Top/Flop spelers

DeletedUser75324

Guest
Ik tel 5 dorpjes ^^ En dat is best wel veel om er zovele gratis te krijgen zeker in de start van de wereld :) Bespaard zoveel troepen uit (die je normaal gemiddeld voor een dorp verliest) dat dit wel een enorme boost aan je account geeft vind ik zo zelf.

Neemt niet weg dat ik die gratis dorpjes had afgeslagen hoor ;)

Ja klopt zeker lekkere boost :) Toch beter dan veel geld in pp steken :p
 

DeletedUser77798

Guest
Oh ja ik was even vergeten dat ik 30 gratis dorpen heb gekregen hehe , ze hebben mij duidelijk liever dan jou hé :cool:

Die Jannes heeft me weer door he gvd :'(
Betaal ik 10.000 PP aan innogames om mijn ODA te laten vervalsen, word ik nog gesnapt :(
 
Reactiescore
3.586
Ik had maar een ruwe schatting gedaan. Het zijn er 24 om precies te zijn en daar komt er nog 1tje bij dus 25. Heb de BB dorpen niet mee geteld ^^
 

DeletedUser76166

Guest
Jazeker, namelijk goed lezen, er staat namelijk dat hij een kleiner getal aan dorpen heeft geinternd dan i get high i aan spelers. Niet dat hij geen spelers heeft geedeld
 
Reactiescore
3.586
Dus jij internt wèl dorpen, maar geen stamgenoten? Hoe doe je dat dan, is daar een formule voor?

Zoals ik zei, ik heb minder dorpen ge internt dat IGHI stamgenoten. Kan dus ook 0 zijn wat het atm ook nog altijd is. Je kan trouwens ook spelers internen die niet in je stam zitten. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je volledige post fout is :)
 

DeletedUser77798

Guest
Ik had maar een ruwe schatting gedaan. Het zijn er 24 om precies te zijn en daar komt er nog 1tje bij dus 25. Heb de BB dorpen niet mee geteld ^^

Goed geteld Jannes , ik ga geen verdere opmerking geven want wat je zegt klopt (bijna) helemaal of ja het heeft nog nooit zo dicht in de buurt gewest.
 
Reactiescore
3.586
Tussen (bijna) en helemaal mocht nog 'altijd' staan. Verder heb ik geen opmerkingen meer.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zei, ik heb minder dorpen ge internt dat IGHI stamgenoten. Kan dus ook 0 zijn wat het atm ook nog altijd is. Je kan trouwens ook spelers internen die niet in je stam zitten. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je volledige post fout is :)

Internen: het woord betekent al dat het intern uitgevoerd wordt(binnen je stam dus)
Anders is het gewoon externen, buiten je stam om werken.
 

DeletedUser10982

Guest
Internen: het woord betekent al dat het intern uitgevoerd wordt(binnen je stam dus)
Anders is het gewoon externen, buiten je stam om werken.
Je hebt helemaal gelijk. En een trein dat is gewoon een snelle vorm van vervoer met wielen op een spoor. Een edeltrein is gewoon een groep edelmannen.

Je moet woorden niet uit de tw context proberen te halen.
 

DeletedUser77812

Guest
Vind wel leuk hoe mensen het internen van i get high steeds naar boven halen. Maar we weten allemaal ook goed dat hij niet veel keus had :p
 
Reactiescore
3.586
Hoezo weten we dat allemaal goed dan? Sinds hij gepost heeft wrm is er geen geklaag meer over gekomen maar hoezo moeten wij dit op voorhand weten.
 

DeletedUser77812

Guest
Hoezo weten we dat allemaal goed dan? Sinds hij gepost heeft wrm is er geen geklaag meer over gekomen maar hoezo moeten wij dit op voorhand weten.

Wel alles lezen he. Verder weet jij toch normaal alles wat er binnen in Rev gebeurd :eek:
 
Bovenaan