Top/Flop spelers

DeletedUser74418

Guest
Laat hem lekker. Speculeren over zijn falen in een later stadium heeft weinig nut. Hij speelt in wellicht de beste stam van 69, dat falen zal wel meevallen.

Yup zelfs als Joa rede ziet om met vakantie te gaan zit de runner up the snipe in walk. Hoevaak moet dat nog gezegd worden :redface:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Je had niet aan zien komen dat starten met 6 mb's iets te veel van het goede was? (je start met 7 accounts voor 1 account even voor de duidelijkheid om de absurditeit aan te geven). Of dat je er 6 van 20k had het ook wel teveel was geweest. In de tussentijd liet je ze ook nog is doorgroeien tot 40-60 k. Vind het wel erg makkelijk om nu te zeggen dat je de situatie hard onderschat hebt... dan had je er volgens mij veel en veel eerder wat aan kunnen doen. Pas nu er kritiek op komt wordt er door calamity wat aan gedaan. Niet alleen calamity heeft nu een saai, maar goede start... nee de hele buurt wordt de kans op een ook maar klein beetje bespeelbaar w69 ontnomen.

Al had je echt je fout ingezien had je dit ook anders kunnen oplossen... want dit is natuurlijk geen oplossing te noemen. Nogmaals echt te kansloos voor woorden.

We startten met half dat aantal. Mort. / Generaal Iroh / Radical Redemption zouden in eerste instantie geen MB worden maar simpel een dorpje uitbouwen / PP sparen. Uiteindelijk wouden die op eigen initiatief (tijdelijk) MBen en waren ze gretig, te gretig zelfs.

Konden we hier meer aan doen? Absoluut. Wij hebben de MB's hierin best veel vrijheid gegeven, ik ben zelf niet het type om limieten op te stellen bij onze MBs, ze genieten zelf ook van het spelletje.

Ten gevolge van die gretigheid hebben we ze ook veel voor stamgenoten laten lopen om het wat af te laten remmen, en nu zijn we richting de 3/4 MBs gegaan. Is het allemaal een oplossing? Nou ja, net wat je het noemt nu eh.. Ik zie het als "het voorkomt erger". Met 6 mbs doorgaan zou de dominantie alleen maar laten toenemen.
 
Reactiescore
634
Opzicht een zinloze discussie via AF.

Mocht je twijfels hebben, dat de MB's van @Calamity. pp hebben gefarmt en Calamity deze spelers gefarmt en later ge-edeld.
Dan dien je een Ticket in en laat je Game Mod dit uitzoeken.
Mocht het een Boost zijn, dan gaat Joa -50% krijgen.

Indien uit onderzoek gaat blijken dat er geen Boost is, dan speel je Joa maar IG weg :)
 
Reactiescore
89
Regel ff cala front vvtje voor me dan :D

Nee hoor, iedereen klaagt toch wel over interns.
Niemand ervan wijst straks gratis dorpen af met de gedachte “Ho even ik heb cala ervoor geblamed dus doe maar niet”

Is misschien een dwaas argument maar ik heb het afgewezen op de Amerikaanse servers, we kregen een aanbieding om w34 daar te winnen zonder al te veel moeite te doen en ik was de enige die kritiek had op die manier van winnen. Hierdoor 35k pp in de vuilbak en een wereldwin minder.
 
Reactiescore
1.283
Is misschien een dwaas argument maar ik heb het afgewezen op de Amerikaanse servers, we kregen een aanbieding om w34 daar te winnen zonder al te veel moeite te doen en ik was de enige die kritiek had op die manier van winnen. Hierdoor 35k pp in de vuilbak en een wereldwin minder.

Wanneer wereld winst ervan af hangt dan zou ik hetzelfde gedaan hebben.
Spelers met een beetje zelfrespect doen dit dus dat kan ik van je waarderen.

Gezien de fase waarin we nu zitten kunnen we het hooguit allemaal “oneerlijk” vinden maar gaat het niet het verschil maken voor w69 ben ik van mening.
 
Reactiescore
89
Wanneer wereld winst ervan af hangt dan zou ik hetzelfde gedaan hebben.
Spelers met een beetje zelfrespect doen dit dus dat kan ik van je waarderen.

Gezien de fase waarin we nu zitten kunnen we het hooguit allemaal “oneerlijk” vinden maar gaat het niet het verschil maken voor w69 ben ik van mening.

Situatie hier is idd wel anders maar vind het toch wel straf dat cala kritiek durft geven op 'externe' hulp die eigenlijk niet eens extern is maar gewoon van MB's kwam.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Situatie hier is idd wel anders maar vind het toch wel straf dat cala kritiek durft geven op 'externe' hulp die eigenlijk niet eens extern is maar gewoon van MB's kwam.

Weet niet of jij leest maar ging niet om MBs hee.
 
Reactiescore
967
Ach volgens mij deed Fuifje exact hetzelfde toen Cave! een paar spelers had waarmee samengespeeld werd, maar nu er kritiek op hen gegeven wordt is het ineens hypocriet. In beide gevallen heb je gewoon geen recht om te spreken omdat je enorm ongeloofwaardig overkomt met zulke statements. Begin eens bij jezelf zou ik zeggen.
 
Reactiescore
3.540
Dit is gewoon het AF hè. De pot verwijst de ketel dat ie zwart ziet. Het ene account noemt het andere account een booster omdat die 35k pp heeft gebruikt ten opzichte van zijn 20k pp. Of een interner omdat hij 15 interns heeft ten opzichte van jou 10 interns. Begint beetje saai te worden allemaal.
 
Reactiescore
389
We startten met half dat aantal. Mort. / Generaal Iroh / Radical Redemption zouden in eerste instantie geen MB worden maar simpel een dorpje uitbouwen / PP sparen. Uiteindelijk wouden die op eigen initiatief (tijdelijk) MBen en waren ze gretig, te gretig zelfs.

Konden we hier meer aan doen? Absoluut. Wij hebben de MB's hierin best veel vrijheid gegeven, ik ben zelf niet het type om limieten op te stellen bij onze MBs, ze genieten zelf ook van het spelletje.

Ten gevolge van die gretigheid hebben we ze ook veel voor stamgenoten laten lopen om het wat af te laten remmen, en nu zijn we richting de 3/4 MBs gegaan. Is het allemaal een oplossing? Nou ja, net wat je het noemt nu eh.. Ik zie het als "het voorkomt erger". Met 6 mbs doorgaan zou de dominantie alleen maar laten toenemen.

Wat is werelden starten toch leuk tegenwoordig he, zoveel mogelijk mb's en dorp boosters verzamelen zodat je in het begin meteen gratis dorpen kan edelen.
En dan na 2 maanden allemaal weer lopen huilen hoe klein de werelden zijn. Gek, als je met 10 spelers 1 account moet starten.
 
Reactiescore
1.283
Tuurlijk kan dat tactisch slim zijn. Maar ik geef aan dat ik hier geen fan van ben, dat mag toch?



W60 heeft er niet veel PP in de start gezeten hoor.

Jij weet niet eens welke spelers ik bedoel denk ik?
]

Zeker weten Joa dat je niet veel PP heb gebruikt in start?
Dus je had niet geboost zodat je 10 full edelridders had in vroeg stadium?
Je had geen 20k PP gekregen bij start van co-speler om te spenderen?

Rick
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
]

Zeker weten Joa dat je niet veel PP heb gebruikt in start?
Dus je had niet geboost zodat je 10 full edelridders had in vroeg stadium?
Je had geen 20k PP gekregen bij start van co-speler om te spenderen?

Rick

Ik heb het echt over de start, waar ik 10k pp had ongeveer. Niet over toen ik 10k pp cadeau kreeg en ze in ridders pompte toen het acc al 100+ dorpen had.
 
Reactiescore
154
Tuurlijk kan dat tactisch slim zijn. Maar ik geef aan dat ik hier geen fan van ben, dat mag toch?



W60 heeft er niet veel PP in de start gezeten hoor.

Jij weet niet eens welke spelers ik bedoel denk ik?


Ik heb het echt over de start, waar ik 10k pp had ongeveer. Niet over toen ik 10k pp cadeau kreeg en ze in ridders pompte toen het acc al 100+ dorpen had.


Dus ik begrijp het goed dat 10k pp 'niet veel pp' is? Wij leven dan met andere normen jongen.

Verder ook even spuien; wat Fuifje doet, is een tactiek, een weloverwogen zet in het schaakspel. Het neemt een zeker risico met zich mee, je def kan namelijk duur gesloopt worden als je niet uitkijkt, en je bent je eigen def kwijt voor een poos. Het kan goed uitpakken, maar ook totaal niet.

Wat Cala doet, is ook een 'tactiek'. Cala neemt echter 0,0 risico. Duizenden pp's gooien die je groei simpelweg onnavolgbaar maken én daarenboven heel je buurt laten domineren door MB's, komop zeg. Je zegt het zelf, je speelt TW 'voor de contacten', maar sommigen onder ons genieten ook wel van het spelletje an sich. Je weet wel, zo tegen gewone, normale spelers spelen. Zo, tegenstand, ge kent da wel. Zo een eerlijke strijd enzo.
Je kan overigens perfect - wellicht stukken beter - sociale contacten onderhouden op die manier hoor ;) Maar wanneer je de buurt verziekt door niet alleen onnoemelijk veel PP ertegenaan te gooien, maar daarenboven ook nog eens je buurt steriliseert door je 'MB's', kom op he man.


Je argument dat je het niet leuk vindt is trouwens de grootste gatpraat die ik dit jaar op het AF voorbij zien komen heb. Tw is een spel, je doet EXACT wat je wil.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus ik begrijp het goed dat 10k pp 'niet veel pp' is? Wij leven dan met andere normen jongen.

Ik vind 10k pp in een start relatief niet heel veel nee. Als je 1 wereld goed farmt kun je er 30k mee verdienen. En 10k hebben meer dan genoeg spelers ook gebruikt deze wereld, zowel Walk, Cave, Fuifje als One spelers.

Je argument dat je het niet leuk vindt is trouwens de grootste gatpraat die ik dit jaar op het AF voorbij zien komen heb. Tw is een spel, je doet EXACT wat je wil.

Sowieso. Je doet wat je wilt. Je gooit katas wanneer je wilt, je internt of doet andere tactieken wanneer je wilt. Neemt niet weg dat er kritiek op mag wezen, kritiek geef je ook gewoon op wat je wilt. Je kunt dan tegenargumenten krijgen of steun, dat maakt niet uit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Komisch hoe iedereen zaagt over pp gebruik, ga dan classic spelen fck zeg
 
Bovenaan