Top/flop spelers

Reactiescore
1.226
Ja, ofc, wat zou jij doen als bedrijf :p

PP is money voor Inno

Dat zou zo zijn als de PP beurs er niet was om PP te farmen. Wat je nu ziet is dat accounts met 10k PP of een veelvoud daarvan aan de start verschijnen. Heeft Inno dan geen cent aan verdiend. Verziekt het spelletje wel.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Dat zou zo zijn als de PP beurs er niet was om PP te farmen. Wat je nu ziet is dat accounts met 10k PP of een veelvoud daarvan aan de start verschijnen. Heeft Inno dan geen cent aan verdiend. Verziekt het spelletje wel.

toch komt die pp ergens vandaan, zelfs met het huidige systeem is de pp beurs een afvoerputje. het kost meer pp om te kopen dan het oplevert door te verkopen. dus verdwijnt er pp uit het systeem die toch ergens weer wordt toegevoegd door de gekochte pp, anders zou niemand meer pp overhouden op termijn.
 
Reactiescore
1.893
Daarnaast heb je nog PP die niet van eigenaar wisselt maar rechtstreeks 'verdampt': bouwtijd halveringen, -30% gs reductie, +20% gs productie, PA, FA etc.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
En er komt meer PP in omloop. F2P spelers die nooit geneigd zijn PP te kopen kunnen nu een grote voorraad farmen, waar de whales de PP kopen. En die whales kopen door de beurs ook extra veel PP. Dus naast de "leaks" die Maarten beschrijft is dit wel degelijk een verdienmodel, ondanks dat er op de streep nagenoeg evenveel pp uitgaat als binnenkomt bij accounts.
 

Deleted User - 487825063

Guest
dit is echt een FLOP speler . ik vind dat hij zelfs een BAN verdient heeft.

Epoxypropyltrimethyl zei:
Hier staat onderstaand bericht:

Beste stamleden,

Helaas gaat onze stam kapot. Zoals jullie weten ben ik al sinds het begin van deze wereld overal aan het lobbyen om ons een gunstige positie op de wereld te geven. Mijn lobby-werk heeft ervoor gezorgd dat we zo lang met rust zijn gelaten en dat ik jullie nu dit voorstel kan doen:

De situatie:
Jullie hebben allemaal de kracht gezien van de stofzuiger en z’n moraalbrekers. Één keer niet online en je bent hun target en dan je bent er geweest. Als we ons verzetten zal het een kwestie van tijd zijn voordat we worden overgenomen.

De stofzuiger heeft mij officieel gevraagd of ik moraalbreker wil worden. Voor mij is dit op deze positie mijn enige overlevingskans. Ik wil dit aanbod daarom aannemen. Echter...

Het laatste dat ik wil doen is jullie actief wegspelen. Of daar achter de schermen een bijdrage aan leveren. Bijvoorbeeld door niet te ondersteunen of anderzijds te helpen.

Mijn voorstel:
Vrijwillige overgave. Wat er dan gebeurd: ik krijg jullie dorpjes en ga samenspelen met de stofzuiger. Maar omdat ik ons samenspel enorm heb gewaardeerd en jullie niet een mes in de rug wil steken ben ik bereid om iedereen tot twee weken lang grondstoffen te sponsoren, zodat jullie een head start kunnen maken met jullie nieuwe dorpje.

Daarnaast ben ik bereid om jullie te coachen en om jullie nieuwe dingen te leren. Zo help ik Hawk bijvoorbeeld met het aanscherpen van zijn snipe skills en leer ik hem nieuwe tactieken om zijn snipe-slagingskans te vergroten. Ook leer ik hem c-snipen. Als jullie dit ook allemaal willen leren, dan help ik graag.

De aanvallen op ons worden tot morgenavond gestaakt. Ik hoop dat jullie voor dan jullie beslissing hebben kunnen nemen.

Epoxypropyltrimethyl


dit zegt hij op het forum in zijn stam. voorheen bood hij GS aan maar moesten mensen wel naar externe link gaan.
vermoedelijk om hun dorp en troepen te zien. en een printscreen van het dorp

BAN zulke gasten ze verzieken het spel
 
Bovenaan