Top/Flop spelers

Reactiescore
768
Jouw account had ons W65 neer gekata'd.
Terwijl W65 duidelijke Kata afspraken waren.

Dat jij geheel gestopt was op Chicago wist ik niet.
Het was in ieder geval account Chicago die Kata's ging misbruiken.

Jij gaf aan dat jij toen al gestopt was op Chicago en ben ik er verder niet mee doorgegaan.
Mocht je werkelijk ermee gestopt zijn in de periode dat Chicago kata's misbruikte, dan excuses !

Alleen gaat dit er niks aan veranderen dat Chicago in een wereld waar duidelijk Kata afspraken waren, opeens Kata;s ging misbruiken

ik was daar allang gekapt dat weten meerdere mensen en zover ik weet mark ben jij de laatste die over w65 moet praten nadat je ons acc beloofde met rust te laten en ons nog gaan aanvallen zelfde verhaal bij sniped.
 
Reactiescore
634
ik was daar allang gekapt dat weten meerdere mensen en zover ik weet mark ben jij de laatste die over w65 moet praten nadat je ons acc beloofde met rust te laten en ons nog gaan aanvallen zelfde verhaal bij sniped.

Frank,

Kijk nu begin je precies zelfde fout te maken als de anderen.
Je betrekt er zelfs een account bij, waarvan 1 speler als Co op Coruscant gaat spelen en Heks als goed is bij jou als Co gaat spelen.
Hetgeen wat jullie beloofd was geworden, was dat jullie zolang jullie niet in de weg van de stam lagen, met rust gelaten zouden worden.
Dus vanuit Ima of Coruscant geen enkele samenwerking beloofd geworden.

Huidige Co van Chicago was destijds ook aangegeven om contact op te nemen met DBA, mocht DBA ermee akkoord gaan, zouden wij niet meedoen met hun massa tegen jullie. (Zou dus geen Massa tegen Chicago gepland worden)
Chicago kon geen akkoord bereiken met DBA en wij vielen samen met onze stamgenoot aan.
Sniped had enkel verzoek om met rust gelaten te worden, zodat zij konden wraken op (account van Bob, ben even zijn naam kwijt)
@potje had daar nog zitten te deffen.
Toen dat was gebeurd was er met Sharon gesproken. Rene zou niet in korte periode terug keren en de intern was begonnen
 
Reactiescore
1.478
Sniped had enkel verzoek om met rust gelaten te worden, zodat zij konden wraken op (account van Bob, ben even zijn naam kwijt)
@potje had daar nog zitten te deffen.
Toen dat was gebeurd was er met Sharon gesproken. Rene zou niet in korte periode terug keren en de intern was begonnen
Je bedoeld Johnny english neem ik aan. Daar hebben wij max 2 dagen ingestoken. Wij hadden 's nachts alles voorbereid, en door Tuur? is er 's morgens nog gedeft totdat alle co's het opgaven en Sharon onverwachts in de zij aanviel, zoals chicago blackhawks bij happyniss had gedaan.
 
Reactiescore
634
Je bedoeld Johnny english neem ik aan. Daar hebben wij max 2 dagen ingestoken. Wij hadden 's nachts alles voorbereid, en door Tuur? is er 's morgens nog gedeft totdat alle co's het opgaven en Sharon onverwachts in de zij aanviel, zoals chicago blackhawks bij happyniss had gedaan.

Dankje, was de naam even kwijt en daarom jou getagged.
Sharon wilde dus wraken op Johnny's en zodra die weg waren, zou internen beginnen.

Er is dus geen beloftes gemaakt geworden tegen Sniped, die niet nagekomen zijn geworden.
Zou anders ook vreemd zijn, dat Rene op Coruscant gaat spelen.

Maar goed, ik stop hiermee.
Mocht iemand zich storen aan mijn Ego. Ga dan fronten en zorg je maar ervoor dat je mijn Ego kan breken.
En niet door op AF met ditjes en datjes komen aanzetten
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 697374

Guest
ik ez clap jullie allemaal 1v1 dus dit gejank met welles nietes en "ik heb deze wereld gewonnen jij niet, lekker puh" heeft 0.0 toegevoegde waarde. Jullie zetten jezelf alleen maar voor schut
Als je niet runt tenminste:eek:
 
Reactiescore
1.075
Dankje, was de naam even kwijt en daarom jou getagged.
Sharon wilde dus wraken op Johnny's en zodra die weg waren, zou internen beginnen.

Er is dus geen beloftes gemaakt geworden tegen Sniped, die niet nagekomen zijn geworden.
Zou anders ook vreemd zijn, dat Rene op Coruscant gaat spelen.

Maar goed, ik stop hiermee.
Mocht iemand zich storen aan mijn Ego. Ga dan fronten en zorg je maar ervoor dat je mijn Ego kan breken.
En niet door op AF met ditjes en datjes komen aanzetten

gozert, je bent gebacktimed geweest en dan moeten gered worden door 3 deffnoobjes, anders liep je niet eens meer rond op w69, een ego is echt wel overbodig.
ik zou ook niet weten waar dit ego zelfs vandaan zou moeten komen, je hebt enkel nog maar noobwerelden gewonnen waar 0 tegenstand is geweest, en je kan goed farmen, wat tegenwoordig niet zo'n kunstje is.
 
Reactiescore
766
gozert, je bent gebacktimed geweest en dan moeten gered worden door 3 deffnoobjes, anders liep je niet eens meer rond op w69, een ego is echt wel overbodig.
ik zou ook niet weten waar dit ego zelfs vandaan zou moeten komen, je hebt enkel nog maar noobwerelden gewonnen waar 0 tegenstand is geweest, en je kan goed farmen, wat tegenwoordig niet zo'n kunstje is.

Wat ben jij een zure Guy. Kan niet wachten tot fear is weggespeeld, ook van jouw gezeik af.
 
Reactiescore
1.075
Dankje, was de naam even kwijt en daarom jou getagged.
Sharon wilde dus wraken op Johnny's en zodra die weg waren, zou internen beginnen.

Er is dus geen beloftes gemaakt geworden tegen Sniped, die niet nagekomen zijn geworden.
Zou anders ook vreemd zijn, dat Rene op Coruscant gaat spelen.

Maar goed, ik stop hiermee.
Mocht iemand zich storen aan mijn Ego. Ga dan fronten en zorg je maar ervoor dat je mijn Ego kan breken.
En niet door op AF met ditjes en datjes komen aanzetten

Wat ben jij een zure Guy. Kan niet wachten tot fear is weggespeeld, ook van jouw gezeik af.

En dan ben ik de zure guy, sure, als iemand komt doen alsof die de beste speler evah is mag die wel es op de feiten gewezen worden.
 
Reactiescore
766
En dan ben ik de zure guy, sure, als iemand komt doen alsof die de beste speler evah is mag die wel es op de feiten gewezen worden.
Hij heeft een mooi ego, maar is geen zure guy.
 
Reactiescore
634
Mark is een schatje xoxo
@Coruscant

Moppiee :)

waar dit ego zelfs vandaan zou moeten komen
je hebt enkel nog maar noobwerelden gewonnen waar 0 tegenstand is geweest

Voortaan is het wel De Heer Coruscant voor jou :)
Maar je hebt gelijk, Team Coruscant heeft tot heden enkel werelden gewonnen waar Noobjes speelden.
Zullen ons best doen voor W69 :)

Ik hoop wel op een keer front met Corus though

Moet je wel op je beurt wachten, is nog een hele lijst die afgewerkt moet worden :(
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
om maar effe te zeggen one. failstam
Jannes wees aub niet zon leeghoofd.
gozert, je bent gebacktimed geweest en dan moeten gered worden door 3 deffnoobjes, anders liep je niet eens meer rond op w69, een ego is echt wel overbodig.
ik zou ook niet weten waar dit ego zelfs vandaan zou moeten komen, je hebt enkel nog maar noobwerelden gewonnen waar 0 tegenstand is geweest, en je kan goed farmen, wat tegenwoordig niet zo'n kunstje is.

En dan ben ik de zure guy, sure, als iemand komt doen alsof die de beste speler evah is mag die wel es op de feiten gewezen worden.

Maar een greep van je posts die zuur zijn, zullen er vast nog wel meer zijn :p Dus waar @vtcpro op wijst is gewoon terecht.

Overigens Mark zegt of doet zich nergens in dit topic voor alsof hij de beste speler ooit is, enige waar hij op wijst is dat hij een zuiver verleden heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.064
Leuk om te zien dat er veel uitdagers zijn voor het account Coruscant. Ben benieuwd wie het eindelijk een keer gaat waar maken.
 
Reactiescore
2.064
Ook een van de meest onterechte to be honest....

Vooralsnog heeft nog niemand Coruscant kunnen verslaan. Ik heb op 65 met corus front gehad, en het was echt pittig frontje. Was een leuke fight met goede aanvallen over en weer, helaas liet mijn stam het liggen. Deze periode koste mij zoveel tijd, echt bizar. Toch wel voor mij 1 van de meest uitdagende fronten die ik op TW heb gehad. Coruscant heeft echt een kwalitatief top team.

Ik denk niet dat coruscant verslagen gaat worden op wereld 69. Coruscant verslaan moet je in de start doen, anders wordt het lastig.
 
Bovenaan