Top/Flop spelers

DeletedUser79458

Guest
De prenten zelf vind ik geweldig (daarom heb ik ze dan ook geliked) dus die komen niet erg hard aan neen, het feit dat One denkt te weten hoe de vork in de steel zit (en niet even logisch kan nadenken) komt dan wel weer wat harder aan ja. Als je zelf niet 1+1=2 kan doen, kan ik begrijpen dat doordenken over deze situatie niet voor elk One lid is weggelegd natuurlijk.

Waarom zouden we def naar onze noob stamgenoten sturen als we ons eigen ZWARE front moeten stacken.... :confused:

Leuk dat je wel zo sportief bent dat je om een grapje kan lachen, was iedereen maar zo :p Wel jammer dat je weer gelijk weer sneer naar One moet uitdelen, nergens voor nodig lijkt me. One maakt een aanname en voert propaganda daarvoor, daar is dit forum voor bedoelt he.

Nouja die "noobstamgenoot" zit toch in jullie premade. Waarom laat je anders zulke mensen in je stam hahaha.

Account was inderdaad onhoudbaar. Het feit dat schedel geen os kon leveren aan vamos deed het de nek om, aangezien One met zowat heel de stam erop ging en zeker meer dan 100 edels uiteindelijk heeft doodgelopen. Het snipen houdt een keer op natuurlijk.

Zijn maar vanaf 2 One leden edels verstuurt en maar 2 leden clears en de rest van de stam wat fakes. Leuke trol poging wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zijn maar vanaf 2 One leden edels verstuurt en maar 2 leden clears en de rest van de stam wat fakes. Leuke trol poging wel.

Celtic, Aapje, Dugtrio & DBA hebben clears gestuurd. De eerste 3 ook edels. Jij kan niet tellen "troller". Nu je mand in.

Het is hatelijk als achterlijke mensen zoals jij zich komen bemoeien en het dan fout hebben. Vreselijk. Ga je stamchat een beetje vermaken met je negatieve IQ boy.
 
Reactiescore
2.444
Celtic, Aapje, Dugtrio & DBA hebben clears gestuurd. De eerste 3 ook edels. Jij kan niet tellen "troller". Nu je mand in.

Het is hatelijk als achterlijke mensen zoals jij zich komen bemoeien en het dan fout hebben. Vreselijk. Ga je stamchat een beetje vermaken met je negatieve IQ boy.

Pot ketel zwart? Je noemt vier spelers op en zegt letterlijk in je vorige bericht nog dat een gehele stam erop ging?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tjonge jonge, fakes sturen telt toch ook als meedoen of niet? Ik vraag me af of jullie dit expres doen.
 

DeletedUser78021

Guest
Celtic, Aapje, Dugtrio & DBA hebben clears gestuurd. De eerste 3 ook edels. Jij kan niet tellen "troller". Nu je mand in.

Het is hatelijk als achterlijke mensen zoals jij zich komen bemoeien en het dan fout hebben. Vreselijk. Ga je stamchat een beetje vermaken met je negatieve IQ boy.

'One klapt er met zowat de hele stam op'
Zijn 3 leden waarvan DBA weinig stuurde.

Je komt zelf ook bemoeien en je hebt t ook fout. Dus ga zelf je mand in omhooggevallen baby.
 
Reactiescore
2.444
Tjonge jonge, fakes sturen telt toch ook als meedoen of niet? Ik vraag me af of jullie dit expres doen.

Als je een beetje wilt trollen hier helemaal prima en soms zelfs leuk. Maar doe het dan op een enigszins leuke manier en houd simpelweg dom en vervelend commentaar zoals onderstaande quote voor je.

Het is hatelijk als achterlijke mensen zoals jij zich komen bemoeien en het dan fout hebben. Vreselijk. Ga je stamchat een beetje vermaken met je negatieve IQ boy.
 
Reactiescore
1.585
Account was inderdaad onhoudbaar. Het feit dat schedel geen os kon leveren aan vamos deed het de nek om, aangezien One met zowat heel de stam erop ging en zeker meer dan 100 edels uiteindelijk heeft doodgelopen. Het snipen houdt een keer op natuurlijk.

Sorry hoor maar dit is zware bullsh*t achteraf om het allemaal goed te praten. "De hele stam erop" is werkelijk niks van waar. Een massa is het in eerste instantie niet eens geweest want het was gwn een close range blitz op ayvamos en zijn MB Skiena die wij hebben uitgevoerd samen met onze partners. Nadat bleek dat er gigantisch slecht gedodged werd, er dorpen binnenrolden en er weinig tot niks aan os binnenkwam zijn wij uiteraard doorgegaan.

Uiteindelijk hebben 1 stamgenoot, wij en onze mb's daadwerkelijk deelgenomen aan aan deze uiteindelijk 4 lang durende aanval qua clears en edels. Ofc. verzorgd de stam veel fakes enz om de teller hoog te houden, maar wanneer is dit niet. Dat pas op de laatste dag de def dorpen van cacturn binnenstroomden verbaasde mij ook wel. En ja, er is zeker nog wel prima gedeffed met snipes en blocks zo vermogelijk, uiteindelijk zelfs met LC en bijl snipen omdat je niks meer hebt, maar uiteindelijk is het aantal troepen die wij met z'n alle gemold hebben t.o.v. het aantal gesloopte clears best wel vies in ons voordeel, iets wat wij uiteraard van te voren nooit verwacht hadden.

Ik geef je gelijk dat ayvamos daar redelijk omsingelt was maar dan zou er in ieder geval op een aantal plekken toch pre def gezet moeten worden? als zelfs naast een diep dorp die wij van te voren al hadden binnengehaald er 0.0 def staat en ondertussen lekker off wordt gemaakt dan vraag ik mij of de hoofdspeler heeft gedacht of wij achterlijk waren.. Overigens stond er ook een toren van level 15 aan het front dus er was van huizen ver te zien waarmee we aan kwamen zetten.

Edit: Dba heeft uiteindelijk 1 clears gegooid, dat is wel in jouw ogen natuurlijk wel weer giga hulp wat heeft meegespeeld... De rest waren enkel Celtic, wij en mijn mb'tjes. Wat ik ook nog even toe wil voegen is dat wij uiteraard ook het achterland flink gescoiut hebben, hier stond echt nog wel aardig wat def dat zeker gebruikt "had" kunnen worden om at least 2/3 dorpen te behouden door hem te pré stacken. Denk dat dat dan ook een grote fout is geweest omdat die nu gewoon compleet is weggevaagd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Account was inderdaad onhoudbaar. Het feit dat schedel geen os kon leveren aan vamos deed het de nek om, aangezien One met zowat heel de stam erop ging en zeker meer dan 100 edels uiteindelijk heeft doodgelopen. Het snipen houdt een keer op natuurlijk.

jij bent zo grappig..

over mij wanneer ik na 3/4 dagen op cf kom acc van 2mil en al meerdere waves gehad waar mains running waren vol met cfs(30/40st) zeggen noob, runner enzv enzv .

jij na 1/2 dagen op een 250k acc niet eens willen dodge en zeggen dat het onhoudbaar is lolololol geniale gast jij xD
 

DeletedUser80612

Guest
Prima dat mensen dit blijkbaar okay vinden en als je het met hem eens bent ook prima jou keuze.
Maar zoals meerdere keren vermeld er zijn gewoon regels.

Ook heeft hij meerdere PM's gestuurd met zulke benaderingen

db4cd9cb853064aa44c84020e9fb3403.png


En niet naar een persoon maar naar meerdere.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sorry hoor maar dit is zware bullsh*t achteraf om het allemaal goed te praten. "De hele stam erop" is werkelijk niks van waar. Een massa is het in eerste instantie niet eens geweest want het was gwn een close range blitz op ayvamos en zijn MB Skiena die wij hebben uitgevoerd samen met onze partners. Nadat bleek dat er gigantisch slecht gedodged werd, er dorpen binnenrolden en er weinig tot niks aan os binnenkwam zijn wij uiteraard doorgegaan.

Goed georganiseerd en spelers laten runnen. Niks op aan te merken. Account was een drama toen ik erop kwam. 1 half defje aan het front om al die ‘clears en edels’ te deffen. Het was uitstellen aan het front (dat was het plan) en dat hebben we dus gedaan.

Uiteindelijk hebben 1 stamgenoot, wij en onze mb's daadwerkelijk deelgenomen aan aan deze uiteindelijk 4 lang durende aanval qua clears en edels. Ofc. verzorgd de stam veel fakes enz om de teller hoog te houden, maar wanneer is dit niet. Dat pas op de laatste dag de def dorpen van cacturn binnenstroomden verbaasde mij ook wel. En ja, er is zeker nog wel prima gedeffed met snipes en blocks zo vermogelijk, uiteindelijk zelfs met LC en bijl snipen omdat je niks meer hebt, maar uiteindelijk is het aantal troepen die wij met z'n alle gemold hebben t.o.v. het aantal gesloopte clears best wel vies in ons voordeel, iets wat wij uiteraard van te voren nooit verwacht hadden.

Zoals ik zeg. Gedeft met de middelen die er waren. Meer kon er niet gedaan worden door ons, omdat wij de vv hadden en dus vooral op def die lang liep bouwde. We hielden het torendorp gestacked en lieten de rest zo omdat ze gingen verloren gaan.

Ik geef je gelijk dat ayvamos daar redelijk omsingelt was maar dan zou er in ieder geval op een aantal plekken toch pre def gezet moeten worden? als zelfs naast een diep dorp die wij van te voren al hadden binnengehaald er 0.0 def staat en ondertussen lekker off wordt gemaakt dan vraag ik mij of de hoofdspeler heeft gedacht of wij achterlijk waren.. Overigens stond er ook een toren van level 15 aan het front dus er was van huizen ver te zien waarmee we aan kwamen zetten.

Edit: Dba heeft uiteindelijk 1 clears gegooid, dat is wel in jouw ogen natuurlijk wel weer giga hulp wat heeft meegespeeld... De rest waren enkel Celtic, wij en mijn mb'tjes. Wat ik ook nog even toe wil voegen is dat wij uiteraard ook het achterland flink gescoiut hebben, hier stond echt nog wel aardig wat def dat zeker gebruikt "had" kunnen worden om at least 2/3 dorpen te behouden door hem te pré stacken. Denk dat dat dan ook een grote fout is geweest omdat die nu gewoon compleet is weggevaagd.

Vamos was aan het front onhoudbaar door het aantal clears tegenover het aantal def. Zoals je zelf zegt hierboven; de meeste snipes werden gedaan met LC of met 500 speer en wat zc. Het achterland had 2 volledige defjes waarmee we zoals ik aangaf, het torendorp hebben bijgestacked. Het was een keurige aanval maar het front was gedoemd om te verliezen. We trokken een nieuwe lijn (zoals je vaak doet met zulke accounts). De verliezen waren ingecalculeerd vanaf het begin. Wij genoten er gewoon van hoe moeilijk jullie het hadden om die dorpen uiteindelijk te veroveren met die ‘overmacht’.

jij bent zo grappig..

over mij wanneer ik na 3/4 dagen op cf kom acc van 2mil en al meerdere waves gehad waar mains running waren vol met cfs(30/40st) zeggen noob, runner enzv enzv .

jij na 1/2 dagen op een 250k acc niet eens willen dodge en zeggen dat het onhoudbaar is lolololol geniale gast jij xD

Een account van 200-250 dorpen vergelijken met een account van 25 dorpen.. bro doe je dit expres?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is inderdaad de vraag die ik bij mezelf stelde met jouw post. Man man man.
 

DeletedUser79415

Guest
eigenlijk moet ik nu een post van je terug halen dat je zegt dat geen enkel account onhoudbaar is en dat je hier runt na 1 dag vv draaien en zegt dat het ONHOUDBAAR is .. ik ga zo stuk om je x'D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Elk account is houdbaar met de juiste middelen dipshit. Dat zal altijd zo zijn.

Dat jij er niks van bakte op een account dat 10x zo groot is en dat vergelijkt met een acc 10x zo klein.. jezus mina hoe word jij zelfs serieus genomen?
 
Bovenaan