Kyuka
Beste Stamleider 20/21
- Reactiescore
- 4.356
Het is ook duidelijk dat spread er alles aan doet om TLDR tegen te gaan. Nou nu doet iedereen alles tegen de ander, volgende discussie.
Dit is natuurlijk niet hoe het gegaan is. Toen ik net overstapte naar toen nog Kipkalkoentje, internde Too Long een speler in onze westelijke zijkant. Hiermee zouden ze Spread van één geheel deel rim afsluiten en de safe van Spread onder druk kunnen zetten.
Als reactie daarop kwam ik in contact met oude bekende die eveneens benadeeld waren door Too Long, ook in hun flank werd geinternd en zelfs ook in hun cluster. Een samenwerking was dus snel rond en Anarchist waagde de rimjump. Zoals je ziet ging dit best lekker en hadden we al snel een stevigere rimpositie dan Too Long zelf.
Aangezien W71 kort daarna stopte kwam er mannetje of 20/30 die graag met mij samen wilde blijven spelen. Het merendeel heb ik op Spread accounts een plekje gegeven of op Anarchist zelf, maar andere wilde liever een beetje als mb meespelen waardoor ze andere plekjes hebben gekregen. Waaronder eentje op Barnie inderdaad.
Je kan er trouwens over discussiëren in hoeverre deze rim van imago is trouwens, want zowel Spread als Imago + kontknalvrienden hebben kansen om het te pakken denk ik zo.