Top/flop spelers

Reactiescore
2.303
Goed, aangezien er weer eens totaal omheen gedraaid word waar deze discussie in eerste instantie voor heeft plaats gevonden neem ik maar de moeite dit maal wel even alles op een rijtje te zetten. Voor de spelers die het niet begrijpen, of zich bewust van de domme houden en met slagroom over koeienstront aan het spuiten zijn.



De discussie begon vanuit FreshedUp waarbij duidelijk gezegd word hoe 'toevallig' het nu is dat Unagi een massa aanval op hen stuurt gezamenlijk met Collationem. Collationem had voorheen al goed contact met Unagi.

Vervolgens kwam vanuit Colla, deze post. Wat bevestigd dat ze al langer contact hadden. Hoe het precies gelopen is zullen we nooit weten, we weten dat het contact er was gevolgd door een leave en een massa. Hoeveel Collationem hierbij betrokken zou zijn zal waarschijnlijk niet naar buiten komen



Dan krijgen we een paar geïrriteerde posts van Dream Team naar Wow Who waarmee hij duidelijk maakt hoe weinig hem deze hele discussie interesseert maar er wel op door blijft gaan. Mijn discussie begon op het moment dat Dream Team de volgende post plaatste waarin zij het leaven van Unagi en de massa erna af doen met ''Dat is TW nu eenmaal.''



Hierop haak ik in, dit doe ik omdat Imago nogal een heel ander woordje te zeggen had toen kipkalkoentje zijn stam verlaten had. De situatie is niet anders en zit in dezelfde richtlijn van elkaar ten opzichte van Unagi, behalve de intentie. Natuurlijk ga ik er dan even op in om te zeggen hoe naïef je bent om een situatie die jullie zelf positief uitpakt goed te praten tegenover een situatie die negatief voor je uitpakt afzeiken.

Verder maken jullie vooral zelf een wending in de hele discussie en brengen het toe naar een hele andere aanname.



Vooral zelf dus even begrijpend lezen.

Tot slot: Dit is het laatste woord wat ik uitbreng betreft de grappen en spot pogingen met 'neutrale poster'. Ik had enkele posts geplaatst, 2 om precies te zijn, waarbij ik aangaf dat ik mijn post vanuit een neutraal perspectief schrijf. Dat er dan een Johan Cruyff fanboy zich er al na 2 posts aan stoort en er een hele trend van zet heeft niet veel met mij te maken. De posts die ik voorheen schreef kon ik ook neutraal schrijven omdat ik niet erg actief was en eigenlijk totaal geen communicatie met überhaupt één stam had. Verder heb ik nooit beweerd altijd en alleen maar neutraal te posten of een neutrale poster te zijn noch te blijven. Het lijkt me vrij duidelijk en logisch dat ik inmiddels een stuk actiever speel en ook niet neutraal post. Jezus lijkt wel een kinderspeeltuin hier.

Mooie samenvatting, enkel wat nutteloos.
Kan je de andere vragen nog beantwoorden?
 

DeletedUser81766

Guest
Mooie samenvatting, enkel wat nutteloos.
Kan je de andere vragen nog beantwoorden?

Waarop blijf je nou vissen knul, lijkt me vrij duidelijk wat mijn punt is dus tenzij je daar wat over te zeggen hebt is het klaar.
 
Reactiescore
1.226
Hierop haak ik in, dit doe ik omdat Imago nogal een heel ander woordje te zeggen had toen kipkalkoentje zijn stam verlaten had. De situatie is niet anders en zit in dezelfde richtlijn van elkaar ten opzichte van Unagi, behalve de intentie.

Dit is gewoon niet waar, Kipkalkoentje is gerecruit door Spread en zit nu in Spread (je post het alsof kipkalkoentje uit onvrede zelf zijn stam verlaten heeft, dit is niet het geval aangezien het 1e contact met hem vanuit de leiding van Spread kwam). Unagi is niet gerecruit door Imago en is nu stamloos. Alleen dit feit al maakt dat de situatie wel anders is.

Verder lijkt het me een vrij onzinnige discussie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
999
Unagi...

Mooi hoe hij zich verstopte in Tring van in het begin..

Enkele dagen geleden besloot Unagi 'alleen' verder te gaan, dit natuurlijk met kennis van troepen, gebouwen. Deze werden vertrouwelijk binnen de stam gedeeld. Wij waren ondertussen al enkele weken in de stam en probeerde te helpen waar nodig.

We kregen een NAP van enkele dagen wat wij zelf lachwekkend vonden na een maand in dezelfde stam gezeten te hebben, wel heel toevallig dat Unagi nu een massa aanval op ons stuurt en dat dit juist op dezelfde dag is als Colla, waarna nu MoM ook aanvallen begint te sturen. We hebben niets tegen deze laatste 2 accounts, maar Unagi lijkt mij toch één van de grootste ratten op w73... Zou niet verbaasd zijn als hij weldra in Swift belandt..

Eens een rat altijd een rat, laat dat ons hier vooral duidelijk maken...

De spelers van Unagi zijn allemaal al 2 weken gestopt.
 
Reactiescore
999
Dan vraag ik mij wel af wie daar nu op zitten :oops:

Ik weet het zelf ook niet. Account is niet meer in de 3 oorspronkelijke spelers hun handen dus. Zelf logde ik maar heel af en toe dus weet niet wat er allemaal nog gebeurd is, maar ik weet wel dat we voor we stopten alle betrekkingen met Collationem hadden opgezegd en effectief van plan waren om te deffen tegen hen, maar dan bleek dat er op een gegeven moment voor 5 dagen niemand op het account gelogd had dus weet niet meer wat er na met het account gebeurd is.
Wat ik wel weet is dat op Freshed een bende noobs zit die hier een beetje dwaze beschuldigingen loopt te posten.
 
Reactiescore
1.893
Ik begrijp niet wat je nou probeert te zeggen met ‘het boeit jou wel’. Jij bent de persoon die een discussie aan gaat en zegt dat het je allemaal niet interesseert, ik heb dat nergens gezegd.
Mijn god zeg. Heb jij Korsakov? Ik ben geen papegaai dus lees eens terug zou ik zeggen.

Ik dacht dat je voornamelijk een sterke poster was maar goed, je beschrijft de situatie alleen maar nadeliger.

Even in het kort wat jij nu aangeeft:

Unagi heeft contact met Collationem, de massa stond al ingepland ver voor de leave van Unagi. Na het vertrek van Unagi en een korte NAP van 5 dagen word er aangevallen door een samenwerking van Unagi en Imago

Aangezien er geen enkele cluster transformatie kan plaats vinden in die 5 dagen had Unagi netzo goed midden in Tring kunnen zitten, het effect is hetzelfde. Je verneukt een stam zijn cluster, spelers raken gedemotiveerd. En dat allemaal voor nog geen 2 mil stam wegspelen.
Wat heeft het feit dat ik een sterke poster ben te maken met het ‘nadelig’ beschrijven van de situatie? Ja, zoals al aangegeven is, is er in het verleden wel degelijk contact geweest tussen iemand van Colla en Unagi (oude bekenden geloof ik). Ikzelf ken slechts één van die spelers van naam en heb nooit met ze gesproken. Ik heb verder ook amper weet van Unagi’s gebeuren met Tring. Ik leg gewoon de feiten op tafel waarvan ik met zekerheid iets kan zeggen: de Imago-kant. Het is dus niet gek dat als je die twee losse verhalen naast elkaar legt het wellicht nadeliger oogt in jouw ogen. Dit ligt ook gewoon aan het feit dat je niet alle informatie hebt en het enkel doet met de informatie die ik - en sommige anderen - jou heb(ben) gegeven. Dat we FreshedUp al langer aanvielen bijvoorbeeld, was bij jou vast niet bekend. Dat werpt toch een ander licht op de zaak, hè?
 
Reactiescore
5
Ik weet het zelf ook niet. Account is niet meer in de 3 oorspronkelijke spelers hun handen dus. Zelf logde ik maar heel af en toe dus weet niet wat er allemaal nog gebeurd is, maar ik weet wel dat we voor we stopten alle betrekkingen met Collationem hadden opgezegd en effectief van plan waren om te deffen tegen hen, maar dan bleek dat er op een gegeven moment voor 5 dagen niemand op het account gelogd had dus weet niet meer wat er na met het account gebeurd is.
Wat ik wel weet is dat op Freshed een bende noobs zit die hier een beetje dwaze beschuldigingen loopt te posten.

Wij beschrijven gewoon de feiten. Intern kunnen wij geen oog hebben op jullie problemen met het account natuurlijk. Zal altijd een mysterieus gegeven blijven in onze ogen.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2020-06-17 at 13.44.21.png
    Screenshot 2020-06-17 at 13.44.21.png
    112,9 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
1.478
Ik weet het zelf ook niet. Account is niet meer in de 3 oorspronkelijke spelers hun handen dus. Zelf logde ik maar heel af en toe dus weet niet wat er allemaal nog gebeurd is, maar ik weet wel dat we voor we stopten alle betrekkingen met Collationem hadden opgezegd en effectief van plan waren om te deffen tegen hen, maar dan bleek dat er op een gegeven moment voor 5 dagen niemand op het account gelogd had dus weet niet meer wat er na met het account gebeurd is.
Wat ik wel weet is dat op Freshed een bende noobs zit die hier een beetje dwaze beschuldigingen loopt te posten.
Één van de randomste post die ik de afgelopen dagen gelezen heb,
 
Reactiescore
1.365
Unagi is gewoon een vuile stabber, net als die imagonoobs. Ze kunnen ook nooit eerlijk spelen die noobs de knetter.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Das ne zieke noob. Die schept zelfs op over zichzelf als die dorpen verliest
 
Reactiescore
1.365
T moet niet gekker worden, wordt nog een leuke contest als ze ''de grootste noob'' van w73 moeten kiezen. Grote open strijd dan
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Lau verloor jij afgelopen classic geen dorpen?

Wie ben jij om mij daarop te wijzen dan? Jij bent maar een gekkie op het AF die er zelfs IG niks van bakt. Gewoon je mond houden, jij hebt het nog niet verdiend om tegen mij stoer te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik probeer niet serieus over te komen, er is een verschil. Ik snap niet dat jij dat begrijpt hoor. Als je jouw brein in een vogel steekt, vliegt die achteruit.
 
Bovenaan