Top/flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Je kan zien wie er bij de premade hoort :engel:
 
Reactiescore
1.167
T is binnen 3 week weer weg hoor..
 
Reactiescore
420
Nee, heb er teveel plezier aan om de premade te zien falen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
O dus je blijft liggen tot einde van de wereld :O
 

DeletedUser69389

Guest
Premade ik heb een topspeler voor jullie die een account zoekt.
 
Reactiescore
420
Rekruteren jullie ook aan de andere kant van de wereld of richt ik een 3de stam op?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Beide, als je wilt mag je de 4e stam ook meteen erbij doen
 
Reactiescore
180
Uiteraard... Hoe kan hij anders hier komen opscheppen over hoe een speler 3/4e van hun clear moet gebruiken bij een cancelsnipe omdat meneer maar blijft rekruteren in zijn slavenleger :rolleyes:

We voelen ons wel echt vereerd dat dit allemaal nodig is!

we zouden je niet durven onderschatten, ik weet wat de gevolgen zijn als we je te groot laten worden ...
 
Reactiescore
28
Vegeta78 top. Minstens 5 premade edels gekilled en heel wat off gebacktimed.

Interdictum: zeker niet slecht gespeeld, fakes op stamgenoten van Vegeta, keurig getimed, stammies mee laten aanvallen, antisnipes en heel de bazaar. Maar als iemand voor zo'n arrogante dorpsnamen gaat, dan is het wel lekker dat die even op zijn bek krijgt.
 
Reactiescore
219
Vegeta78 top. Minstens 5 premade edels gekilled en heel wat off gebacktimed.

Interdictum: zeker niet slecht gespeeld, fakes op stamgenoten van Vegeta, keurig getimed, stammies mee laten aanvallen, antisnipes en heel de bazaar. Maar als iemand voor zo'n arrogante dorpsnamen gaat, dan is het wel lekker dat die even op zijn bek krijgt.

Premade edels gekilled, nog nooit van gehoord maar klinkt leuk.
 
Reactiescore
972
Vegeta78 top. Minstens 5 premade edels gekilled en heel wat off gebacktimed.

Interdictum: zeker niet slecht gespeeld, fakes op stamgenoten van Vegeta, keurig getimed, stammies mee laten aanvallen, antisnipes en heel de bazaar. Maar als iemand voor zo'n arrogante dorpsnamen gaat, dan is het wel lekker dat die even op zijn bek krijgt.

Die dorpsnamen mag je best met een korreltje zout nemen hoor, het zijn maar dorpsnamen :tongue:

Vegeta doet het goed en bied een mooie uitdaging aan ons, in samenwerking met zijn stam en andere spelers om ons heen. Is zeker het noemen waard! Helaas voor hem denk ik dat wij uiteindelijk aan het langste eind zullen trekken...
 
Reactiescore
6
Valt allemaal best mee, niet heel veel bijzonders gedaan. Een clear geblocked met stamdef is niet echt mij aan te schrijven.
Wel een paar leuke snipes gedaan en wat edels en een clear gebacktimed, maar dat kan eigenlijk ook iedereen.
De laatste c-snipe op 27ms was leuk en verder was het niet veel bijzonders.

Op zich tot nu toe mooi getimed van de premade want er zaten keurige anti-snipes tussen maar echt meerdere keren edels gesniped zien worden omdat er 50 bijl en 20LC bij zitten....pfff. Na de 1e keer zou snipen en backtimen zou je daar toch van geleerd moeten hebben. Zijn nu 8 edels gesneuveld van Interdictum. zag ik net. 4 via Backtimes en 4 via snipes.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan