Top/flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Log je hier überhaupt wel Laurens? Posten zou ik lekker aan je co's overlaten als ik jou was.
Denk dat we beide onze posts beter achterwege laten. Mijne zijn niet bedoeld als inhoud, die van jou wel. Dat is het zielige eraan.

Gecleard trouwens Jona? We hebben het duidelijk over een ander account, het account dat ik bedoelde zat namelijk in Swift.
 
Reactiescore
1.893
Das toch iets heel anders? Van Smashing en Greg werd gezegd horen niet bij de premade etc. Later werden het toch leden van de premade oftewel een recruit. Honey zat vanaf het begin bij Rots! en in de fusie meegegaan. Spread en Rots zijn gefuseerd niet recruit. Vind ik wel een nuance. Tevens kwam Semper later over dus als iemand al iemand vastlegde was het Semper die Honey vastlegde klote @DragonShield3 !!!
Er werd gezegd dat het geen officieel premade account was ja. Dat ze bij de premade hoorden kon zelfs een blinde zien omdat ze gewoon in Swift zaten. Daarnaast boeit de exacte datum ook niet voor het punt dat ik probeerde te maken. Hoe eerder ze tot Spread behoorden hoe beter voor m’n punt namelijk. Dus ik snap niet helemaal welk punt jij nou eigenlijk probeert te maken?

Gecleard trouwens Jona? We hebben het duidelijk over een ander account, het account dat ik bedoelde zat namelijk in Swift.
Niemand heeft een idee waarop je doelt Lau. I Am Back zat namelijk ook gewoon in Swift. Dus als je nou gewoon eens zegt op wie je doelt ipv dit cryptische gedoe.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Er werd gezegd dat het geen officieel premade account was ja. Dat ze bij de premade hoorden kon zelfs een blinde zien omdat ze gewoon in Swift zaten. Daarnaast boeit de exacte datum ook niet voor het punt dat ik probeerde te maken. Hoe eerder ze tot Spread behoorden hoe beter voor m’n punt namelijk.


Niemand heeft een idee waarop je doelt Lau. I Am Back zat namelijk ook gewoon in Swift. Dus als je nou gewoon eens zegt op wie je doelt ipv dit cryptische gedoe.
Denk dat je vijandige recruits en stam “recruits” wel uitelkaar kan houden toch? Aangezien je bij een stam recruit zelf een zegje hebt waar een toevoeging gedaan wordt. Waarbij een vijandige recruit de vijand bepaald waar ze die leggen en je dus inderdaad vervelend kunnen vastleggen met een moraalaccountje. Dus je punt gaat mij ff voorbij maar das prima heb geen zin in oneindig cirkelen :)
 
Reactiescore
1.893
Jij cleart je eigen MBs??? Waar hebben we het over joh
Ik heb nu al meerdere posts gewijd aan het vragen naar namen. Keer op keer ontwijk je het/geef je geen antwoord. Dan kunnen we dus bij deze dit broodje aap verhaal stoppen.

Denk dat je vijandige recruits en stam “recruits” wel uitelkaar kan houden toch? Aangezien je bij een stam recruit zelf een zegje hebt waar een toevoeging gedaan wordt. Waarbij een vijandige recruit de vijand bepaald waar ze die leggen en je dus inderdaad vervelend kunnen vastleggen met een moraalaccountje. Dus je punt gaat mij ff voorbij maar das prima heb geen zin in oneindig cirkelen :)
En waar sprak ik van vijandelijk recruits? Beetje beter lezen kan echt geen kwaad. Als mijn punt je voorbij ging lees je selectief of wil je het gewoon niet snappen. Het stond er namelijk vrij kinderlijk verwoord. Dus ik zou zeggen, lees nog maar eens terug. Dan zie je ook direct dat het punt dat jij probeerde te maken mijn punt zelfs versterkte.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Echt sympathiek is die nie meer nee wordt net zo’n eikel als Lautje enkel bedoeld Lau het nog grappig en komt Jonathan over als een gefrustreerde luizenmoeder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waren we allemaal maar zo tof als ik??
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.893
Kap eens met dat denigrerende gelul, manman.
Deal, als jij zorgt dat je leden hun post eens twee keer nalezen alvorens te posten! Scheelt ons allemaal tijd!

Echt sympathiek is die nie meer nee wordt net zo’n eikel als Lautje enkel bedoeld Lau het nog grappig en komt Jonathan over als een gefrustreerde luizenmoeder.
Gelukkig ben ik hier ook niet om grappig te doen dus dan is dat doel iig behaald. De clown uithangen laat ik wel aan bepaalde Spreaders over.
 
Reactiescore
2.064
Deal, als jij zorgt dat je leden hun post eens twee keer nalezen alvorens te posten! Scheelt ons allemaal tijd!


Gelukkig ben ik hier ook niet om grappig te doen dus dan is dat doel iig behaald. De clown uithangen laat ik wel aan bepaalde Spreaders over.

Liever een clown dan een aap met een grote bek, die ik nog vrij weinig heb zien doen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Aan de vele lijstjes te zien, zelfs van vele Spread’ers, werd hij gewoon als goede en serieuze poster neergezet. En nu is hij ineens een clown? Lekker bezig weer mannen.
Spreek ik namens alle spreaders en alle spreaders namens mij? Hebben alle spreaders jona beste poster genoemd? Zal me verbazen als t meer dan 1 iemand was. Goedbezig clown.
 
Reactiescore
735
Aan de vele lijstjes te zien, zelfs van vele Spread’ers, werd hij gewoon als goede en serieuze poster neergezet. En nu is hij ineens een clown? Lekker bezig weer mannen.
Clown was in beginsel Jona's woordkeuze chef ;) Daarnaast zijn in het verleden behaalde "resultaten" geen garantie voor de toekomst he. Wat Jona's postgedrag sterk maakte is dat hij zich niet liet verleiden tot persoonlijke aanvallen, het zichzelf op een voetstuk plaatsen, denigrerende teksten etc.

Helaas moet ook ik concluderen dat dat nu niet meer het geval is, is dat het Imago effect? geen idee, maar erg jammer is het wel.
Het slaat dus compleet nergens op dat je GA lijstjes gebruikt om een naampje als clown, dat hij notabene zelf erin gooit, te ontkrachten.
 
Reactiescore
1.893
Clown was in beginsel Jona's woordkeuze chef ;) Daarnaast zijn in het verleden behaalde "resultaten" geen garantie voor de toekomst he. Wat Jona's postgedrag sterk maakte is dat hij zich niet liet verleiden tot persoonlijke aanvallen, het zichzelf op een voetstuk plaatsen, denigrerende teksten etc.

Helaas moet ook ik concluderen dat dat nu niet meer het geval is, is dat het Imago effect? geen idee, maar erg jammer is het wel.
Het slaat dus compleet nergens op dat je GA lijstjes gebruikt om een naampje als clown, dat hij notabene zelf erin gooit, te ontkrachten.
Ik heb weinig zin om een hele discussie te voeren over mijn postgedrag. Ik wil alleen even toelichten waarom ik clown als woordkeuze gebruikte: dit was een referentie naar een stukje wat ik over Valar, WLHC en Mikey had geschreven in deze post. Ik doelde dus niet op personen die nu aan het posten waren, maar dat was wellicht een vergezochte link die niet zo makkelijk te leggen was voor iedereen.
 
Reactiescore
1.365
Tering man, volgens mij jat die jona mn titel als af clown. :(
Geef die kerel eens een koude rakker!
Heeft die knul wel eem nodig.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tjonge jonge wat een trieste bende zijn we hier ook echt zeg. Begin langzaam spijt te krijgen dat ik al die ''goede spelers'' naar deze wereld heb ''gelokt'' middels mijn openingspost. Enige wat men hier nog doet is roepen hoe triest de ander wel niet is :redface: Menig noob-wereld is bijna leuker om te spelen. Ik post al amper en zal voorlopig ook stoppen met lezen.
 
Bovenaan