Top/flop spelers

DeletedUser61134

Guest
Een Finity intern die beetje de buurt kat.
Schandalig! Op de brandstapel en tussen de benen trappen.
 

DeletedUser77704

Guest
Flopspeler: TheProject

Heeft een barbarendorp geedeld midden in mijn cluster. Geen enkel dorp van hem in de buurt niks. Dus hij schept op hoe goed hij verdedigd en hoe slecht wij aanvallen maar kenbaar kan hij het niet handelen want hij gaat lopen cf'en.
 

DeletedUser

Guest
Flopspeler: TheProject

Heeft een barbarendorp geedeld midden in mijn cluster. Geen enkel dorp van hem in de buurt niks. Dus hij schept op hoe goed hij verdedigd en hoe slecht wij aanvallen maar kenbaar kan hij het niet handelen want hij gaat lopen cf'en.

Ik dacht in een ander topic te lezen dat jij cf'en gewoon goedkeurde toch?
 

DeletedUser78020

Guest
Blokken????????????, dat moet je doen voor je examen toch???
Deffen doe je voor de fun.
Maar er werd mij verteld dat alleen de kata mocht op de: verzamelplaats, uitkijktoren en muur........
Ik ben een flopspeler en kneus.
geen cluster, kan ook al niet met de contest meedoen, af en toe een beetje roet in t eten gooien, dat lukt me aardig.
En ja ik mezelf al aardig :)
 
Reactiescore
117
Flopspeler: TheProject

Heeft een barbarendorp geedeld midden in mijn cluster. Geen enkel dorp van hem in de buurt niks. Dus hij schept op hoe goed hij verdedigd en hoe slecht wij aanvallen maar kenbaar kan hij het niet handelen want hij gaat lopen cf'en.

Jah das niet leuk he? Meneer wordt één keer teruggepakt op zijn eigen recept en komt meteen hier klagen xD Ik heb niet opgeschept over hoe goed ik verdedigde, ik kaartte alleen aan hoe slecht jij aanviel.

Nooit via bb of een kleine speler

Via MB keur ik goed, omdat die verantwoordelijkheid ligt bij de moraalheer.

Is het al eens in je op gekomen dat het ons geen zak interesseert wat jij wel of niet goed keurt? Jij volgt toch je eigen regels en als mensen het niet met je eens zijn, negeer je en doe je het alsnog. Zoals ik je eerder al vertelde, toen je met je eigen account ons clusterfuckte, keur ik elk dorp wat in ons cluster gepakt is en wat niet van ons was, af. Dat jij dan denkt dat je het nog een keer kunt doen zonder daaraan verbonden consequenties, is nogal naïef van je.
 
Bovenaan