goed.

Ik speel pas een week maar zou goed kunnen dat je niet meer hebt gestabt, naar mijn weten had je dat als Timon ook niet meer gedaan. Echter verziek je wel de algehele sfeer op het af en zover ik weet ook binnen je stammen. Je kan leuk zeggen dat je een tweede kans hebt gehad, maar volgens mij had je die nooit mogen krijgen en hadden wij collectief in moeten zien hoeveel tw beter af is zonder jou. Jij hebt natuurlijk zelf geen idee hoor, dat snap ik, maar jouw negatieve invloed op tw is een stuk groter geweest dan jij beseft.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik speel pas een week maar zou goed kunnen dat je niet meer hebt gestabt, naar mijn weten had je dat als Timon ook niet meer gedaan. Echter verziek je wel de algehele sfeer op het af en zover ik weet ook binnen je stammen. Je kan leuk zeggen dat je een tweede kans hebt gehad, maar volgens mij had je die nooit mogen krijgen en hadden wij collectief in moeten zien hoeveel tw beter af is zonder jou. Jij hebt natuurlijk zelf geen idee hoor, dat snap ik, maar jouw negatieve invloed op tw is een stuk groter geweest dan jij beseft.
Het is maar een spelletje tenslotten he en die is toegankelijk voor iedereen. Ook al zou ik geen tweede kans gekregen hebben, liep ik hier misschien nogsteeds rond hoor. Dat de community beter af is zonder mij, is zeker waar, echter boeit dat mij dus echt helemaal niks. Ik quit nou eenmaal niet als een paar tribal wars verslaafde mij niet mogen, sterker nog, dat geeft me motivatie om juist door te spelen.
 

DeletedUser77710

Guest
Ah boehoe jochie, jij bent vast een feest om mee om te gaan zeg (maar niet heus). Heb ik deze wereld iets gedaan wat in jou ogen echt niet kan? Zo ja mag je dat gerust zeggen hoor. Sinds classics 14 heb ik dan ook echt niks meer gedaan wat de sfeer van de classic heeft verziekt. Dat jij nou graag effe weer het slechte van mij naar boven wilt halen, weet ik maar al te goed.

In mijn ogen wel, je bekijkt alles als een tunnelviesie, als jij vindt dat het zo is, is het daadwerkelijk zo en kan niemand dit veranderen. Ook al zegt iedereen dat het zo is, moet jij een ander standpunt hebben. Wat voor mij part niet erg is, maar de manier hoe jij altijd de andere probeert uit te dagen met dengrerend gedoe.

Op het laatste zeg je dan nog: dat hij je slechte deel terug naar boven probeert te halen, met alle respect, maar dit is al het ergste wat ik heb meegemaakt op tribalwars.
 

DeletedUser75558

Guest
In mijn ogen wel, je bekijkt alles als een tunnelviesie, als jij vindt dat het zo is, is het daadwerkelijk zo en kan niemand dit veranderen. Ook al zegt iedereen dat het zo is, moet jij een ander standpunt hebben. Wat voor mij part niet erg is, maar de manier hoe jij altijd de andere probeert uit te dagen met dengrerend gedoe.

Op het laatste zeg je dan nog: dat hij je slechte deel terug naar boven probeert te halen, met alle respect, maar dit is al het ergste wat ik heb meegemaakt op tribalwars.
Oprecht, waarom zit jij nou weer te janken over logic zijn speelstijl? Nocure en disney is echt op een nog veel triester niveau aan het spelen dan leaf en logic bij elkaar joh, dat jullie nou nu als bg fungeren, betekent niet dat jullie opeens heilige boontjes zijn hoor. Leaf heeft jullie nodig (wat begrijpelijk is in hun situatie), maar als zij in onze positie zaten qua overmacht, dan hadden ze zeker nooit een bg met jullie afgesloten, puur om het feit dat jullie stam niet deugt. Nocure is de eerste stam op deze classic die letterlijk met 8 leden speelt (waarbij ze elkaar constant internen om hogerop te komen) en steeds wanneer er iemand valt een nieuwe te recruiten. Sorry maar als er iemand geen recht van spreke op deze classic heeft in verband met "triest spelen" dan zijn jullie het wel.

Nou dichter bij mijn standpunt gaan we niet komen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik denk dat het nog wel een leuke strijd gaat worden tussen ons. Mogen de beste winnen zal ik maar zeggen.
 

DeletedUser58227

Guest
Paul is unbanned en het af is weer verpest hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
Mooi om terug te lezen dit, Paul je verpest echt alles man stop er nou is mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Je speculeert maar wat, nergens geef ik aan dat wij super veel zijn zonder Leaf. En overigens beweer ik nergens dat er nog niemand is gerund langs onze kant, dus daarmee kan je ook al ophouden.

het feit dat je mij probeert te vernederen omdat ik bb's edel, is wel lachwekkend. Mijn account heeft samen met nog een paar accounts sterke winsten geboekt tegen de kant Tubbie, Logic en Muse terwijl jullie bb's edelen.
Nee dat dat duidelijk is. Overigens mag je gewoon stats pakken van de gehele classic hoor dan dit vertekende beeld van 1 week lol.
 

Deleted User - 1959223

Guest
Nee dat dat duidelijk is. Overigens mag je gewoon stats pakken van de gehele classic hoor dan dit vertekende beeld van 1 week lol.

Ja, inderdaad LOL

Zijde 1:
Stammen: Tubbie, Muse, Logic, 24/7
Spelers: kevindejong
Zijde 2:
Stammen: NoCure, Leaf, DisNey
Spelers: Royboyz

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,345
Kant 2: 3,281
Verschil: 64

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 608
Kant 2: 682
Verschil: 74

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 16,762,950
Kant 2: 19,440,316
Verschil: 2,677,366

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,781,508
Kant 2: 5,479,603
Verschil: 698,095

chart


Dan hebben we nog onderstaande link: http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=20&type=&pn=-1

WIllen jullie naar de 17% edelen dmv BB dorpen te pakken? :p
 
Reactiescore
5
Het is maar wat je simpel noemt, je praat langs het eerste deel van mijn post maargoed. Ik ben zeker niet komen spelen 'om je even te rekken', ik ben komen spelen omdat ik in leaf wilde komen spelen en oele het beste paste. Je moet echt niet denken dat ik alleen maar kom spelen omdat ik jou zo graag wil zien verliezen, ik speel namelijk voor het plezier en als er iemand is die daar niet voor zorgt ben jij dat wel. Jij en in mindere mate soortgelijke spelers zijn zelfs redenen geweest waarom ik uberhaupt was gestopt.
Maargoed, gefeliciteerd met je dorpjes, hoop dat je met duur herbouwen niet 20 edels per dorpje nodig hebt.

Zonde dat we weer tegen zo'n deffslet moeten spelen :(
 

DeletedUser77710

Guest
Ja, inderdaad LOL

Zijde 1:
Stammen: Tubbie, Muse, Logic, 24/7
Spelers: kevindejong
Zijde 2:
Stammen: NoCure, Leaf, DisNey
Spelers: Royboyz

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,345
Kant 2: 3,281
Verschil: 64

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 608
Kant 2: 682
Verschil: 74

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 16,762,950
Kant 2: 19,440,316
Verschil: 2,677,366

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,781,508
Kant 2: 5,479,603
Verschil: 698,095

chart


Dan hebben we nog onderstaande link: http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=20&type=&pn=-1

WIllen jullie naar de 17% edelen dmv BB dorpen te pakken? :p

En dan vergeet je nog singulasar haha
 
Reactiescore
604
Bovenaan