Top/flop spelers

Reactiescore
3.457
Lozers zijn mensen die dinge lozen.
Ik zal het in een zin gebruiken.
Oh, kijk. Die man is al die dozen aan het lozen, dus hierdoor is hij een lozer.
Dus Roald vraagt aan spelers om mb te worden om ze dan te lozen,ofwat?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Elk account is een vijandig account hier want iedereen is tegen ons. Dus dat er dan eentje wordt gevraagd, boe hoe.
 
Reactiescore
1.454
Wel knap om dan net een account te pakken waarvan je de stam aanvalt en er onderling wordt gevochten.
Of val je soms ook de hele wereld aan Rob :p

Wanneer wordt ik dan gevraagd, kreeg namelijk ook een inc van een intern van schedel. Vraag me dus af wanneer ik ook een MB mag worden van de pre-made :D
 
Reactiescore
1.167
Alsjeblieft ga nu niet doen of het zoeken/aannemen van MBs een barmhartig iets is, we weten met zn allen stukken beter ;)

Sterk argument wel. Iets met een drogreden?

Niet alleen had het me veel getyp bespaart, maar ook zes jaar van mijn leven, die afgenomen is door frustratie, omdat bepaalde mensen net zo goed konden lezen als een infantiele dodo.

Zit, in mijn ogen, toch wel een wezenlijk verschil in een aanbod doen bij een speler die, ook zelf aangeeft, klaar gespeeld is en het externen van een account wat bij de vijand zit...? :redface:

Ik vraag mij af op welke wijze dit in het spectrum der uitdaging past.... Al moet ik wel aangeven dat het gezeur vanuit Justin tikkeltje overdreven is. Maar de toon vanuit Colla (Roald) getuigt niet van klasse en dat vind ik spijtig.

Collationem zoekt een extra moraalbreker omdat we veel defensieve spelers in en rondom onze omgeving hebben. Zelf clears verwaarlozen op veel deff en een laag moraal geniet niet mijn voorkeur. Ik gok de jouwe ook niet. Dat het een speler van de 'vijand' is, is misschien ook niet slim. Dat vind ik zelf ook. Ik had je punt zeker gesnapt als wij Wow Who hadden aangenomen, in de vorm van een vol lid, moraalbreker of op een andere vorm van samenwerken. Vergeet daarbij ook niet dat Wow Who in een eerder stadium al op het punt stond om een sollicitatie in te dienen. Hij zag echter zelf de kans om met heel veel omliggende spelers ons weg te spelen.. wat dus niet gelukt is. Nu probeert hij enkel zichzelf te redden, wat ik ook volledig snap hoor. Hij slaat echter wel een beetje de plank mis hier omdat hij zelf is afgewezen. Achja, er is tevens ook een groot verschil tussen een speler van dik 25 dorpen en een speler van max vijf dorpen... :biggrin:
 
Reactiescore
735
Sterk argument wel. Iets met een drogreden?
Jij vindt het dus een barmhartige zet om iemand als MB te vragen begrijp ik?
En dan in zo'n mate dat dat als primair argument kan en moet worden aangevoerd als je iemand rekruteert (bij de vijand)?

Ging er toch stiekem wel een beetje vanuit dat zoiets niet beargumenteerd hoeft te worden, maar dat was blijkbaar naïef van me.
 
Reactiescore
1.454
Zit, in mijn ogen, toch wel een wezenlijk verschil in een aanbod doen bij een speler die, ook zelf aangeeft, klaar gespeeld is en het externen van een account wat bij de vijand zit...? :redface:

Valt wel mee toch. Wij internen een speler die nog op een rustig pitje wou doorspelen, de co weg liep (aldus Jelle) en anders zou stoppen binnen de kortste keren want er was volgens hem geen activiteit op het account :). Zijn wel wat anders, maar op vele vlakken schrikbarend vergelijkbaar. Maar nu is het binnen de pre-made gebeurd dus dan is het niet bash-waardig ;).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wel knap om dan net een account te pakken waarvan je de stam aanvalt en er onderling wordt gevochten.
Of val je soms ook de hele wereld aan Rob :p
Vechten met al onze buur accounts want het is 1 grote coalitie. Gaan toch geen mb's zoeken ver in hun rug of andere kant vd wereld?
Een sarcastische "boe hoe" zetten in een post waarin je zegt dat iedereen tegen jullie is, boe hoe :(
Tis niet dat het erg is dat iedereen tegen ons is, maar als er dan mensen zijn die een spel maken van het feit dat er een "vijand" als mb gevraagd(?) wordt terwijl alles in de buurt hier een vijand is..
 
Reactiescore
967
Collationem zoekt een extra moraalbreker omdat we veel defensieve spelers in en rondom onze omgeving hebben. Zelf clears verwaarlozen op veel deff en een laag moraal geniet niet mijn voorkeur. Ik gok de jouwe ook niet. Dat het een speler van de 'vijand' is, is misschien ook niet slim. Dat vind ik zelf ook. Ik had je punt zeker gesnapt als wij Wow Who hadden aangenomen, in de vorm van een vol lid, moraalbreker of op een andere vorm van samenwerken. Vergeet daarbij ook niet dat Wow Who in een eerder stadium al op het punt stond om een sollicitatie in te dienen. Hij zag echter zelf de kans om met heel veel omliggende spelers ons weg te spelen.. wat dus niet gelukt is. Nu probeert hij enkel zichzelf te redden, wat ik ook volledig snap hoor. Hij slaat echter wel een beetje de plank mis hier omdat hij zelf is afgewezen. Achja, er is tevens ook een groot verschil tussen een speler van dik 25 dorpen en een speler van max vijf dorpen... :biggrin:

Als ik het me goed herinner was het exact jouw co die er als de kippen bij was en al het bewijsmateriaal verzamelde. Om daarna een hele post te schrijven over hoe het principieel immoreel zou zijn om een lid van de vijand te rekruteren. Om daarna exact hetzelfde, in mindere mate(jouw woorden), te zien gebeuren bij z'n eigen account. Geen idee hoe hij zich momenteel voelt maar snap enigszins wel dat hij zichzelf hier nog niet vertoond heeft. Ikzelf zou me namelijk de oren van het hoofd schamen.

Verder gaat je vergelijking natuurlijk niet op gezien er gesproken wordt over het principe en niet over de mate waarin deze wordt uitgevoerd. Echter moet ik wel eerlijk toegeven dat Justin nou niet bepaald overtuigend overkomt met de positie waarin hij zichzelf heeft gewrongen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kreeg gister toevallig een random troependump op 36 uur lopen, En ook de andere stamleider is er dus niet vies van. De volgende keer niet TAD hypocriet noemen hoor, zou oneerlijk zijn :/.

ksLg4Ec.jpg
Wat ga je schedel/mij er nu bij betrekken?? Een speler naast je die stopt en zen dorpen aan je geeft moet je dus afwijzen of wat?

Wij zijn gestart volledig zonder MB's, interns of boosts. Jullie hadden die wel gewoon. En dan kom je bashen op ons over intern dorpje dat wij krijgen terwijl wij nooit iets gezegd hebben over jullie. Als je geen betere info had om propaganda mee te voeren kan je in het vervolg beter je mond houden, dit is gewoon ronduit zwak ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat ga je schedel/mij er nu bij betrekken?? Een speler naast je die stopt en zen dorpen aan je geeft moet je dus afwijzen of wat?

Wij zijn gestart volledig zonder MB's, interns of boosts. Jullie hadden die wel gewoon. En dan kom je bashen op ons over intern dorpje dat we krijgen... Gewoonweg zwak is dat ;)
Honger Warre?
 
Reactiescore
1.167
Jij vindt het dus een barmhartige zet om iemand als MB te vragen begrijp ik?
En dan in zo'n mate dat dat als primair argument kan en moet worden aangevoerd als je iemand rekruteert (bij de vijand)?

Ging er toch stiekem wel een beetje vanuit dat zoiets niet beargumenteerd hoeft te worden, maar dat was blijkbaar naïef van me.

Ja hoor. Ik vind het helemaal niet gek dat wij opzoek zijn naar een moraalbreker en dat we dan uitkomen bij Schaapie of Claujo is wel wat jammer, dat gaf ik ook toe. Het geniet ook niet mijn voorkeur om dat te doen, maar ik begrijp het wel. Vind de keus van Roald om hem dan een aanbod te doen helemaal niet gek nee. Misschien hebben wij verder wel een andere opvatting, dat kan en mag ook.
 
Reactiescore
1.647
Sterk argument wel. Iets met een drogreden?



Zit, in mijn ogen, toch wel een wezenlijk verschil in een aanbod doen bij een speler die, ook zelf aangeeft, klaar gespeeld is en het externen van een account wat bij de vijand zit...? :redface:



Collationem zoekt een extra moraalbreker omdat we veel defensieve spelers in en rondom onze omgeving hebben. Zelf clears verwaarlozen op veel deff en een laag moraal geniet niet mijn voorkeur. Ik gok de jouwe ook niet. Dat het een speler van de 'vijand' is, is misschien ook niet slim. Dat vind ik zelf ook. Ik had je punt zeker gesnapt als wij Wow Who hadden aangenomen, in de vorm van een vol lid, moraalbreker of op een andere vorm van samenwerken. Vergeet daarbij ook niet dat Wow Who in een eerder stadium al op het punt stond om een sollicitatie in te dienen. Hij zag echter zelf de kans om met heel veel omliggende spelers ons weg te spelen.. wat dus niet gelukt is. Nu probeert hij enkel zichzelf te redden, wat ik ook volledig snap hoor. Hij slaat echter wel een beetje de plank mis hier omdat hij zelf is afgewezen. Achja, er is tevens ook een groot verschil tussen een speler van dik 25 dorpen en een speler van max vijf dorpen... :biggrin:

Over dat eerder solliciteren zou ik maar niet spreken als je wijs ben. Kozen er toen bewust niet voor omdat niet eerlijk naar stamgenoten toen vonden, want ieder zette zich in. Heel de stam wist zelfs van die gesprekken met Roald en hadden begrip voor als ik deed met onze positie toen. Zal elk iemand in discordchat van toen bevestigen. Wij kozen voor onze stam, niet omdat onze perspectieven beter leken. Enige redenen waarom we het zeker wilden weten was vanwege Roald zijn woorden dat de deur nooit helemaal dicht zou zitten zoals wij dachten. En met wegvallen stamgenoten wil je toch dan zeker weten dat zo'n deur 100% dichtzit en stuur je alsnog een sollicitatie tegen beter weten in.
 
Bovenaan