Top/Flop spelers

DeletedUser77798

Guest
En trouwens IGHI ging ook in CF overtredingen heb ik letterlijk met kaartjes en coords aangetoond en het dorp nooit teruggekregen

Je hebt meerdere ongeledige kaartjes doorgegeven lege fles. Allemaal Kaartjes waarop dorpen opstonden die pas na Dat dorp van mij overgenomen werden.
Eveneens heb ik er ook terug gestuurd op basis van jou op gestelde regels die jij gewoon negeerde, het kwam neer op een discussie waar jij je eigen opgestelde regels tegensprak en ik gewoon constant maar met bewijzen afkwam die niet te weerleggen waren. Je bent hier niet op voort gegaan, simpel want je kon ook niet.

Toch mooi geprobeerd , Dorpen rond andermans verst uitstekende dorp edelen en het dan een CF noemen. Clapclap Jannes.

Na het aanvechten van een dorp dat geen CF is en het verliezen beslis je maar 6 CFs te gaan maken die kilometers achter het cluster liggen van SOI en GH.

Ongeacht of de mijne nu werkelijk een CF zou zijn , vind je dan dat je het rechtmatig hebt afgehandeld?
Ik dacht dat je je niet zou verlagen tot zo'n noobstam als Edict met het ongeschende heilige Humble

Zoals je zegt vroeger werd er gevochten om de vv's en zoals ik al zei kampt Humble al maanden met activiteits en motivatie problemen.
Hoe zou dat komen? en Beter nog Doe er dan iets aan, maak de sfeer een beetje leuk? Of kun je ook niets anders dan bullshitten in je eigen stam?

In tegenstelling tot jouw heeft Inge wel inhoud :D Duidelijk dat je haar niet goed kent :)

jou* en dit is een appel peer vergelijking. Inge heeft wel inhoud en Wim niet , waarom? -> Omdat hij haar duidelijk niet goed kent. Bravo da's een goeie

Ja maar wat heeft Edict nu eigenlijk deze wereld gepresteerd?

Iig Meer als Humble

Acc's verliezen tegen At all

AccSSSSSSSS verliezen tegen at all , dan zou ik nu graag 2 Edict account zien staan hieronder.


verliezen tegen het account IGHI dus die ook maar in de stam gehaald.

Ik had de keuze om bij enkele stammen opnieuw te beginnen , na een lange en moeilijke keuze heb ik ondervonden dat Edict de meest kwalitatieve en actieve stam was , en heb me daar dus vrijwillig aangesloten.

Verliezen tegen Humble ondanks overmacht, nog meer spelers recruiten (toen ging het gelijk op), toen werd Humble inactief en won Edict.

Zeer kort door de bocht gegaan daar.
Edict was niet veel groter dan Humble + MB stam.
Edict met 15 Leden en Humble met 12 , er is geen sprake van een recruit to win beleid. Nog Het compenseren van 2 acocunts die op delete gingen.


Wow heb ik nu bijna alles geciteerd? moet wel, want letterlijk 80 pct want in jou post staat zijn slechte vergelijkingen , beweringen zonder bewijzen en tunnelvisie.
Het enige wat jij hier hebt bewezen is zoals altijd, dat je nog steeds iets moet doen aan je Narcistisch persoonlijkheidssyndroom.
 

DeletedUser77798

Guest
Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object.
Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander.

Herken je dit van ergens? Waarschijnlijk niet zeker :p?
 
Reactiescore
3.457
Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object.
Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander.

Herken je dit van ergens? Waarschijnlijk niet zeker :p?
Jij wel denk ik aangezien je op werelden gaat vragen waar Jannes speelt :p
 

DeletedUser6916

Guest
Een paar accounts wegspelen. Een paar accounts breken. Maar inderdaad, alle werelden die na w40 gewonnen zijn, dat is niet per se iets om trots op te zijn. Dat geeft alleen blijk van levenloosheid. Nee, ik denk met weemoed terug aan de tijden dat de nummer 1 stam niet verslagen werd door rekruuts, maar door gewoon een baas te zijn.

Kletskoek, buiten het feit dat het werven van nieuwe spelers altijd onderdeel is geweest van het spel is Humble hier gewoon nalatig in geweest. Dat ze zichzelf daarmee in de vingers hebben gesneden is niet iets wat je Edict kan verwijten. Er is nadat ik Edict toe heb toegezegd ook bij mij geïnformeerd of ik naar Humble wilden. De reden dat Humble niet gerecruit heeft is niet omdat ze niet wilden, maar omdat ze het niet voor elkaar kregen.

Humble presenteert zich, ondanks dat de wereld nog niet gewonnen is, nu als een slechte verliezer door smoesjes te verzinnen en kritiek te leveren op de vlakken waarop Edict beter heeft gepresteerd dan Humble. Dit terwijl ze achterwegen laten dat er een gigantische kwantitatieve overmacht was ten opzichte van Edict des tijds samen met At All, en dit gooien ze op het feit dat er nooit een aanval gezamenlijk is geweest. Volgens mij komt dit doordat At All opbrak voor het zover was, of had Humble de BG met At All opgezegd omdat ze het niet fair vonden om zo voor de wereld winst te gaan?

Overigens heeft Humble met Modest een enorm grote MB stam gehad die even groot waren samen als Edict.
 

DeletedUser63648

Guest
Ah, nu komt de tijger uit de mouw. Jij stelt dat rekruteren part of the game is en sterker nog, dat het een vaardigheid is. Nu ben ik meer het type speler dat rekruteren helemaal niet zo opvat. Ik heb het spel leren op een wereld waar de laatste serieuse rekruut ruim een jaar voor het sluiten van de wereld gedaan was. Sterker nog, ik heb daar toen geleerd dat alleen noobjes net zolang stammen fuseren en rekruteren tot ze 40 miljoen meer hebben dan de nummer 2, en dan denken dat ze iets gepresteerd hebben. Maar goed, jullie verdienste is natuurlijk wel, in tegenstelling tot die miezerige spelertjes van toen, dan je een 30 miljoen gerekruteerde voorsprong hebben weten om te zetten in een wereldwinst. Zo eerlijk kunnen en moeten we wel zijn.
 

DeletedUser75339

Guest
Ah, nu komt de tijger uit de mouw. Jij stelt dat rekruteren part of the game is en sterker nog, dat het een vaardigheid is. Nu ben ik meer het type speler dat rekruteren helemaal niet zo opvat. Ik heb het spel leren op een wereld waar de laatste serieuse rekruut ruim een jaar voor het sluiten van de wereld gedaan was. Sterker nog, ik heb daar toen geleerd dat alleen noobjes net zolang stammen fuseren en rekruteren tot ze 40 miljoen meer hebben dan de nummer 2, en dan denken dat ze iets gepresteerd hebben. Maar goed, jullie verdienste is natuurlijk wel, in tegenstelling tot die miezerige spelertjes van toen, dan je een 30 miljoen gerekruteerde voorsprong hebben weten om te zetten in een wereldwinst. Zo eerlijk kunnen en moeten we wel zijn.

Na de laatste rekruut (alcatraz) was de voorsprong 8 miljoen en toen hadden we er al enkele succesvolle aanvallen op salvador en suicide opzitten.
Voor de rest heeft humble zich ook erg actief getoond met kleine spelers rekruteren al dan niet in onze cluster , dan denk ik aan bucephalus.

Stop dus maar met modder gooien.
Edict heeft verdiend gewonnen en humble was een goede tegenstander.
 

DeletedUser50613

Guest
Altijd maar dat 2x zo groot gejank, het verschil is zelfs nog nooit in de buurt van 2x geweest. Puur kwalitatief gezien was Edict de betere..
 

DeletedUser58227

Guest
Puur kwalitatief gezien was Edict de betere? Haha hier moet ik toch wel mee lachen.
Je probeert toch niet te sugereren dat Edict puur op kwaliteit de wereld heeft gewonnen? Want dan houd je je zelf wel erg hard voor de gek.
 

DeletedUser50613

Guest
Tja, en waarom niet, Humble had geen betere spelers dan er in Edict zaten, en Edict had ook nog eens bakken meer doorzettingsvermogen. Al bij al een terechte en verdiende winst. De eindstrijd was niet eens enorm spannend, dat op zich zegt al genoeg lijkt me.
 

DeletedUser6916

Guest
Ah, nu komt de tijger uit de mouw. Jij stelt dat rekruteren part of the game is en sterker nog, dat het een vaardigheid is. Nu ben ik meer het type speler dat rekruteren helemaal niet zo opvat. Ik heb het spel leren op een wereld waar de laatste serieuse rekruut ruim een jaar voor het sluiten van de wereld gedaan was. Sterker nog, ik heb daar toen geleerd dat alleen noobjes net zolang stammen fuseren en rekruteren tot ze 40 miljoen meer hebben dan de nummer 2, en dan denken dat ze iets gepresteerd hebben. Maar goed, jullie verdienste is natuurlijk wel, in tegenstelling tot die miezerige spelertjes van toen, dan je een 30 miljoen gerekruteerde voorsprong hebben weten om te zetten in een wereldwinst. Zo eerlijk kunnen en moeten we wel zijn.

Weet niet over welke wereld je het hebt, maar weet wel dat het niet representatief is gezien de tijd dat werelden tegenwoordig openblijven. Daarnaast was er voor Humble ook niet zo gek veel te recruiten aangezien ze hun hele eigen rim schoon geveegd hadden of in Modest hebben gestopt. Betekend dus ook dat daar niks meer groeit of bloeit, iets wat bij Edict anders lag.

Ik zeg niet dat het een kunst is om te recruiten, ik zeg wel dat het naief is om het niet te doen.. Als je dan achteraf komt wenen dat de ander wint dankzij recruits ben je wel echt een slechte verliezer. Dat gezegd hebbende, als Humble het gepresteerd had actief te blijven (het blijft ook een uithoudingsspel) waren de 3 recruits die Edict gedaan heeft in de periode dat Humble 1 recruit heeft gedaan al langer dan een jaar in de stam. Maar nu Humble het laat afweten zullen die leden dat waarschijnlijk niet meer halen.

Feit blijft dat Humble over het hele spel het niet goed genoeg is geweest om de wereld winst binnen te slepen.

Wel zijn jullie goed geweest in het de schuld leggen bij andere, en redenen opnoemen waarom het niet gelukt is. De schuld daarvan word dan wel snel gezocht bij de tegenpartij overigens. Dat je conservatief blijft moet je zelf weten, dat dingen dan spaak lopen is je eigen fout. Op het moment dat je openstaat voor veranderingen kan je stappen maken. Waar je hebt leren spelen en wat je toen geleerd hebt is totaal irrelevant, voor jou tijd ging het ook weer anders dan toen jij je werelden gewonnen hebt. Op dit moment gaan dingen weer anders, deal with it en pas je aan.

Overigens hebben jullie verder wel goed gespeeld.
 

DeletedUser68589

Guest
Waar komen toch al die fabeltjes vandaan, als zou Edict supergroot geweest zijn (ik heb zelfs 200% gelezen) en daarom al lang moest gewonnen zijn. Een paar maand geleden was humble , samen met hun mbstam nog iets groter dan edict. (de mb stam van edict was 5maal kleiner dan modest)

Het verschil is in de laatste drie maanden gemaakt. En waarom? omdat humble ALLE dorpen aan hun kant van de wereld al had veroverd (door humble of door modest) en ze dus door ons front moesten om nog te groeien (of ze konden nog barbs edelen, wat ze lustig gedaan hebben, maar dat helpt natuurlijk niet).. Wij daarentegen hadden nog een hoop kleinere vijanden in onze rim en konden dus blijven groeien (en grotere dorpen overnemen dan de bbs die humble overnam) , zelfs als het front met humble initieel ongeveer stabiel was.En er is hard gewerkt om dat front stabiel te houden. Daardoor, is het verschil beginnen groeien . Humble groeit al maanden enkel nog door te internen met modest of door het overnemen van barbs. Daardoor groeit uw slagkracht niet, terwijl die van ons wel toenam. Zelfs in de laatste periode waarin humble wat succesjes boekte in het westelijk front (augustus) groeiden wij sneller.

Humble heeft misschien te vroeg hun focus gelegd op het clearen van de rim, terwijl wij meer bezig waren met het grondgebied van dominantie.

Men zou kunnen stellen dat de strategie van edict superieur was aan die van humble.

Maar dat kan natuurlijk niet wat edict zijn allemaal klungels (ik ben zelfs de slechtste speler die ze ooit gezien hebben) en humble de sterren van tw.

PJ
 

DeletedUser61134

Guest
Als we het begrip kwaliteit van het nederlands normalisatie instituut nemen;
"Het geheel van kenmerken van een entiteit dat betrekking heeft op het vermogen van die entiteit om kenbaar gemaakte en vanzelfsprekende behoeften te bevredigen"

Durf te wedden dat zelfs heel Edict in een gangbang Jannes niet kan bevredigen :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Verliezen van GH waren enkele dorpjes <5

Ging meer over het feit dat Edict niets klaarspeelde tegen IGHI dus ze dat acc maar hebben binnengehaald.

Jannes op het forum: wat heeft Edict eigenlijk gepresteerd
Jannes op el salvador: verliest dagelijks dorpen tegen Hans :D

Zal even de situatie van EL eens uitleggen. Jannes speelt op Hoz en er speelt een team op EL. Runner spamde elke dag maanden lang 100'den incs om de tegenstander moet te maken voor dodge fouten te creëren,..... Nu goed die spelers op EL konden dat wel aan tot de hoofdspeler paar maanden op vakantie ging en dat was de man die het acc staande hielt. Niemand van de medespelers nam de leiding als in (Ik dodge tot dan, wie doet dan verder, moet ik vv regelen,.......) Daar was blijkbaar op dat acc niemand toe instaat met de gevolgen van dien (word niet gedodged, niet gedeffed, ze kijken naar elkaar,....) Al snel kregen ze massa's cf's was er 0,0 orde op dat acc dus ik besloot op EL te gaan spelen zodat ik de leiding van dat account op mij kon nemen om het account stabiel te krijgen. Enige probleem was dat ik 6 dagen de week minstens 8 uur werk dus ik was nog altijd afhankelijk van mijn medespelers. Voor ik ging werken dodgde ik alles tot ik terug thuis kwam zodat ik dan meteen kon verder voorruit werken dat lukte meestal alle dagen tenzij er echt teveel inc's kwamen. Nu goed op werk kan ik niet op TW zitten dus ik vroeg aan mijn co's dat ze het acc in de gaten moesten houden maar die deden dat dus niet goed genoeg want Runner stuurde vaak in de pauze's edels vanuit de CF's met de verliezen tot gevolg. Tja als je vind dat Hans mij dan overklast omdat ik dorpen verlies op een puinhoop acc vol CF's terwijl ik heel dagen overdag niet beschikbaar ben mag je dat vinden natuurlijk.

Moraal van het verhaal, Hans is een zwakke TW speler die sterk is in 1C spammen en dorpjes edelen van acc's die onbemand zijn. Dat is het enige wat die deze wereld gedaan heeft hoor. Laat dus alsnog duidelijk zijn dat ik mijzelf een 30000x betere speler vind. Ook al edelde hij meer van mijn acc dan omgekeerd al heb ik later wel samen met Argwahn heel dat gebied terug gepakt maar geloof dat Hans toen niet meer speelde dus ik ga dat vooral geen prestatie noemen.

Dat edict. De wereld wint is naar mijn mening een aanzienlijke prestatie aangezien jij eindeloos herhaald dat humble de betere stam is/was. Toch hebben jij het alleen maar over het edelen van terroristman en lionheart als ik mij niet vergis. Waar zijn de recente overwinningen op edict? Naar mijn mening werd SC al vanaf het begin van de wereld geprezen voor zijn vaardigheden, maar heeft bijzonder weinig waargemaakt. De kwaliteiten van snDD en pikhaak liggen naar mijn mening toch echt een stuk hoger.

Ook weet ik niet of je serieus bent over dat je humble ziet als een van de beste stammen die geen wereld heeft gewonnen. Je bent of een goede shitposter wat ik opzich wel kan waarderen of je bent bijzonder narcistisch in dat geval veel succes.

Humble was ook gewoon de betere stam. Als alle Humble spelers evenveel motivatie en activiteit hadden als Edict dan waren wij gewoon vrijuit de betere maar die punten waren dus duidelijk al maanden niet meer aanwezig bij ons.

Wij hebben ook nog wel eens recente grote winsten gehad op TB (die is mss al iets langer geleden) maar daar hebben wij ook eens een heel gebied van ge edeld. Zo ook op Runner dat wel vrij recent is nog een stuk of 80 dorpen van ge edeld. Maar zoals ik zei gaat het mij niet over het recente gedeelte van de wereld. Ik kan best bevestigen dat Edict de laatste maanden de betere was enkel alle tijd daarvoor was Humble beter dus over het geheel van de wereld is Humble gewoon de betere stam geweest met Edict op een 2de plaats.

Wat heeft Humble gepresteerd dan? Behalve dat het beleid wat is gevoerd er voor alsnog niet voor heeft gezorgd dat ze aan de winnende hand zijn?

Dat je dit eigenlijk nog maar durft te vragen,... Iedereen weet toch vanwaar Humble gekomen is? Ik was de enige op heel w51 die geloofde in Humble zelfs mijn eigen leden hadden in het begin geen vertrouwen of zagen mijn ideeën niet. Heel het AF lachte mij uit toen ik zei dat ik een plan had met Humble want 'kijk dat cluster van Humble' 'wat een gatenkaas' 'overal front, niks save gebied' 'front tegen zowat elke stam op de wereld' en ga zo maar oneindig door. Humble was voor iedereen op w51 een dikke flopstam in de eerste weken tot wij op 100 % tactiek en skils alle stammen die allemaal samenwerkte tegen Humble hebben afgemaakt in battle terwijl hun een enorm grote overmacht hadden. Dat wij uit een kansloze positie zijn uitgegroeid tot de favoriet van deze wereld hebben wij enkel aan onszelf te danken. Wat Heeft Edict daar tegenover waargemaakt? Ik heb het al eens opgenoemd en zal het nog eens doen: Edict had het moeilijk tegen At all dus ze halen At all binnen voor 90%, Edict had het moeilijk tegen IGHI (de num 1 speler) dus we halen die binnen. Zo is Edict groot geworden op deze wereld he, door recruits in tegenstelling tot Humble die vanaf dag 1 voor de grootste uitdaging stonden sinds de laatste 10 werelden betreft het begincluster en wij ons naar boven ge edeld hebben.

Dat is het verschil tussen beide stammen, wij zijn op 2 totaal verschillende manieren groot geworden de 1 door zijn tegenstanders te inviten en de andere door ze te edelen.

Je hebt meerdere ongeledige kaartjes doorgegeven lege fles. Allemaal Kaartjes waarop dorpen opstonden die pas na Dat dorp van mij overgenomen werden.
Eveneens heb ik er ook terug gestuurd op basis van jou op gestelde regels die jij gewoon negeerde, het kwam neer op een discussie waar jij je eigen opgestelde regels tegensprak en ik gewoon constant maar met bewijzen afkwam die niet te weerleggen waren. Je bent hier niet op voort gegaan, simpel want je kon ook niet.

Toch mooi geprobeerd , Dorpen rond andermans verst uitstekende dorp edelen en het dan een CF noemen. Clapclap Jannes.

Na het aanvechten van een dorp dat geen CF is en het verliezen beslis je maar 6 CFs te gaan maken die kilometers achter het cluster liggen van SOI en GH.

Ongeacht of de mijne nu werkelijk een CF zou zijn , vind je dan dat je het rechtmatig hebt afgehandeld?
Ik dacht dat je je niet zou verlagen tot zo'n noobstam als Edict met het ongeschende heilige Humble


Hoe zou dat komen? en Beter nog Doe er dan iets aan, maak de sfeer een beetje leuk? Of kun je ook niets anders dan bullshitten in je eigen stam?



jou* en dit is een appel peer vergelijking. Inge heeft wel inhoud en Wim niet , waarom? -> Omdat hij haar duidelijk niet goed kent. Bravo da's een goeie



Iig Meer als Humble



AccSSSSSSSS verliezen tegen at all , dan zou ik nu graag 2 Edict account zien staan hieronder.




Ik had de keuze om bij enkele stammen opnieuw te beginnen , na een lange en moeilijke keuze heb ik ondervonden dat Edict de meest kwalitatieve en actieve stam was , en heb me daar dus vrijwillig aangesloten.



Zeer kort door de bocht gegaan daar.
Edict was niet veel groter dan Humble + MB stam.
Edict met 15 Leden en Humble met 12 , er is geen sprake van een recruit to win beleid. Nog Het compenseren van 2 acocunts die op delete gingen.


Wow heb ik nu bijna alles geciteerd? moet wel, want letterlijk 80 pct want in jou post staat zijn slechte vergelijkingen , beweringen zonder bewijzen en tunnelvisie.
Het enige wat jij hier hebt bewezen is zoals altijd, dat je nog steeds iets moet doen aan je Narcistisch persoonlijkheidssyndroom.

Met mijn kaartjes was nooit iets mis, ik heb dorpen die later zijn ge edeld als de CF nooit als grens mee aangeduid. Ben netjes alle dorpsstats afgegaan en enkel dorpen meegenomen die er voor de CF ge edeld waren dus nee mijn kaartjes waren wel goed en jij zat gewoon fout.

Ik ben van het actie reactie principe. Als iemand zich niet aan de regels kan of wil houden vervalt de afspraak met die speler gewoon zo simpel is dat. Dus mijn leden kunnen u al onmogelijk cf's en daarmee regels overtreden want jij hebt er zelf voor gezorgd dat de regels niet meer tellen voor jouw account. Of wat denk je? Dat je Humble mag cf's en je uzelf geen zorgen moet gaan maken? Sorry dat jij naïef bent en je niet gewoon aan de regels kan houden.

Noem mij ook aub geen slecht persoon of dergelijke he of moet ik dat kaartje nog eens bovenhalen waar we jouw speelstijl kunnen aanschouwen in de zin van ik claim even al het gebied wat volgens de regels mag het. Ja volgens de regels wel maar bleef een enorme naaistreek natuurlijk van jouw. Ik heb altijd gezegd dat spelers die mij gaan naaien terug genaaid kunnen worden. Jij hebt je zelf in houding onmogelijk gemaakt bij Humble dus als jouw account iets wil van Humble moet je geen opendeur verwachten en een vlekkeloze bespreking om al jouw wensen te gaan waar te maken dat is hypocriet. Als Yvo onder druk van jouw dan op mij afkomt geven dat Humble alles slecht doet heb ik al snel de zin om een enorme discussie aan te gaan. is gewoon dom aangepakt van IGHI en van Yvo.

Trouwens Edict had nog enorm veel slaafje en defnoobs die niet in MB stammen zaten en dergelijke. Dus je kan mooi beide stammen en hun mb stammen opnoemen maar dat geeft geen juist beeld van de werkelijkheid. Ik heb destijds elk bevriend Edict account dat effectief def had uitstaan of mee aanviel bij jullie meegeteld en dan kom ik niet anders tot de conclusie dat Edict enorm maar enorm boven ons uitkwam in punten.

Dat heeft niets met mijn kijk op de game te maken maar alles met feiten. Dat jullie geen rekening houden met alle factoren en ik wil is te wijten aan mijn capaciteiten dingen op een juiste manier te kunnen beoordelen en aan de tekortkomingen van Edict.

Kletskoek, buiten het feit dat het werven van nieuwe spelers altijd onderdeel is geweest van het spel is Humble hier gewoon nalatig in geweest. Dat ze zichzelf daarmee in de vingers hebben gesneden is niet iets wat je Edict kan verwijten. Er is nadat ik Edict toe heb toegezegd ook bij mij geïnformeerd of ik naar Humble wilden. De reden dat Humble niet gerecruit heeft is niet omdat ze niet wilden, maar omdat ze het niet voor elkaar kregen.

Humble presenteert zich, ondanks dat de wereld nog niet gewonnen is, nu als een slechte verliezer door smoesjes te verzinnen en kritiek te leveren op de vlakken waarop Edict beter heeft gepresteerd dan Humble. Dit terwijl ze achterwegen laten dat er een gigantische kwantitatieve overmacht was ten opzichte van Edict des tijds samen met At All, en dit gooien ze op het feit dat er nooit een aanval gezamenlijk is geweest. Volgens mij komt dit doordat At All opbrak voor het zover was, of had Humble de BG met At All opgezegd omdat ze het niet fair vonden om zo voor de wereld winst te gaan?

Overigens heeft Humble met Modest een enorm grote MB stam gehad die even groot waren samen als Edict.

Nu noem je 1 voorbeeld lekker onderbouwde reactie weer. Welke accounts wouden wij dan nog meer? Enige reden dat wij Sophia wouden was omdat die eigenlijk bij ons hoorde en plots ging overlopen.

Nogmaals toen At all en Humble een BG hadden werkte Septen en Edict ook gewoon samen. Edict en Septen waren de num 1 en 2 van de wereld en At all en Humble de num 3 en 4 dus ook toen hadden jullie de ruime overmacht.

Volgens jouw volgens jouw, dat is niet de reden geweest dus wederom een foute vaststelling. Maar je geeft zelf aan het niet zeker te weten dus het hoeft geen verassing te zijn dat ik het beter weet wss.

Wederom vergeet jij de tal van spelers die bij Edict hoorde maar niet in de hoofdstam op mb stammen zaten. Denk aan de stam Error, met BA en nog andere spelers vooral regio Runner maar ook helemaal onderaan de rim waren er enorm veel defnoobs. Alles bij 1 geteld was Edict gewoon altijd een pak groter als we de vriendjes van iedereen mee tellen waarvan de troepen actief mee deden in de oorlogen.

We hebben wel vaker gezien dat een random rim noob ondersteuner van de dag had als wij een massa op een Edict speler deden. Dus wat ik vertel zijn feiten gebaseerd op feiten dus zeggen dat het niet klopt is vrij nutteloos :p


Tja, en waarom niet, Humble had geen betere spelers dan er in Edict zaten, en Edict had ook nog eens bakken meer doorzettingsvermogen. Al bij al een terechte en verdiende winst. De eindstrijd was niet eens enorm spannend, dat op zich zegt al genoeg lijkt me.

Humble had zeker betere spelers en ook meer betere spelers. En ik ben het niet eens met een terechte winst want heb de prestaties van beide stammen al opgenoemd deze wereld en daarin is Humble gewoon veruit de meerdere. Edict recruite heel de wereld iedereen en won op het einde met activiteit en motivatie dat is Edict kort samengevat. Ben hopelijk niet de enige die inziet dat daar weinig eer aan te behalen is.

En nee als stammen 30 mil in punten verschillen is de wereld niet spannend nee. Jullie stonden 20 mil voor toen Humble voor stond in de oorlog dus dat is inderdaad niet spannend het feit dat wij zonder motivatie onze voorsprong nog maanden hebben kunnen vasthouden en zelfs soms kunnen vergroten is al een prestatie van ons en wanprestatie van jullie. Mits motivatie en tijd had Humble deze wereld gewoon makkelijk uitgespeeld zoals we geheel deze wereld al gedaan hebben.

Weet niet over welke wereld je het hebt, maar weet wel dat het niet representatief is gezien de tijd dat werelden tegenwoordig openblijven. Daarnaast was er voor Humble ook niet zo gek veel te recruiten aangezien ze hun hele eigen rim schoon geveegd hadden of in Modest hebben gestopt. Betekend dus ook dat daar niks meer groeit of bloeit, iets wat bij Edict anders lag.

Ik zeg niet dat het een kunst is om te recruiten, ik zeg wel dat het naief is om het niet te doen.. Als je dan achteraf komt wenen dat de ander wint dankzij recruits ben je wel echt een slechte verliezer. Dat gezegd hebbende, als Humble het gepresteerd had actief te blijven (het blijft ook een uithoudingsspel) waren de 3 recruits die Edict gedaan heeft in de periode dat Humble 1 recruit heeft gedaan al langer dan een jaar in de stam. Maar nu Humble het laat afweten zullen die leden dat waarschijnlijk niet meer halen.

Feit blijft dat Humble over het hele spel het niet goed genoeg is geweest om de wereld winst binnen te slepen.

Wel zijn jullie goed geweest in het de schuld leggen bij andere, en redenen opnoemen waarom het niet gelukt is. De schuld daarvan word dan wel snel gezocht bij de tegenpartij overigens. Dat je conservatief blijft moet je zelf weten, dat dingen dan spaak lopen is je eigen fout. Op het moment dat je openstaat voor veranderingen kan je stappen maken. Waar je hebt leren spelen en wat je toen geleerd hebt is totaal irrelevant, voor jou tijd ging het ook weer anders dan toen jij je werelden gewonnen hebt. Op dit moment gaan dingen weer anders, deal with it en pas je aan.

Overigens hebben jullie verder wel goed gespeeld.

Wij leggen de schuld niet bij andere slimme, als je kon lezen wat weer te moeilijk is gebleken had je gezien dat wij ermee zijn gestopt wegens te weinig tijd, te weinig zin om nog te spelen. Wij leggen het verlies volledig aan onszelf. Al kan je er natuurlijk zelf weinig aan doen dat de zin in het spel weggaat.

Het verschil is in de laatste drie maanden gemaakt. En waarom? omdat humble ALLE dorpen aan hun kant van de wereld al had veroverd (door humble of door modest) en ze dus door ons front moesten om nog te groeien (of ze konden nog barbs edelen, wat ze lustig gedaan hebben, maar dat helpt natuurlijk niet).. Wij daarentegen hadden nog een hoop kleinere vijanden in onze rim en konden dus blijven groeien (en grotere dorpen overnemen dan de bbs die humble overnam) , zelfs als het front met humble initieel ongeveer stabiel was.En er is hard gewerkt om dat front stabiel te houden. Daardoor, is het verschil beginnen groeien . Humble groeit al maanden enkel nog door te internen met modest of door het overnemen van barbs. Daardoor groeit uw slagkracht niet, terwijl die van ons wel toenam. Zelfs in de laatste periode waarin humble wat succesjes boekte in het westelijk front (augustus) groeiden wij sneller.

Humble heeft misschien te vroeg hun focus gelegd op het clearen van de rim, terwijl wij meer bezig waren met het grondgebied van dominantie.

Men zou kunnen stellen dat de strategie van edict superieur was aan die van humble.

Maar dat kan natuurlijk niet wat edict zijn allemaal klungels (ik ben zelfs de slechtste speler die ze ooit gezien hebben) en humble de sterren van tw.

PJ

Je vergeet wel dat jullie rim gewoon veel groter was als de onze dus beide situatie vergelijken is gewoonweg dom. Wij hebben nooit focus op de rim gelegd sinds Septen weg was dus dat is ook al iets gebaseerd op lucht.

Je kan dus niets stellen uit het gene je zegt wegens het nergens op slaat wat je zegt :p En ja meer als pp boosten op al je dorpen heb je niet gedaan. Ik snap de logica zelfs niet in het pp boosten dat jij deed. Dodge je u dorpen en boost je de muur weer naar 20 om de clears erna te blokke terwijl er maar 2 def instaan en je het dorp weer moet dodgen bij de 4de clear die aankomt ofzo. Ik bedoel maar wie doet zo iets? Dat is gewoon pp verspilling en erg noob wat je uitleg hierboven enkel maar bevestigd.
 

DeletedUser68589

Guest
Je hebt niets begrepen Jannes,

niets van mijn uitleg : voor jou zijn alle voordelen die edict had, toevallig ontstaan en dus puur geluk. Het bereiken van een voordelige situatie is juist wat je met strategie probeert te bereiken.
niets ven de reden van mijn muurtje uppen ("pp boosten op al mijn dorpen" is wel iets helemaal anders) : moest je punt één begrepen hebben, had je misschien dit ook kunnen begrijpen, maar je doet ook geen poging om iets te begrijpen.
niets van de dt-regels, gezien het feit dat je er erg regelmatig tegen zondigt

en, ik vrees ook niet te veel van TW : elke keer dat iemand je tegenspreekt noem je hem dom. Je leert dus ook helemaal niets bij. Je blijft bij je grote gelijk.

PJ
 

DeletedUser77798

Guest
Met mijn kaartjes was nooit iets mis, ik heb dorpen die later zijn ge edeld als de CF nooit als grens mee aangeduid. Ben netjes alle dorpsstats afgegaan en enkel dorpen meegenomen die er voor de CF ge edeld waren dus nee mijn kaartjes waren wel goed en jij zat gewoon fout.


Wacht ben je nu echt serieus met dit te zeggen ? Wat is jou interpretatie van netjes kijken? Jezelf aftrekken in de spiegel op je konthaar ?

Met 4 verschillende personen hebben we jou kaartje gecontroleerd , Wesley Yvo yorni en ik, vervolgens hebben wij ook overname data bekeken en kwamen met 4 tot conclusie dat je kaartje ongeldig was.

Jou woord tegen het mijne , ik vind het best wel zielig hoe je op een AF gewoon zit voor te liegen...
Niet dat we dat niet gewoon zijn van jou
 

DeletedUser77798

Guest
Moraal van het verhaal, Hans is een zwakke TW speler die sterk is in 1C spammen en dorpjes edelen van acc's die onbemand zijn. Dat is het enige wat die deze wereld gedaan heeft hoor. Laat dus alsnog duidelijk zijn dat ik mijzelf een 30000x betere speler vind. Ook al edelde hij meer van mijn acc dan omgekeerd al heb ik later wel samen met Argwahn heel dat gebied terug gepakt maar geloof dat Hans toen niet meer speelde dus ik ga dat vooral geen prestatie noemen.

Een moraal van een verhaal is een korte samenvatting en overzicht van gebeurtenissen. In dit geval is het moraal van het verhaal dat Hans dorpjes pakte van El stabador , dat de massa op hem een ware flop was zonder succes en dat de counter aanvallen Salvador braken wat runner dus tot een overwinning bracht.
 

DeletedUser77798

Guest
. Ik kan best bevestigen dat Edict de laatste maanden de betere was enkel alle tijd daarvoor was Humble beter dus over het geheel van de wereld is Humble gewoon de betere stam geweest met Edict op een 2de plaats

Humble was beter , nu is edict beter.
Conclusie : Humble is het beste.

1. Waarom was humble beter? Omdat 2 accs in het front op del gingen? Terrorist man en The Pianist , Jaja 2 sterspelers die liever de hele dag sliepen dan eens een treintje te snipen. Wel men kan stellen dat Sndd en prikhaak beter waren als hun. Maar waarom maakt net Humble beter dan ?

2. Edict heeft veel meer en constanter dorpen terug gepakt van humble terwijl zij een hele rim te schonen hadden en humble maar 1 weg op moest. Als humble echt goed was hadden ze gewoon doorgebroke op het front van edict. Jammer genoeg na veel gejuich van SC en Roi Danton en later Gregoire hoz en wiet kwamen die spelers op een volgens jou onhoudbaar front terecht. Waar ze als een betonnen blok tegenaan knalde. Sterker nog het ging in de omgekeerde richting en humble lag gewoon zo vast als iets.

Je blijft zeggen dat humble beter is LOL , maar zwart op wit heeft edict de wereldwinst.

Dus aub , zwijg , je stam is verloren.
Duurt misschien even om te accepteren , maar TW is geen gelukspel en al jou onnozele regeltjes en zever malen humble niet beter.

Een drol met glitter op blijft een drol.
 
Bovenaan