Top & Flop spelers

Reactiescore
1.075
Ja zo ongeveer, ik wist precies wat voor een persoon Mark van Fluffy was en ik en Anton zagen de storm toen al snel aankomen. Alles tot dusdanig is volgens het ''doom'' scenario gegaan.

en dit komt van de persoon die mee heeft geholpen aan 1 van de grootste stabs op tw.nl?
 

DeletedUser79946

Guest
2 maanden is lang zat, in het begin speelden jullie redelijk fair als ik het mocht geloven. Dat is sinds een aantal weken niet meer het geval, dus niets is voorbarig.

Beetje jammer dat je 4 punten aanhaalt, ik op alles reageer(het was in mijn ogen puur om ons af te zeuren) en dat je vervolgens doorgaat op een punt om weer verder te zeuren.
 

DeletedUser73358

Guest
Beetje jammer dat je 4 punten aanhaalt, ik op alles reageer(het was in mijn ogen puur om ons af te zeuren) en dat je vervolgens doorgaat op een punt om weer verder te zeuren.
Mijn laatste reactie had betrekking tot een opmerking die geplaatst werd, maar ik denk inderdaad dat binnen 60 dagen je een goede inschatting krijgt over de situatie en helemaal als dat aangevuld wordt door verdere informatie. Alles wat ervoor is gebeurd weet in niet concreet, daarom dat ik het bestempelde als fairplay.

Daarna heb ik helemaal niet nog een punt aangehaald om te zeuren. De afgelopen twee reacties gingen daar helemaal niet over.

Maar anyway ik had nog niet gereageerd op jou volledige post en dat zal ik bij deze doen.



1e reactie, tjah dat noem ik geen inhoudelijke reactie. Net zo als dat ik iemand een stomme doos noem.

Sterk recruiten behoort gewoon tot slim en tactisch spel. Zo is Emerica als recruit ook een aanwinst voor jullie geweest. Onze laatste recruit kan ik me niet heugen, is al geweest voordat jij actief was op W64. Volgens mij zat ik bij de laatste joins en dat is inmiddels +/- 120 dagen geleden.

Dat er toen ook R2W gezegd is door andere stammen kan ik alleen maar om lachen. Houd dus in dat als jij een leuke premade hebt dat je de wereld dan maar moet winnen? Denk dat er op W64, niet bijzonder gek gerecruit is.
Volledig eens, maar de reactie was op het feit dat hetgeen wat Qua gedaan heeft met Nova wel of geen intern/R2W beleid is.

En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.

Ik impliceerde daarmee dat je de situaties probeert te vergelijken en te rechtvaardigen.

En waarom verwacht je die compensatie zo erg? We zijn toch al veroordeeld door oa jou en zelfs als we jullie nu iets geven, en alsnog de wereld winnen zijn we nog net zo slecht volgens jou.

Ik had een lange post, maar die laat ik even achterwegen. Die had betrekking op de reactie van Alex. Maar geloof me als je denkt dat zoiets je niet jaren achtervolgt, dan zit je er naast. Nee mij heb je er niet mee hoor, mij geef je enkel motivatie om jullie keihard weg te spelen. Ik probeer een fair-play beleid te hanteren, want ik heb zelf geen clean verleden dus ik heb iets om goed proberen te maken.(voor zover dat kan ;))

Wat weinig tegenstand betreft, ik heb me persoonlijk altijd uitgesproken tegen deze vorm van samenwerken met bepaalde mensen. Fix heeft in het begin goed weerstand geboden en ons ook serieus aangevallen(als account spreek ik nu) daarop terugkijkend kan ik wel zeggen dat dat voor mij de leukste periode van 64 tot nu toe geweest is. Zoals je vast begrijpt had ik om persoonlijke redenen mijn eigen intern ook veel liever op de normale manier geedelt. Dat het acc onbemand achtergelaten word ligt ook dan buiten mijn macht.

Ben trouwens niet van plan meer dan dit te zeggen over de internsituatie, mijn mening is duidelijk en die van jou ook. We worden het toch niet eens.

Als dat jou mening is, dan klopt dat niet helemaal met hetgeen dat de afgelopen dagen gepost is. Of ik heb keer op keer een verkeerde interpretatie maar op het AF zie ik constant andere implicaties.
Verder is Qua niet volledig verwijtbaar, Nova en spelers zoals Mark hebben het zooitje aardig gemanipuleerd, dat ziet iedereen ook wel (al die accounts zijn interns, als ze dat van te voren wisten dan zouden ze er nooti mee akkoord gaan, maar het is zo gemanipuleerd en je weet niet lang het al speelt en hoe diep het allemaal ging.

Maar gezien de situatie en het gebruik van het AF (als PP doeleinde) reken je het dan als een en dezelfde kant en dat is op dit moment Qua.
 

DeletedUser79946

Guest
Mijn laatste reactie had betrekking tot een opmerking die geplaatst werd, maar ik denk inderdaad dat binnen 60 dagen je een goede inschatting krijgt over de situatie en helemaal als dat aangevuld wordt door verdere informatie. Alles wat ervoor is gebeurd weet in niet concreet, daarom dat ik het bestempelde als fairplay.

Daarna heb ik helemaal niet nog een punt aangehaald om te zeuren. De afgelopen twee reacties gingen daar helemaal niet over.

Maar anyway ik had nog niet gereageerd op jou volledige post en dat zal ik bij deze doen.




1e reactie, tjah dat noem ik geen inhoudelijke reactie. Net zo als dat ik iemand een stomme doos noem.


Volledig eens, maar de reactie was op het feit dat hetgeen wat Qua gedaan heeft met Nova wel of geen intern/R2W beleid is.



Ik impliceerde daarmee dat je de situaties probeert te vergelijken en te rechtvaardigen.



Ik had een lange post, maar die laat ik even achterwegen. Die had betrekking op de reactie van Alex. Maar geloof me als je denkt dat zoiets je niet jaren achtervolgt, dan zit je er naast. Nee mij heb je er niet mee hoor, mij geef je enkel motivatie om jullie keihard weg te spelen. Ik probeer een fair-play beleid te hanteren, want ik heb zelf geen clean verleden dus ik heb iets om goed proberen te maken.(voor zover dat kan ;))



Als dat jou mening is, dan klopt dat niet helemaal met hetgeen dat de afgelopen dagen gepost is. Of ik heb keer op keer een verkeerde interpretatie maar op het AF zie ik constant andere implicaties.
Verder is Qua niet volledig verwijtbaar, Nova en spelers zoals Mark hebben het zooitje aardig gemanipuleerd, dat ziet iedereen ook wel (al die accounts zijn interns, als ze dat van te voren wisten dan zouden ze er nooti mee akkoord gaan, maar het is zo gemanipuleerd en je weet niet lang het al speelt en hoe diep het allemaal ging.

Maar gezien de situatie en het gebruik van het AF (als PP doeleinde) reken je het dan als een en dezelfde kant en dat is op dit moment Qua.

Moe stond in een citaat van een reactie van iemand anders.
Ik ontkracht enkel jou R2W argument omdat dat momenteel niet aan de orde is, alle topstammen hebben gerecruit en op dit punt heeft niemand iets fout gedaan.

Verder heb ik altijd open en eerlijk uitgesproken dat ik tegen de huidige ontwikkelingen op de wereld ben, van alle betrokken partijen. Als je terugleest zal je dit ook zelf kunnen zien.

Ook ik sta achter de mening dat Mark dit als leidend acc van Nova niet kan maken.
En dat een wereldwinst belangrijker voor hem is dan een leuke wereld.
Dat dit tegen het huidige beleid van mijn stam indruist besef ik me al te goed, maar zoals eerder aangekaart heb ik me intern ook zo over de kwestie opgesteld.
Wat wel zo is, is dat de meerderheid beslist, wat in dit geval gebeurd is. Dat ik niet bij die meerderheid zat en er nu wel op aangekeken word is simpelweg omdat wij loyaal aan de stam zijn en niet zomaar leaven omdat we onze zin niet krijgen.
 

DeletedUser79906

Guest
Ik zou gewoon de mensen kicken die tegen je stemmen wat ben jij nu voor leider zeg pfff
 

DeletedUser79946

Guest
Ik zou gewoon de mensen kicken die tegen je stemmen wat ben jij nu voor leider zeg pfff

Heb ik ooit gezegd leider te zijn?

Als het overduidelijke brullen met als overduidelijk doel om verdeeldheid te zaaien bij ons klaar is word inhoudelijk reageren ook lastig opeens he.
 
Reactiescore
967
Hoe is samenwerken met spelers als pony en TFA en hiermee op elkaar afgestelde lijnen afspreken geen R2W? Manman hoe neem jij jezelf serieus
 

DeletedUser79946

Guest
Hoe is samenwerken met spelers als pony en TFA en hiermee op elkaar afgestelde lijnen afspreken geen R2W? Manman hoe neem jij jezelf serieus

Hoe neem jij jezelf serieus met je schreeuwreacties?

Een stamgenoot van je noemt de rejoin van 2 stamleden R2W. Volgens mij reageer ik gewoon met een superneutrale en afkeurende kijk op alles wat gaande is op W64. Maar tis natuurlijk leuker om verder te gaan met schreeuwen. Wat wil je precies bereiken?
 

DeletedUser79906

Guest
Heb ik ooit gezegd leider te zijn?

Als het overduidelijke brullen met als overduidelijk doel om verdeeldheid te zaaien bij ons klaar is word inhoudelijk reageren ook lastig opeens he.

Ik heb helemaal nergens verdeeldheid gezaaid aangezien ik heel die discussie niet gereageerd heb. dat ik hier nu loop te fucken met je en je hier zo op moet reageren zegt meer over jou dan mij maat.
 
Reactiescore
967
Hoe neem jij jezelf serieus met je schreeuwreacties?

Een stamgenoot van je noemt de rejoin van 2 stamleden R2W. Volgens mij reageer ik gewoon met een superneutrale en afkeurende kijk op alles wat gaande is op W64. Maar tis natuurlijk leuker om verder te gaan met schreeuwen. Wat wil je precies bereiken?

Die stamgenoot was verkeerd geïnformeerd waarop die ook is gewezen. Jij probeert eenieder wijs te maken dat tot dusver er geen gebruik wordt gemaakt van een R2W beleid. Dat terwijl jullie stam momenteel samenwerkt met de 2 grootste leden van Nova. Hiermee lijnen heeft afgesproken en onderling communiceert. Al probeer je onzin uit te kramen, denk dat voortaan even na voordat je dit doet. Want nu probeer je voor buitenstaanders een vertekenend beeld te creëren.

Om nog maar niet te spreken van het belachelijke internbeleid van je stam plus de onderlinge dealtjes die zijn afgesproken voor het gewin van gratis terrein.
 

DeletedUser79946

Guest
Die stamgenoot was verkeerd geïnformeerd waarop die ook is gewezen. Jij probeert eenieder wijs te maken dat tot dusver er geen gebruik wordt gemaakt van een R2W beleid. Dat terwijl jullie stam momenteel samenwerkt met de 2 grootste leden van Nova. Hiermee lijnen heeft afgesproken en onderling communiceert. Al probeer je onzin uit te kramen, denk dat voortaan even na voordat je dit doet. Want nu probeer je voor buitenstaanders een vertekenend beeld te creëren.

Om nog maar niet te spreken van het belachelijke internbeleid van je stam plus de onderlinge dealtjes die zijn afgesproken voor het gewin van gratis terrein.

Lees je dan over het stuk heen waar ik dit publiekelijk afkraak?

Ik zeg alleen dat het niet heel de wereld lang voor Qua ezpz intern en faalmassa’s geweest is. Zoals je kan lezen zeg ik herhaaldelijk wat ik nu ook weer zeg, ik sta hier niet achter.

Jullie schetsen ook een vertekend beeld door net te doen of het voor jullie bloed zweet en tranen was terwijl wij er opt gemakje doorheen fietsen.
 

DeletedUser73358

Guest
Nee ik gaf nergens aan dat die 2 stamleden rekruiteren R2W beleid was, man o man. Dat was een reactie hierop.
En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.

Uiteindelijk waren dat allemaal rekruuts van meerdere maanden geleden en totaal niet relevant in het topic. Verder was ik inderdaad niet juist geinformeerd, maar het bleef een reactie op iets wat flauwe kul was en meerdere maanden oud, met de intentie om Qua onterecht te vergelijken met Modus, of te veronderstellen dat Modus hetzelfde R2W beleid hanteerde.

Vriend :rolleyes:
 
Reactiescore
967
Ik ontkracht enkel jou R2W argument omdat dat momenteel niet aan de orde is, alle topstammen hebben gerecruit en op dit punt heeft niemand iets fout gedaan.

Hier staat toch duidelijk dat je iets anders beweerd. Dat je erop tegen bent en jezelf hier openlijk voor uitspreekt, kan ik enkel sympathie voor tonen. Maar ik wil toch even duidelijk benadrukken dat er op dit moment wel zeker sprake is van een R2W beleid. Een samenwerking tussen 2 van de 3 topstammen die uiteindelijk eindigt in een fusie met enkele rekruuts kan ik enkel en alleen als R2W bestempelen. Begint een beetje te lijken op een gevalletje Bellum van W63. Enige verschil is dat er merendeel geinternd wordt bij Qua en bij Bellum dit volledig rekruuts waren.
 

DeletedUser73358

Guest
Jullie schetsen ook een vertekend beeld door net te doen of het voor jullie bloed zweet en tranen was terwijl wij er opt gemakje doorheen fietsen.

Kan ik deels inkomen, alhoewel ik wel meen dat Modus tot dusdanig tegen meer weerstand heeft gelopen, waar Qua nog zat makkelijk gebied had zoals Noobs, veel rim ruimte en een weerloos Nova. Daar zijn toch meerdere miljoenen makkelijk opgeraapt.

Door het aangaan met een samenwerking met Nova heeft Qua Modus aanzienlijk vastgelegd en zelf alle makkelijke ruimte opgeëist, dat is dus exclusief alle interns.
Stel Noobs en Nova waren even groot en wij deden een BG met Noobs tegen Nova met uiteindelijk interns, dan zou het kaartje er ongeveer zou uit zien:

0a2619bd64.png

Dan was Qua miljoenen kleiner, had Modus met gemakt Nova kunnen pushen en die kant op groeien. Kortom de rollen zouden omgedraaid zijn.

Tegen zo'n overmacht hadden jullie vast en zeker ook niet willen spelen en hoop dat je dan ook realiseert dat het huidig voorsprong niets m.b.t. skills of leuke acties te maken heeft en enkel een verkapt R2W/intern beleid, wat nu al een hele lange tijd gaande is en Modus hier reactief op moest reageren omdat ze voor de gek gehouden werden.
 

DeletedUser79946

Guest
Kan ik deels inkomen, alhoewel ik wel meen dat Modus tot dusdanig tegen meer weerstand heeft gelopen, waar Qua nog zat makkelijk gebied had zoals Noobs, veel rim ruimte en een weerloos Nova. Daar zijn toch meerdere miljoenen makkelijk opgeraapt.

Door het aangaan met een samenwerking met Nova heeft Qua Modus aanzienlijk vastgelegd en zelf alle makkelijke ruimte opgeëist, dat is dus exclusief alle interns.
Stel Noobs en Nova waren even groot en wij deden een BG met Noobs tegen Nova met uiteindelijk interns, dan zou het kaartje er ongeveer zou uit zien:

0a2619bd64.png

Dan was Qua miljoenen kleiner, had Modus met gemakt Nova kunnen pushen en die kant op groeien. Kortom de rollen zouden omgedraaid zijn.

Tegen zo'n overmacht hadden jullie vast en zeker ook niet willen spelen en hoop dat je dan ook realiseert dat het huidig voorsprong niets m.b.t. skills of leuke acties te maken heeft en enkel een verkapt R2W/intern beleid, wat nu al een hele lange tijd gaande is en Modus hier reactief op moest reageren omdat ze voor de gek gehouden werden.

Dit is nou eens een goeie reactie van je.
Dat dit een actie oproept is in mijn ogen niet meer dan logisch.
Wat ik wel een beetje hypocriet blijf vinden is het gebrul eerst om interns aan onze kant, die een te grote impact op de wereld hebben, ben ik met je eens.
Vervolgens komen er interns en samenwerkingen met Fix tot stand, wat ook een grote invloed op de wereld heeft.

Ik kan de reactie goed begrijpen , maar daarintegen de aanhoudende kritiek niet.
Er word een vies spelletje gespeeld waar jullie ook aan meedoen namelijk.

Dat we hierdoor gelijkere tegenstanders worden wat de kansen op winst voor jullie realistischer maakt kan ik ook alleen maar toejuichen, en ik hoop op een leuke eindstrijd met massa’s over en weer zodat iedereen die nu nog actief speelt op 64 nog een leuke tijd met & tegen elkaar kan hebben.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik kan de reactie goed begrijpen , maar daarintegen de aanhoudende kritiek niet.
Er word een vies spelletje gespeeld waar jullie ook aan meedoen namelijk.

videoblocks-joyful-businessperson-in-a-meeting-hands-gesticulating-interrogative-asking-why_h_zs2vxmw_thumbnail-small04.jpg


Omdat wij een reactief beleid hanteren, dat trouwens niet een gelijke invloed op de wereld gehad heeft doen wij hier ook aan mee?
Modus is geforceerd, niet echt een keuze. Dat terwijl Qua al een leuke voorsprong had.
 
Reactiescore
389
Dit is nou eens een goeie reactie van je.
Dat dit een actie oproept is in mijn ogen niet meer dan logisch.
Wat ik wel een beetje hypocriet blijf vinden is het gebrul eerst om interns aan onze kant, die een te grote impact op de wereld hebben, ben ik met je eens.
Vervolgens komen er interns en samenwerkingen met Fix tot stand, wat ook een grote invloed op de wereld heeft.

Ik kan de reactie goed begrijpen , maar daarintegen de aanhoudende kritiek niet.
Er word een vies spelletje gespeeld waar jullie ook aan meedoen namelijk.

Dat we hierdoor gelijkere tegenstanders worden wat de kansen op winst voor jullie realistischer maakt kan ik ook alleen maar toejuichen, en ik hoop op een leuke eindstrijd met massa’s over en weer zodat iedereen die nu nog actief speelt op 64 nog een leuke tijd met & tegen elkaar kan hebben.

Je bent het eens dat jullie interns en samenwerkingen een te grote invloed op de wereld hebben?
Maar als modus vervolgens hetzelfde doet, waarmee ze dus als ze succes hebben de wereld nog enigsinds gelijk trekken, vind je dat het eerdere gebrul hypocriet is?

Dus omdat er wat werd gezegd van jullie internen, waarmee jullie een ongelooflijk grote voorsprong kregen, zouden wij dat vervolgens niet terug mogen doen? Zodat jullie die enorme voorsprong gewoon behouden? xD

De grote interns met fix hebben idd grote invloed op de wereld. Namelijk dat het nog ietswat een eerlijke eindstrijd wordt. Maar dat vind je dus net zo erg als internen om een volledig oneerlijke voorsprong te krijgen?
 

DeletedUser73358

Guest
Ik hak een hand van een persoon met slechts 1 hand, dat terwijl ik twee handen heb. Als die persoon dan vervolgens met zijn voeten een vinger van mij afhakt dan is het oppeens hetzelfde,,,,,

83b7be6390.png


Doe even een reality check want dit is nou precies waarom de logica van de afgelopen posts niet anders bestempeld kan worden als iets doms, of dat het over gaat naar scheldwoorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
152
Ja zo ongeveer, ik wist precies wat voor een persoon Mark van Fluffy was en ik en Anton zagen de storm toen al snel aankomen. Alles tot dusdanig is volgens het ''doom'' scenario gegaan.

Hoe weet jij precies wat voor persoon ik ben, terwijl ik je maar een aantal keer heb gesproken Twan?:p

Volgens mij moet je eerst even naar jezelf kijken ipv. de vinger naar iemand anders wijzen, want als ik iets niet doe is een vinger naar iemand wijzen en weet ik zelf best wel wat ik fout en goed heb gedaan;)
 

DeletedUser73358

Guest
Hoe weet jij precies wat voor persoon ik ben, terwijl ik je maar een aantal keer heb gesproken Twan?:p

Volgens mij moet je eerst even naar jezelf kijken ipv. de vinger naar iemand anders wijzen, want als ik iets niet doe is een vinger naar iemand wijzen en weet ik zelf best wel wat ik fout en goed heb gedaan;)

Volgens mij herinner jij je Fluffy dan niet meer op w62 waar je stamleider was en oppeens pleitte was en vervolgens MP. waar je zou komen te spelen met veel woorden maar binnen een aantal dagen een goner was.
 
Bovenaan