Top/Flop spelers

DeletedUser76932

Guest
Mee eens hoor, farmshapen moet gewoon kunnen en dat doen wij ook. BW counter je anders niet.
Maar jullie actie heeft er wel niks mee te maken, dat is wel duidelijk hoop ik? :p Je weet dat ik er niet op tegen ben he.

Ik speel niet op DBA lieve schat, deze post is van een outsider in dit geval.
 

DeletedUser78003

Guest
1) Tuurlijk willen we meer spelers op TW want het gaat rustig aan dood. Dit vindt ik dan wel weer geen excuus om mensen niet te mogen farmshapen. Als ik een speler clear en hij blijft deff maken en Burgerwacht opzetten is dat zijn goedrecht, maar hoezo zou ik dan zelf geen katas op boer etc mogen gooien om hem weer te counteren?

Ik snap dat het vervelend is, heb er zelf ook last van. Maar uiteindelijk breek je ze ook af door consequent te farmen en ze weinig te laten bouwen, waarom de extra vernedering? BW is 1x in de 6u mag hopen dat je in die 6u je winst er ruim uit haalt?

2) Mensen blijven altijd zeiken op kata's, maar als ze het zelf doen zijn ze stil? Ik ben persoonlijk tegen kata's (op farmshapen na) dus vooral late wereld.

Atm zeik ik op kata's, heb ze nog nooit gebruikt en ben niet van plan om ze te gebruiken. Maar als je aan het begin van de W wel wil kata maar daarna niet, is dat redelijk hypocriet? Want late game verneuk je het spel wel maar in de start niet?

3) Kata's zijn denk ik ook in de game om een soort van demotiverend te zijn. Ik bedoel je breekt iemand zijn dorp af, maar het versterkt je eigen heel erg want je krijg EN zijn/haar grondstoffen EN je hebt minder kans om op deff en/of Burgerwacht te lopen. Dat mensen erover zeiken moet je maar gewoon negeren (vind ik)

Uiteraard geeft kata's een enorm voordeel, betekent niet dat het moreel juist is om te doen? Dat mensen erover zeiken betekent juist niet dat je het moet negeren, maar het gesprek aan moet gaan wmb


4) Kata's zijn imo niet voor noobs, maar mensen die early gewoon goed willen farmshapen. Late game kata's ben ik geen fan van maar moest dat gebeuren dan is het zo en geef ik die mensen gelijk (tis nou eenmaal een functie in de game die ik niet voor iemand mag verbieden)

Helaas kunnen we het niet verbieden, maar of het nou late game of early game is, je blijft het spel verpesten voor spelers
 
Reactiescore
1.478
Atm zeik ik op kata's, heb ze nog nooit gebruikt en ben niet van plan om ze te gebruiken. Maar als je aan het begin van de W wel wil kata maar daarna niet, is dat redelijk hypocriet? Want late game verneuk je het spel wel maar in de start niet?
Daar ben ik het niet mee eens. Alhoewel ik DBA hier ook een beetje hypocriet vind, zit er een enorm verschil tussen early game en late game, en dat moet je in het gebruik van kata's zeker meenemen. Er zit nu eenmaal veel meer tijd in het creëeren/onderhouden/ defenden van het account lategame.
 

DeletedUser76932

Guest
Ik denk dat het een strijd is die nooit opgelost gaat worden. Ik waardeer de mening van Fault en zie daar zeker wel in wat hij/zij bedoeld, maar iedereen speelt anders.

Ik vind dat als je early game iemand 24/7 farmt hij toch weinig tot geen kans meer heeft, om het jezelf dan makkelijker te maken en te kata'en vind ik geen probleem.

Zoals unidentified al aangeeft, TW veranderd veel en dingen zoals shapen/beurs en boosters zijn gewoon de huidige wereld vereisten bijna en iedereen denkt er anders over.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Rondom katas hangt een no-go sfeer omdat het gewoon speel plezier bederft. Met PP boost je jezelf maar kan je op skills gepakt worden, word je gekatat, of vooral ge massa - katat, Gaat al je eigen geïnvesteerde tijd gewoon naar de graf.. Ben je groter dan een ander dan heb je met katas gewoon een win, en dat heeft weinig met skills te maken.

Wat leuk zou zijn is als Katas een andere looptijd krijgen dan rammen, zodat je weet dat je MOET blocken. Nu is het gokken en ervan uitgaand dat de ''ervaren'; community geen katas wil gebruiken zet je dan vaak een dodge. Wat dus niet meer altijd zo is..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lars heeft zijn 2e dorp binnen

Dat het om een kleine speler gaat verbaasd niemand maar is het opmerkelijk te noemen dat ze er niet vpor gekozen hebben een dorp te pakken in C44 voor een 2e beurs?
Dan ben je echt een legend hahaha.
 
Reactiescore
207
Toch nog even korte inbreng over kata's
Ik ben tegen het gebruik, zeker in de late game.
Ik snap wel dat meer spelers early kata's als iets anders zien dan late game.
Vroeger als je gecleared werd, was het gedaan. Het was vrij zeldzaam dat je verder gaat spelen. GG better luck next time.
Tegenwoordig is er echter zoiets als PP farms, deze spelers maakt het niet uit of ze nu gecleared worden of niet. Beetje actief verkopen en buit zal altijd minimaal zijn, eventueel BW eens opzetten om een farm te killen. Dit soort spel is ook een verzieking naar spelers die wel serieus spelen op een wereld.
In deze situatie kan ik perfect snappen dat iemand katas op markt, hq en boerderij zou doen om de verkoop tegen te gaan en de speler eigenlijk te dwingen te stoppen met PP farm.

Grats lars met tweede dorp, zou zelf nooit snel snel een dorp pakken maar he een award is een award!

Terug on topic

TOP: Mystery men
Farmed consistent goed, toont mooie groei en ook leuke praatjes.
 
Reactiescore
1.365
Alex kataat mijn hart :(
 
Reactiescore
524
Ik hoop dat je weet dat je voor boosten gewoon permaban krijgt?

Jezelf boosten dmv een ander acc is banbaar maar bijna alle andere vormen van boosten valt binnen de regels van TW.
Een MB is bijvoorbeeld ook een boost aangezien jij geen troepen hoeft op te offeren op laag moraal en die GS dus kan gebruiken om een hoger edellimiet te verkrijgen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Niet alleen boost accounts bedoelde ik indd. Daarbij neemt t niet weg dat ook over boost accounts iedereen een mening heefg, en ja ik weet dat dat banable is.
 

DeletedUser80587

Guest
Lars heeft zijn 2e dorp binnen

Dat het om een kleine speler gaat verbaasd niemand maar is het opmerkelijk te noemen dat ze er niet vpor gekozen hebben een dorp te pakken in C44 voor een 2e beurs?

Snap echt niet hoe iemand die amper farmt zo snel een ah kan bouwen een muntje kan slaan en een edelman kan maken.
 
Bovenaan