Top & Flop spelers

Reactiescore
983
Ik post hier op naam van QQEEZZ. Dus als ik zeg 'ik' bedoel ik 'QQEEZZ'. Zie nergens onder mijn posts 'Nicolas' staan. Basis logica Mathieu, maarja je wilde altijd al de wijsneus zijn. Maar nu je er zelf over begon, was dat niet ook een beetje zo? Early ga ik niet over spreken maar laatste maanden... Gelukkig heb ik nu een leuke teamie erbij die ook werkelijk logt :)

Deze persoonlijke aanval had ik niet zien aankomen en zeker niet van jou. Ik las gewoon even het AF door en dat stoorde mij enorm hoe jij altijd in de ik vorm spreekt en dus wou ik op humoristische wijze een tikje geven, al had ik absoluut niet die uppercut terug verwacht.

Denk dat jij beter eerst naar je eigen neus kijkt voor je anderen hun neus gaat belachelijk maken. Je overdrijft (niet voor de eerste keer). Laatste MAAND (heb ik je ook uitgelegd) had ik het erg druk, kwamen daarbij nog enkele RL problemen wat zorgde dat tw op een zeeer laag pitje stond bij mij. Als je dan een stam hebt die geen waarde hecht aan een eerlijke & leuke wereld (lees: zonder zichzelf eerst 5x groter te internen alvorens ze de strijd durven aangaan) , of je speelt op een account waar je de laatste maanden maar 3 dingen mocht of kon doen: farmen, munten meppen en internen in combinatie met weinig tijd... Tsja dan was mijn keuze toch al snel gemaakt. In tegenstelling tot andere Qua spelers die het eens zijn met hoe de acties & daden van deze stam echt niet door de beugel konden soms, heb ik dan wel het lef dit te zeggen en er een punt achter te zetten, ook op een wereld waar ik al sinds dag 1 enorm veel tijd heb in gestoken.

Jij wilt het nu persoonlijk gaan spelen, daar doe ik niet aan mee maar ik wens je wel succes met je nieuwe teamie of ja... Misschien beter hem met jou. Want jij zegt dat ik een wijsneus ben maar ik ben zeker dat er 100 mensen het al lang waren afgetrapt bij bepaalde discussies en situaties die wij gehad hebben terwijl ik altijd achter je ben blijven staan.

Achja, een mens kan zich vergissen... Het ga je goed Nico!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dit is echt iedereen tegen QQEEZZ :eek:
En het beste van al is dat ik direct inzie waarom!
 
Reactiescore
389
Deze persoonlijke aanval had ik niet zien aankomen en zeker niet van jou. Ik las gewoon even het AF door en dat stoorde mij enorm hoe jij altijd in de ik vorm spreekt en dus wou ik op humoristische wijze een tikje geven, al had ik absoluut niet die uppercut terug verwacht.

Denk dat jij beter eerst naar je eigen neus kijkt voor je anderen hun neus gaat belachelijk maken. Je overdrijft (niet voor de eerste keer). Laatste MAAND (heb ik je ook uitgelegd) had ik het erg druk, kwamen daarbij nog enkele RL problemen wat zorgde dat tw op een zeeer laag pitje stond bij mij. Als je dan een stam hebt die geen waarde hecht aan een eerlijke & leuke wereld (lees: zonder zichzelf eerst 5x groter te internen alvorens ze de strijd durven aangaan) , of je speelt op een account waar je de laatste maanden maar 3 dingen mocht of kon doen: farmen, munten meppen en internen in combinatie met weinig tijd... Tsja dan was mijn keuze toch al snel gemaakt. In tegenstelling tot andere Qua spelers die het eens zijn met hoe de acties & daden van deze stam echt niet door de beugel konden soms, heb ik dan wel het lef dit te zeggen en er een punt achter te zetten, ook op een wereld waar ik al sinds dag 1 enorm veel tijd heb in gestoken.

Jij wilt het nu persoonlijk gaan spelen, daar doe ik niet aan mee maar ik wens je wel succes met je nieuwe teamie of ja... Misschien beter hem met jou. Want jij zegt dat ik een wijsneus ben maar ik ben zeker dat er 100 mensen het al lang waren afgetrapt bij bepaalde discussies en situaties die wij gehad hebben terwijl ik altijd achter je ben blijven staan.

Achja, een mens kan zich vergissen... Het ga je goed Nico!

Oei, altijd ontkennen dat er iets noemenswaardig is geinternd en nu zegt een oud co gwn dat het de laatste maanden vooral internen was :0
 
Reactiescore
1.365
Als, als, als.
Als er nou eens toevallig een meteoriet op je kop belandde waren we tenminste van dat gezwans af :engel:

Aaahwww jochie togg niet weer gaan huilen hé :(
Je kunt er niet tegen dat ik weer de waarheid spreek. :D
Noobje
 
Reactiescore
983
Oei, altijd ontkennen dat er iets noemenswaardig is geinternd en nu zegt een oud co gwn dat het de laatste maanden vooral internen was :0

Tja heel strikt genomen waren spelers als Claujo, IHA, Sun,.. Geen officiële interns. Het is niet zo dat we pm stuurden met dorpen die ze moesten leegzetten. Maar voor mij is een speler opedelen die niet meer logt of niets meer doet ook internen dus van daar mijn woordkeuze
 

DeletedUser77113

Guest
ik heb het gevoel het binnen QUA ook niet altijd een even homogene massa is als sommige hier op het AF laten uitschijnen...
Dictatuur?
 

DeletedUser77704

Guest
Yaay w57 praat. Nicolas moet sws niet doen alsof die daar goed geweest is daar met z'n permanente stacks.
Als die er niet stonden, was jij easy weggespeeld. :)
Als ik daar ook niet op del was gegaan had ik easy rang 1 oda.. Risey moet ook niet praten, jij was toen al gequit toch :eek:.
Justinstabs had z'n hele stam genaaid, toen wij ze sloopten, naar gods tegaan toendertijd. Dus STAB.
Alleen hebben de stabbers de grootste waffel hiero als ze worden aangeproken op hun stabgedrag. :)
Was op w57 ookal 2 of 3 personen tegen 10+ godleden daaro, wel ergg typisch.
Kwarkie + michiel van demarkie speelden idd op riding. Michiel is schijnbaar gestopt al.
Blijft trouwens wel mooi dat Laurens (op z'n fake account heette die Lars @Alex Lannon. <3)
Iedere keer maar weer wordt opgeroepen om maar weer te reageren hiero. En btw, die actie die Mart toen had gedaan als reactie op de stab van demarkie, was gewoon perfect gedaan, alleen deden jullie weer zielig om daar een paar dagen ban op te krijgen. Als dat niet gedaan was, hadden jullie terecht dat accie niet meer gehad en mooi waar gehad als reactie op jullie stab. :p

Achja, genoeg gepraat. Als kwarkie naar qua gaat, komt m'n voorspelling toch uit :D.

xxx

Toen jullie ze sloopte? Daarom mislukte jullie massa's op Pikachu elke keer? Hoe kwam dat ook alweer :rolleyes: Oh ja! Al mijn def stond daar waarna ik VV ging draaien omdat account zelf geen ruk deed. Uiteindelijk is dit account wat jullie achter mij rug om benaderd en God om daar te joinen met teksten als: "Ben bereid Seduced gelijk aan te vallen na join" & "Maakt me niet uit dat ik hiermee mijn oude stamleden naai". Dit door een account waar ik sinds dag 3 van de wereld mee samen heb gespeeld en altijd heb geholpen. Dus kom hier niet kletsen over dat ik hen heb genaaid, de stam bestond nog uit Pikachu en Seduced by Lies na de run actie van Chef Roadkill en de rest. Ik draaide in die periode 4 VV constant, als dan je enige echte stamgenoot je zo stabt dan kies je eieren voor je geld en laat je account voor bijna 60 procent maar internen om later het hem betaald te zetten.
 
Reactiescore
91
Aaahwww jochie togg niet weer gaan huilen hé :(
Je kunt er niet tegen dat ik weer de waarheid spreek. :D
Noobje
Hypothetische 'als' stellingen die enkel in jouw wilde fantasieën voorkomen zijn de waarheid? Tof. Als jij misschien geen egoistische ubernoob was geweest, dan had Hunt met hun betere spelers misschien een kans gemaakt om de wereld niet zo snel te verliezen :eek: Hmm wacht excuses, weinig hypothetisch aan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65345

Guest
Aangezien ik al zo goed aan het opletten ben, viel het mij op dat Ayvomas Pandaforever ook al aan het internen is :D
 

DeletedUser77123

Guest
Aangezien ik al zo goed aan het opletten ben, viel het mij op dat Ayvomas Pandaforever ook al aan het internen is :D

En? Wat is de bedoeling dat jullie zo een zaken blijven herhalen?

Als een speler jullie zou benaderen van "ik ga stoppen, intern me maar" gaan jullie dan beleefd zeggen nee dank je is niet goed voor het spelverloop? Laat me niet lachen man, het steekt jullie gewoon dat jullie geen interns hadden, interns die we trouwens verdiend hebben door de druk op nova hoog te houden op een bepaalde periode.

Dus stop gewoon met dat moraalridder gedoe.
 

DeletedUser77704

Guest
En? Wat is de bedoeling dat jullie zo een zaken blijven herhalen?

Als een speler jullie zou benaderen van "ik ga stoppen, intern me maar" gaan jullie dan beleefd zeggen nee dank je is niet goed voor het spelverloop? Laat me niet lachen man, het steekt jullie gewoon dat jullie geen interns hadden, interns die we trouwens verdiend hebben door de druk op nova hoog te houden op een bepaalde periode.

Dus stop gewoon met dat moraalridder gedoe.

Eindelijk iemand die het gewoon toegeeft :) Moraalridder gedoe komt vooral door houding Qua namelijk
 

DeletedUser77123

Guest
Eindelijk iemand die het gewoon toegeeft :) Moraalridder gedoe komt vooral door houding Qua namelijk

Mja jullie blijven dat als interns bekijken dus zal het zo dan ook maar verwoorden XD als ze runnen heb ik geen probleem om ze op te edelen (btw: heb zelf trouwens geen pm gehad van edel me maar op :D )

Maar bij interns is dit wel een feit, bij mij niet, kun je zo zien aan de oda en odd van ikzelf en IHA
 

DeletedUser65345

Guest
En? Wat is de bedoeling dat jullie zo een zaken blijven herhalen?

Als een speler jullie zou benaderen van "ik ga stoppen, intern me maar" gaan jullie dan beleefd zeggen nee dank je is niet goed voor het spelverloop? Laat me niet lachen man, het steekt jullie gewoon dat jullie geen interns hadden, interns die we trouwens verdiend hebben door de druk op nova hoog te houden op een bepaalde periode.

Dus stop gewoon met dat moraalridder gedoe.

Ik speel niet in Modus of Revoc hoor. Nja speel nog een beetje als MB voor Revoc. Dus met jullie kan je in dit geval niet Modus of Revoc verwijten, maar een individu.

Mja jullie blijven dat als interns bekijken dus zal het zo dan ook maar verwoorden XD als ze runnen heb ik geen probleem om ze op te edelen (btw: heb zelf trouwens geen pm gehad van edel me maar op :D )

Maar bij interns is dit wel een feit, bij mij niet, kun je zo zien aan de oda en odd van ikzelf en IHA

Maar voorlopig zie ik 0,0 ODD stijging bij Panda6forever. Dus dat betekent dat hij speciaal voor jullie zijn dorpen leeggezet. Is het dan een speler die runt, of wordt die toch geïnternd?
 
Bovenaan