Top/Flop Spelers

Reactiescore
3.586
88360b6b833b47d98ae68f02f67a9020.png
 
Reactiescore
3.586
Na al die jaren leer je het nog steeds niet. Vertekend beeld, laat de recaps dan ook zien.

En wat zien we dan? Dat hij nog altijd een hoop dorpen en troepen is verloren en dat is het punt dat ik wou maken ;) Ik heb dit niet gepost om een bepaald beeld te stellen dat is slechts wat jij ervan maakt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Screentje van die 35 gesloopte edels? 120 incs van 7 accounts? die 5 recaps? die overduidelijke fakes op korja? :p

Jannes jannes jannes...
 
Reactiescore
3.586
Screentje van die 35 gesloopte edels? 120 incs van 7 accounts? die 5 recaps? die overduidelijke fakes op korja? :p

Jannes jannes jannes...

Ja wat is daarmee? Ik post een screen zonder commentaar op het AF, geen idee waarom AMB de nood heeft daarop te flippen. Zeg ik dat het een goede aanval was, zeg ik dat ik vind dat er slecht gedeffed is,... Of poste ik een screen? Beetje rustig aandoen in deze zware tijden zou ik als tip willen meegeven.
 
Reactiescore
1.454
@jokersbrain , ervaring mee :p

Printscreen was natuurlijk wel geplaatst om een discussie te veroorzaken :) Dat is dan wel gelukt :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja wat is daarmee? Ik post een screen zonder commentaar op het AF, geen idee waarom AMB de nood heeft daarop te flippen. Zeg ik dat het een goede aanval was, zeg ik dat ik vind dat er slecht gedeffed is,... Of poste ik een screen? Beetje rustig aandoen in deze zware tijden zou ik als tip willen meegeven.

Wat een onzin weer. :p Mister P&P Jannes post een screen van 5 verloren dorpen en we weten allemaal dat je niet voor AMB bent, laten we nou niet doen alsof je het goed bedoelde.
 
Reactiescore
1.454
Wees blij dat jannes dit plaats. Er is hier tenminste nu leven :eek:
 
Reactiescore
3.586
@jokersbrain , ervaring mee :p

Printscreen was natuurlijk wel geplaatst om een discussie te veroorzaken :) Dat is dan wel gelukt :p

Blij dat iemand er rustig onder kan blijven en het idee achter de post heeft achterhaald.

Wat een onzin weer. :p Mister P&P Jannes post een screen van 5 verloren dorpen en we weten allemaal dat je niet voor AMB bent, laten we nou niet doen alsof je het goed bedoelde.

Waarom zou ik niet voor AMB zijn en waar zeg ik dat ik mijn post goed bedoelde? Allemaal vaststelling gebaseerd op ... op wat eigenlijk?

Mister P&P?!
Eerder Mister Praattopic ofzo :confused:

Laatste praattopic post was mogelijk 5 jaar geleden ofzo,... Tot zover de feiten.
 

DeletedUser56837

Guest
wouw wat ben jij schijnheilig lol Als je geen beeld wou schetsen alleen de verliezen te tonen zet je het niet neer. Voor de grote van de aanval vind ik dat er redelijk goed gedeffed is. Zou niet durfen zeggen dat ik het beter had gedaan.
 

DeletedUser78217

Guest
Jongens Jannes plaatst hier enkel een screenshot van de verloren dorpen van Tim, daarmee wil hij volgens mij niks anders dan een discussie starten. In plaats van Jannes aan te vallen op het plaatsen van dit screentje zou je ook kunnen laten zien of vertellen hoe en wat Tim allemaal aan defwerk heeft laten zien vandaag ;)
 
Reactiescore
3.586
wouw wat ben jij schijnheilig lol Als je geen beeld wou schetsen alleen de verliezen te tonen zet je het niet neer. Voor de grote van de aanval vind ik dat er redelijk goed gedeffed is. Zou niet durfen zeggen dat ik het beter had gedaan.

Moet ik de winsten tonen dan? Lekker interessant onderwerp zou dat zijn. Ik heb die eerste zin al 5x gelezen en weet nog niet precies wat ik daaruit moet opmaken. Zal het nogmaals meedelen, heb dit enkel en alleen gepost om wat gespreksvoer aan te halen. Niet meer en niet minder ;)
 
Bovenaan