Top/flop spelers

DeletedUser63354

Guest
Degene die zich goede deffers noemen, waaronder natuurlijk Laurens, noemen zichzelf geen goede deffer vanwege het kunnen snipen of blocken. Kijk Laurens, die kan niet eens cancelsnipen hehehe. Er komt veel meer bij kijken, de middelen waarmee zij deffen kunnen een stuk minder zijn dan anderen. Mits je dan hetzelfde resultaat boekt, kan je je gewoon een goede deffer noemen. Maar jezelf goed noemen is altijd subjectief en soms inderdaad wat overschat ;)

Maar Laurens is dan ook noob.

:)
 

DeletedUser71618

Guest
Ja uiteraard want je verkoopt onzin, en als je meer aandacht had besteed in het lezen van de pm's die ik je zond ipv me te blokeren. Kon je weten dat lintouchable met een speler daar genoemd in de pm het katabeleid invoerde en niet royal.

Kom maar met een catchy comeback maar dat is hoe het is, en iemand besmeuren zonder dat je geheel weet waar je overpraat is gewoon jammer.

Misschien moet je ons nog eens reporten omdat we je een "flapdrol" (ja mensen, voor het woord flapdrol) noemen in PM, dan weet je ook gelijk weer waarom we je geblokkeerd hebben.

Ik laat het aan jou om te tonen dat het zo is nu. Royalist heeft de kata's geinitieerd op ons, heeft de discussie daarna aangewakkerd naar aanleiding van onze PM waarna hij ons zelfs op de hoogte hield van de poll binnen de stam over het katagebruik. Natuurlijk zijn jullie een stel noobjes bij elkaar die kata's gooien als mooie laatste daad zien op een wereld maar hij was toch zeker de eerste die ze gebruikte. Prima dat iemand een 'katabeleid' in PM uitschreef maar als dat zo is, waarom hebben jullie dan nog een poll/discussietopic erover gehad? Of is die PM na dat topic gekomen?
 

DeletedUser74396

Guest
was dit nu de 1e ietwat interessantere discussie die met deze wereld te maken had? :eek:
 

DeletedUser74396

Guest
had het dan ook niet over die kata-actie maar wat goed deffen nu exact is.
 

DeletedUser7826

Guest
Zijn allebei sterk bezig zo te zien, goeie farmstats ook. Dus wat mij betreft top, maar ken ze verder niet
 

DeletedUser

Guest
Spijtig dat er geen award grootmacht van de dag is :p.

Anders had mymummm die wel binnengehaald denk ik :p Tegen straks hebben we 6 dorpen vandaag overgenomen :)

Btw iemand die hier wereld 14 heeft gespeeld?

Grtz,
Matthias
 

DeletedUser

Guest
mymummm ?

Flopspeler. maakt verkeerde keuzes en zal over enkele maanden van de kaart zijn. Hoe kan je in een stam zitten die interessant loopt te doen op hun profiel over hoeveel mensen gesolliciteerd hebben maar er geen 1 topper in die stam zit.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet van een paar vrienden uit CD. dat ze hem graag erbij wilde en dan had hij vrijwel zeker nu in Cordon gezeten. Maar hoorde dat ze compleet genegeerd werden door mymummm en nu zit hij in een waardeloze stam die niks gaat betekenen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet van een paar vrienden uit CD. dat ze hem graag erbij wilde en dan had hij vrijwel zeker nu in Cordon gezeten. Maar hoorde dat ze compleet genegeerd werden door mymummm en nu zit hij in een waardeloze stam die niks gaat betekenen.

Alleen die Zolgebra lijkt me nog wel een goed team.
 
Bovenaan