Top & flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Noem gewoon wat mensen noob op het einde van je post en je bent on topic en kan zoveel spammen als je wilt!
Nowhere in the sun flop
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Is gene besluit van Justin. Voordat iedereen justinstabs roept.

Maar Valentijn jij bent ook lekker gaan runnen haha

Pardon? Zoals ik al 4x gezegd had heb ik van vrijdag tot maandag weinig tijd ivm werk wat weekends is, die donderdag ervoor had ik afspraken en afgelopen maandag personeels uitje. Ik gaf al aan terug te zijn vanaf vandaag, gister werd er gezegd in de account chat ''haha zullen we naar Hello?'' waarop ik reageer; Dan stop ik & vanmorgen zitten we in Hello toen ik wakker werd.

Dat jij liever je co's dumpt en doet wat je graag zelf wil dan blijkbaar iets doen waar we allemaal achter staan is prima, maar noem mij dan geen runner, simpele ziel.
 

DeletedUser20001

Guest
Pardon? Zoals ik al 4x gezegd had heb ik van vrijdag tot maandag weinig tijd ivm werk wat weekends is, die donderdag ervoor had ik afspraken en afgelopen maandag personeels uitje. Ik gaf al aan terug te zijn vanaf vandaag, gister werd er gezegd in de account chat ''haha zullen we naar Hello?'' waarop ik reageer; Dan stop ik & vanmorgen zitten we in Hello toen ik wakker werd.

Dat jij liever je co's dumpt en doet wat je graag zelf wil dan blijkbaar iets doen waar we allemaal achter staan is prima, maar noem mij dan geen runner, simpele ziel.

Bedoelde ook niet dat je gerund bent. Alleen je was al weg voordat ik naar hello ging. Je hebt idd veel voor het acc gedaan. Sorry dat ik je een runner noemde.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bedoelde ook niet dat je gerund bent. Alleen je was al weg voordat ik naar hello ging. Je hebt idd veel voor het acc gedaan. Sorry dat ik je een runner noemde.

Ik ben vanmorgen de chats geleaved van zowel Wife als Nibiru toen we al in Hello zaten :p, anders was ik ook niet geleaved.
 
Reactiescore
86
Er waren duidelijke afspraken gemaakt dat zowel nubiru of label niet met hello mocht samenwerken. Dit was er gekomen zodat als 1 van de 2 stammen een account verloor wat nu dus gebeurd is niet 1 van jullie 2 erbij zou pakken.
En waarom I am here. niet? Vgm heeft dat account toch niemand gestabbed/speelt er geen Wesley of Cornelis :(
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ging meer over Hello in t algemeen eigenlijk, ook al heeft I Am Here niks uitgehaald, Kristal is erg genoeg
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Er waren duidelijke afspraken gemaakt dat zowel nubiru of label niet met hello mocht samenwerken. Dit was er gekomen zodat als 1 van de 2 stammen een account verloor wat nu dus gebeurd is niet 1 van jullie 2 erbij zou pakken.

Had achteraf kunnen weten dat sommige zich daar niet aan gingen houden toen ik die afspraken maakte
 
Bovenaan