Top/Flop Spelers

Deleted User - 487871837

Guest
368f3b2eed915e72f8244dde9d03f94e.png

Pff :(

Ban hem! @Jenskeuh
 
Reactiescore
2.303
Weer ne wereld volgestampt met noobs op elkaar.
 
Reactiescore
18
ach elke wereld is dezer dagen hetzelfde. mensen met pp gaan hoog om later te worden geedeld. Laat ze gerust geld verspillen om hun dorpje uit te bouwen. Heb ik er later minder werk mee wanneer ik ze edel :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Denk dat dat geld verspillen best meevalt, de beurs zorgt dat premium punten in omloop blijven in plaats van dat ze verdwijnen naar inno. Aan dit tempo gaat het aantal pp kopers uitsterven en gaan de abusers allemaal bestaan uit gs-verkopers. Tis maar wachten tot inno dat doorheeft en de beurs zal stopzetten (en een dommer alternatief geven om te verdienen).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom doe jij dit dan drie keer onterecht in-game bij mij, terwijl ik gewoon de waarheid sprak.
Puntje van hypocrisie hier...

Ik zou dit prive aankaarten aangezien het bespreken van bans op het AF niet mag en hij je hier echt niet verder zal helpen ;)
 
Reactiescore
1.454
Ik zou dit prive aankaarten aangezien het bespreken van bans op het AF niet mag en hij je hier echt niet verder zal helpen ;)

Ach, dan bant hij me tenminste een keer terecht :).
 
Reactiescore
1.454
Zal best, alleen heeft hij het drie keer fout gehad en was hij niet te vermurven en kwam met het punt: maar ik hoef gewn bewijs te leveren dat ik gelijk heb. En dat terwijl ik wel bewijs leverde dat het onterecht was. Maar nog steeds kreeg ik de ban :)

Dus, persoonlijk, vind ik hem een hypocriete en slechte moderator. Maar dat is mijn mening :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zal best, alleen heeft hij het drie keer fout gehad en was hij niet te vermurven en kwam met het punt: maar ik hoef gewn bewijs te leveren dat ik gelijk heb. En dat terwijl ik wel bewijs leverde dat het onterecht was. Maar nog steeds kreeg ik de ban :)

Dus, persoonlijk, vind ik hem een hypocriete en slechte moderator. Maar dat is mijn mening :D

Nou @Jenskeuh hoor je het

Nu weer tijd om on topic te gaan :D

Speel je zelf?
 
Bovenaan