Top/flop spelers

Deleted User - 487922315

Guest
En hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat dit uit ONS standpunt is gebeurd. Dus misschien nogmaals voor de duidelijkheid en hopelijk snappen de personen het nu wel die het blijkbaar niet begrijpen. De acties zijn gebeurd vanuit Prins Pils & niet vanuit iemand anders zijn account.
Laat het duidelijk zijn dat wij verkeerd gehandeld hebben & hiervoor ook ons verantwoordelijkheid willen opnemen.

GG4DAT
 
Reactiescore
1.226
En hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat dit uit ONS standpunt is gebeurd. Dus misschien nogmaals voor de duidelijkheid en hopelijk snappen de personen het nu wel die het blijkbaar niet begrijpen. De acties zijn gebeurd vanuit Prins Pils & niet vanuit iemand anders zijn account.
Laat het duidelijk zijn dat wij verkeerd gehandeld hebben & hiervoor ook ons verantwoordelijkheid willen opnemen.

GG4DAT

Dat is niet relevant snap dat dan! Eerst moet Imago aan de schandpaal en als dat gedaan is dan volgen jullie als bijgerecht. :tongue:
 
Reactiescore
2.303
Sam, ik zou nu wel graag het account Prins Pils terug hebben.
Je hebt mijn naam nu al genoeg door het slijk getrokken :/
Zet maar leeg dan kom ik ze internen!
 

Deleted User - 487922315

Guest
Sam, ik zou nu wel graag het account Prins Pils terug hebben.
Je hebt mijn naam nu al genoeg door het slijk getrokken :/
Zet maar leeg dan kom ik ze internen!
Ssssht! Je weet toch dat mijn dorpen leeg staan? Dikke kata-massa gehad van de stam -UW- :confused2:
 
Reactiescore
2.444
Dat is niet relevant snap dat dan! Eerst moet Imago aan de schandpaal en als dat gedaan is dan volgen jullie als bijgerecht. :tongue:

Er zijn welgeteld drie posts geweest waarbij een niet onderbouwde link gelegd wordt tussen dit en Imago. Moeten we aan die drie posts nu echt drie pagina's vullen met ontkenningen en vijf aparte posts waarin Deceptive het zelf blijft ontkennen?

Zou er persoonlijk niet blij mee dat zijn dat iemand zo handelt op mijn mijn eigen account en zou het account terugpakken. Klaar verder is dit toch niet echt de moeite waard?
 
Reactiescore
1.226
Er zijn welgeteld drie posts geweest waarbij een niet onderbouwde link gelegd wordt tussen dit en Imago. Moeten we aan die drie posts nu echt drie pagina's vullen met ontkenningen en vijf aparte posts waarin Deceptive het zelf blijft ontkennen?

Zou er persoonlijk niet blij mee dat zijn dat iemand zo handelt op mijn mijn eigen account en zou het account terugpakken. Klaar verder is dit toch niet echt de moeite waard?

Ik zat nog te twijfelen, moet ik sarcasme erachter zetten tussen haakjes? Had ik moeten doen dus :tongue:
 
Reactiescore
1.478
En hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat dit uit ONS standpunt is gebeurd. Dus misschien nogmaals voor de duidelijkheid en hopelijk snappen de personen het nu wel die het blijkbaar niet begrijpen. De acties zijn gebeurd vanuit Prins Pils & niet vanuit iemand anders zijn account.
Laat het duidelijk zijn dat wij verkeerd gehandeld hebben & hiervoor ook ons verantwoordelijkheid willen opnemen.

GG4DAT
Heeeel verdacht, deze ontkenningsfase.
 
Reactiescore
166
Laat mij hier alsjeblieft buiten. Dit is echt een van de minst interessante discussies ooit hier. Ik snap niet eens waarom je überhaupt de moeite hebt gedaan, al vind ik het prima dat je rijdende rechter wilt spelen voor elk rim-stam-dingetje. Als er in de GA een award was voor grootste drama-maker, zou je er gegarandeerd alleenrecht op hebben.
i smell some bs... je mag je zelf wat meer credits geven! niet zo bescheiden jij
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
ad0bd5c3301f0876ee8bf573a98ce29d.png
 
Reactiescore
5
Unagi...

Mooi hoe hij zich verstopte in Tring van in het begin..

Enkele dagen geleden besloot Unagi 'alleen' verder te gaan, dit natuurlijk met kennis van troepen, gebouwen. Deze werden vertrouwelijk binnen de stam gedeeld. Wij waren ondertussen al enkele weken in de stam en probeerde te helpen waar nodig.

We kregen een NAP van enkele dagen wat wij zelf lachwekkend vonden na een maand in dezelfde stam gezeten te hebben, wel heel toevallig dat Unagi nu een massa aanval op ons stuurt en dat dit juist op dezelfde dag is als Colla, waarna nu MoM ook aanvallen begint te sturen. We hebben niets tegen deze laatste 2 accounts, maar Unagi lijkt mij toch één van de grootste ratten op w73... Zou niet verbaasd zijn als hij weldra in Swift belandt..

Eens een rat altijd een rat, laat dat ons hier vooral duidelijk maken...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
253
Unagi!

Mooi hoe hij zich verstopte in Tring van in het begin..

Enkele dagen geleden besloot Unagi 'alleen' verder te gaan, dit natuurlijk met kennis van troepen, gebouwen. Deze werden vertrouwelijk binnen de stam gedeeld. Wij waren ondertussen al enkele weken in de stam en probeerde te helpen waar nodig.

We kregen een NAP van enkele dagen wat wij zelf lachwekkend vonden na een maand in dezelfde stam gezeten te hebben, wel heel toevallig dat Unagi nu een massa aanval op ons stuurt en dat dit juist op dezelfde dag is als Colla, waarna nu MoM ook aanvallen begint te sturen. We hebben niets tegen deze laatste 2 accie's, maar Unagi lijkt mij toch één van de grootste ratten op w73... Zouden niet verbaasd zijn als hij weldra in Swift beland..

Eens een rat altijd een rat, laat dat ons hier vooral duidelijk maken...

Axel

De 6ix9ine van Tribalwars wordt gezegd.
 
Bovenaan