Top/Flop spelers

DeletedUser77155

Guest
septen en afspraken????????? waarom valt hij vandaag dan al een ns speler aan

.The Royal Void.
op 14.12. om 23:54 uur
Beste.
Bij deze zeg ik de NAP op tussen ons en de stam NS.
Reden daarvoor is omdat ik naar het oosten moet groeien en heel wat spelers van je stam daar liggen :)

Dus opzegtermijn verloopt 21/12/2016 23:59

Jerome
 
Reactiescore
604
septen en afspraken????????? waarom valt hij vandaag dan al een ns speler aan

.The Royal Void.
op 14.12. om 23:54 uur
Beste.
Bij deze zeg ik de NAP op tussen ons en de stam NS.
Reden daarvoor is omdat ik naar het oosten moet groeien en heel wat spelers van je stam daar liggen :)

Dus opzegtermijn verloopt 21/12/2016 23:59

Jerome

Nog een stab van Septen? Lijstje wordt lekker gevuld zo
 

DeletedUser6916

Guest
septen en afspraken????????? waarom valt hij vandaag dan al een ns speler aan

.The Royal Void.
op 14.12. om 23:54 uur
Beste.
Bij deze zeg ik de NAP op tussen ons en de stam NS.
Reden daarvoor is omdat ik naar het oosten moet groeien en heel wat spelers van je stam daar liggen :)

Dus opzegtermijn verloopt 21/12/2016 23:59

Jerome

Stuur mij ingame even een PM (Sophia Palaiologina)

Lijkt me inderdaad niet de bedoeling...
 
Reactiescore
656
nja hij wilde jou ook gwn kicken hoor :p

232aa3c82137cd9d7c0610fbd13066fc.png


+ je deed toch al niks dus niet stoer doen dat je alles deed

d10d4acde76814e44878d04e594a1c8b.png


en je wilde toch stoppen??

cade2ba0ec7da0f8ca47eb7cdd69b55f.png

BURN, de persoon die geen hol deed wijst naar mij dat ik IG eerst wat moet neerzetten en ging ook gekicked worden. Veel pijnlijker kan het allemaal niet meer worden. Straks nog de grap van SP aanschouwen op het AF en niemand zijn dag kan nog stuk gaan vandaag.

Haha, bekijk vooral is rustig naar de verschil in dagen.
Daarnaast is t makkelijk om te oordelen, maar wat er achter de schermen gebeurt weten jullie beide niet.
Thijs en ik hadden overlegt met wat we wilde doen hoor, maar ik waardeer het.

Vooral heel creatief het gebruik van beeldmateriaal, kan ik altijd waarderen.

Daarnaast Wezzie Wes heb ik niet verkondigd dat ik veel op W51 heb gedaan hoor ^^.

Leuke poging tot stoken, maar heeft geen diepgang zoals gewoonlijk. Zeer spijtig :x
 
Reactiescore
656
septen en afspraken????????? waarom valt hij vandaag dan al een ns speler aan

.The Royal Void.
op 14.12. om 23:54 uur
Beste.
Bij deze zeg ik de NAP op tussen ons en de stam NS.
Reden daarvoor is omdat ik naar het oosten moet groeien en heel wat spelers van je stam daar liggen :)

Dus opzegtermijn verloopt 21/12/2016 23:59

Jerome

Dit was mijn fout.
Was niet op de hoogte van de NAP.
Wilde graag meedoen op Greggie Greg, maar was niet meer dan 3 verkenners.
Dus kom laten we dit ook opblazen!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
 

DeletedUser61134

Guest
3 verkenners is wel extreem.
Ik zou keihard terugstabben als ik Sandokan was
 
Reactiescore
3.584
Hözjiüstn 30.12.16 10:03 Kan je even uitleggen waarom er 2 dorpen van ons zijn ge edeld tijdens de NAP periode? King Bob de Bouwer 30.12.16 10:05 Twee clusterfucks nemen aan de hand van een moraalbreker of dorpenuitbouwer te internen. Hözjiüstn 30.12.16 10:06 Kan je even aantonen dat het clusterfucks waren ook? King Bob de Bouwer 30.12.16 10:07 Kijk in mijn cluster man... op spelersacte... Zie je gewoon dat hij kingqueen internde om daar in de NAP een mooi kerkje neer te zetten... Dat laat ik niet toe... al zeker niet als ze leegstaan. Hözjiüstn 30.12.16 10:10 Ik heb het net bekeken en dat zijn gewoon duidelijk geen clusterfucks. Zijn 2 dorpen tegen jou cluster. Wat is jou verklaring? King Bob de Bouwer 30.12.16 10:15 http://prntscr.com/dpmwhp Als hij daar een kerk zette kreeg ik dit... Dat laat ik niet toe. Is gewoon vuil spel aan jullie kant. Ik deed gewoon het mijne. Verdere problemen ga naar roi dit is al reeds besproken. Hözjiüstn 30.12.16 10:16 En je beledigd mij omdat? Jij zegt dat het clusterfucks zijn en ik zeg van niet dus ik vraag om een uitleg waarom jij dat zegt. Hoef je mij geen vuile speler voor te noemen ;) King Bob de Bouwer 30.12.16 10:20 Man, ze zeiden al dat je moeilijk gaat doen maar really. - Ik beledig je aan geen kanten en ga er eigenlijk ook geen woorden meer aan vuilmaken, lees je berichten ook een tweede keer wordt het ook duidelijk dat ik enkel bedoel dat er vuil spel is gespeeld door de speler in kwestie. Hij moest maar edelen na 2 januari en dan nog hoe lang ging hij die dorpen behouden zodra jullie zogezegd NAP ten einde was ging daar gelijk clears op vliegen. Ik voorkom dat hij een te groot voordeel krijg, want ik denk dat iedereen het er eens is dat als hij hier een kerk in zet. Turn up gewoon een te groot voordeel krijgt!! Hözjiüstn 30.12.16 10:25 Is gewoon vuil spel aan jullie kant. jullie mag dan zijn worden. Dorpen behouw je door def te sturen. Maar alsnog negeer jij totaal de kwestie. Ik vraag waarom jij die 2 dorpen daar edeld en jou antwoord is dat het clusterfucks zijn. Dus wederom de vraag waarom jij dat vind of gezegd hebt? Jij edeld meermaals BB's binnen de 5 velden zoals AFGESPROKEN. Zijn wij komen klagen of deze dorpen gaan aanvallen? Mag je er ook tegen kunnen dat je dit in het klein terug krijgt. Of jij staat elk dorp dat je binnen de NAP edelde binnen de 5 velden aan ons af of de NAP stopt onmiddellijk. Aan jou de keuze. King Bob de Bouwer 30.12.16 10:26 Euhm? Die barbaar regel weet ik niks van hoor... Hözjiüstn 30.12.16 10:28 Sterke verdediging. Dit is zo overlegd met jou leiding, zal deze aanspreken maar hoe dan ook hebben jullie de afspraken geschonden onbewust of niet wij kunnen daaraan niets doen. Dus die dorpen zullen afgestaan moeten worden. King Bob de Bouwer 30.12.16 10:31 Dan kies ik voor NAP beëindiging :D - King Bob de Bouwer 30.12.16 10:32 Jullie zeg maar U. Solo'tje. Hözjiüstn 30.12.16 10:34 Jij gaat voor je hele stam beslissen of die NAP beëindigd word of niet? Overtreding van de NAP regels staat ook gelijk aan stabben. Je kan ook leven met die titel? King Bob de Bouwer 30.12.16 10:36 Whatever makes you happy. Hözjiüstn 30.12.16 10:39 Genoteerd. King Bob de Bouwer 30.12.16 10:41 K.

King bob edeld dorpen van Humble die NIET in zijn cluster liggen zoals je in de link/foto kan zien die hij stuurde. Ik vraag meermaals waarom hij dat een clusterfuck vind maar krijg er nooit enige reactie op. Ondertussen blijft hij bb's edelen binnen de 5 velden wat dus tegen de afspraken is.

Hij heeft er echter geen oren aan dus is SC de leiding van Septen gaan aanspreken met een meer dan redelijk voorstel. Zie hieronder.

*Suicide Consultant 30.12.16 18:10
Ik weet dat ik je nog niet veel tijd heb gegeven maar met de aanvalsstop die aankomende is kan het ook niet anders.

We willen dat er afspraken gemaakt worden voor 19u30.
Deze dorpen zou king bob moeten afgeven en ook onmiddellijk stoppen met barbs edelen aan het front.
480|432 (afstand van onze dorpen valt nog redelijk mee maar aangezien het een kleine jump is waardoor roi danton extra dorpen gevaar lopen dat voordien geen gevaar liepen dus niet acceptabel)
472|435 (vanzelfsprekend, 1 veld afstand van ons dorp)
464|442 (afstand van onze dorpen valt hier ook goed mee maar is een strategisch dorp voor king bob om edels en kerk in te maken wat weer voor extra gevaar zou zorgen)

ik denk niet dat deze eisen zo zwaar zijn aangezien hij veel meer dorpen heeft geedeld dat hij binnen de 5 velden heeft geedeld daarom is dit ook niet open voor discussie.

Indien voor die dorpen geen afspraken worden gemaakt en hij niet stopt met barbs edelen zal vanaf 19u30 de nap met king bob beeindigd worden en start humble met aanvallen sturen, frontacc's zullen hier niet alleen in staan.
Indien er achteraf nog afspraken gemaakt worden omtrent die dorpen kunnen de aanvallen nog stopgezet worden.

De nap met de rest van de septenspelers zal blijven gelden, enkel king bob zal dus aanvallen krijgen tenzij het andere septenspelers ook de regels gaan negeren.
Ik heb de frontacc's ook overhaald om deze actie geen reactie te geven met kata's om zo een grootschaligere kataoorlog tussen septen en humble te vermijden want daar zit niemand op te wachten denk ik.

Sophia Palaiologina 30.12.16 18:14
Snap je helemaal. en ben het ook met je eens. Wilde dat voorstel je ook al doen, ben net thuis en probeer de zaken zo goed mogelijk te regelen.

Dit kan niet en ik sta hier dan ook niet achter, het betreft wel een nieuwe speler die niet op de hoogte was van de afspraken. Dit had King Bob intern moeten regelen natuurlijk maar is niet gebeurt. Ik ga mijn uiterste best doen om voor 19:30 te zorgen dat er akkoord is dat die dorpen terugkomen.

Zodra ik duidelijkheid heb voor 19:30 krijg je bericht, anders zal ik je bericht sturen om 19:30.

Vanuit mij namens Septen en mijzelf excuses voor deze actie, ik zal ook zorgen dat de overige accounts zich wel aan de NAP houden.

Sophia Palaiologina 30.12.16 18:30
King Bob wilt de dorpen niet afstaan, bij deze geef ik de NAP dan ook vrij tussen Humble en King Bob. Dit betekend dat Humble King Bob mag aanvallen en omgekeerd. Overige accounts van Septen zullen zich wel aan de betreffende NAP houden. Wat betreft Deff kan ik je geen antwoord geven hoe dat zal gaan.

Persoonlijk ben ik van mening dat je de dorpen hoort af te staan maar dit is een keus van de speler zelf geweest, ik kan hoog en laag springen uiteindelijk zal de speler de gevolgen moeten dragen. Er hoeft van mij niet gewacht te worden tot 19:30 om aan te vallen vanuit Humble lijkt mij. Zou ik niet fair vinden, jullie zouden wat mij betreft nu mogen beginnen met sturen.

Akkoord?

Cederic eist slechts een klein deel van de overtreden dorpen op maar meneer king bob gaat wederom zoals verwacht niet akkoord. De leiding in Septen was altijd al slecht doordat ze stabber Vinnie en wie was het nog allemaal maar lieten doen. Sophia is het eens met ons maar zijn eigen lid die nog eens nieuw is en dus onderaan de hiërarchie staat weigert. Daarmee ging de autoriteit van Sophia drastisch naar:
pijl-276x300.jpg
.


We kunnen dus wel stellen dat Septen geen beleid meer heeft want elke speler mag doen en laten wat hij wilt. Nauw wij van Humble pikken dit niet. Bij deze delen wij dus officieel mee dat wij geen enkele kata afspraak meer hebben betreft King bob de bouwer. Mijn leden krijgen toestemming van mij alles te slopen wat onder zijn naam staat en sterker nog hij zal nog een grootschalige kata actie krijgen ook.

Wij hanteren voor alle duidelijkheid nog altijd de kata afspraak met het overige Septen enkel King bob valt er bij deze uit voor het opzettelijk meermaals schenden van de afspraken zonder nog maar de intentie te hebben dit op een manier goed te maken. Indien Septen hiermee niet akkoord wil gaan (wat ze niet moeten) zijn er 2 opties. Wel word elk dorp dat in overtreding is ge edeld door king bob afgestaan of jullie maken er een kata oorlog van. Indien dat laatste wel 2x nadenken wat de consequenties wereldwijd zullen zijn want wij zijn bijlange na niet de enige stam die nog erg weinig begrip kan opbrengen voor jullie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Jannes ik zou het appreciëren als je eens iets probeert te zeggen zonder mijn naam weer eens vuil te maken.

Indien je wenst kan ik u daar reden voor geven. Heb zover ik weet geen enkele Humble septen afspraak ooit geschonden dus moet je mij niet vernoemen.
 

DeletedUser77727

Guest
Jannes ik begrijp je punt en het is ook logisch. Verder zie ik alleen niet wat de relevantie van vinnie is in deze situatie.
 
Reactiescore
3.584
Als je die relevantie niet inziet ligt dat niet aan mij. Vinnie heeft in het begin van de wereld 'meermaals' gestabt en zijn toenmalige partners DID en Argwahn hebben daaraan 0,0 moeite gedaan Vinnie hiervoor te straffen. Enkel gezegd dat het niet meer mag gebeuren. Het verschil met nu is dan ook bijzonder klein, de leiding straft king bob totaal niet die mag net als Vinnie gewoon leuk verder doen. Het enige verschil is dat king bob niet eens meegekregen heeft dat dit niet kan.

Ik kan niet genoeg benadrukken dat stabben niet kan en niet vergeten word. Vinnie is een STABBER, king bob de bouwer is ook een STABBER. En iedereen die met deze personen samen werken is niet veel beter. Wat mij betreft geen kata afspraken met geheel Septen als zij king bob niet onmiddellijk ontslaan of eisen dat hij zijn dorpen in overtreding afstaat. Hoe kan je ooit een deftig beleid doorvoeren als je 0,0 gezag hebt over een nieuwkomer waarbij je 5 sec nodig hebt het ww weer te laten veranderen.
 
Reactiescore
1
Meermaals nog wel?
Jannes ga effe naar je ander kamertje waar je kan fappen op mijn naam..

Je verzint ter plekke.
En je hebt geen flauw benul wat er in septen omgaat dus zwijg gewoon en groei miss eens wat.
Het enige wat groeit zijn je posts op het af
 
Reactiescore
3.584
Wij hebben deze discussie al gevoerd en het resultaat daarvan was dat ik de stabs kon aantonen ZWART OP WIT wat ik nog steeds kan. Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn feiten dat account Vinnie genoemd kan worden als stabber vinnie (wat echt veel mensen doen :D)

Dus of ik ter plekke verzin zou ik niet zeggen aangezien ik jullie stab al meermaals heb verklaard op het AF wat iedereen ongetwijfeld al meermaals gelezen heeft.

En ik heb altijd een hekel aan mensen die zeggen dat ik over iets geen flauw idee heb, ik denk dat jij daarover niet kan oordelen en weet wat er intern afspeelt de afgelopen dag. En ja mijn account groeit traag heb ook geen hoge ambities met mijn account. Gelukkig groeit jou account wel heel goed. 'ik kan Jannes niet edelen dus edel elk bb dorp in een straal van 4 continenten zodat mijn groei toch niet stopt'. Je ga vooral klagen over mijn groei.

Het feit dat je enkel ingaat over 1 zin waarin jou account genoemd word en jij derest waar het duidelijk om gaat volledig negeert leid ik weer af dat het jou totaal koud laat dat king bob een het stabben is.
 
Reactiescore
111
Jannes heeft altijd gelijk :)
Maar BB's edelen moet hij niet over gaan beginnen :p
 
Bovenaan