Top/Flop spelers

Reactiescore
3.540
Gooi mij ook in die skype-chat van w49 want die van Mono haalt slechts 1200 berichten in de afgelopen 16 uur, vindt ik persoonlijk een beetje teleurstellend. Stuur je me berichtje in game dirk?
 

DeletedUser64230

Guest
Gooi mij ook in die skype-chat van w49 want die van Mono haalt slechts 1200 berichten in de afgelopen 16 uur, vindt ik persoonlijk een beetje teleurstellend. Stuur je me berichtje in game dirk?

Stelletje noobs weten niet wat spammen is!
 

DeletedUser64230

Guest
Ja toch, als ik m'n telefoon lekker op trilstand wil .. gebruiken.. en ze laten het bij 10 berichtjes per uur dan komt er nooit wat van, als je begrijpt wat ik bedoel :rolleyes2:

Jaja, het befaamde "trilbericht" fenomeen
Lange broekzakken zijn soms wel fijn
 

DeletedUser68810

Guest
A Man Has No Name top/flop?

0d1830dbe509b1aead795a84046ca072.png
 

DeletedUser73382

Guest

Heeft denk ik de meeste rovers op zijn naam staan op 49 op dit moment. Kent momenteel een kleine dip op de farm, maar zeker een leuk accountje. Ik draai er regelmatig vv en hier zijn amper pp gebruikt, in ieder geval haalt hij er meer uit 49 dan dat hij erin gestopt heeft;) aan zijn protocol te zien. Is dan ook iemand die tegen het pp verhaal is, maar wel wat gebruikt heeft.

Dat hij zijn naam veranderd zou hebben is bij mij niet bekend, voor zover ik weet heeft hij sinds 1k al deze naam, wellicht daarvoor. Speelt in ieder geval een toffe gozer op:rolleyes:
 

DeletedUser51467

Guest
Heeft denk ik de meeste rovers op zijn naam staan op 49 op dit moment. Kent momenteel een kleine dip op de farm, maar zeker een leuk accountje. Ik draai er regelmatig vv en hier zijn amper pp gebruikt, in ieder geval haalt hij er meer uit 49 dan dat hij erin gestopt heeft;) aan zijn protocol te zien. Is dan ook iemand die tegen het pp verhaal is, maar wel wat gebruikt heeft.

Dat hij zijn naam veranderd zou hebben is bij mij niet bekend, voor zover ik weet heeft hij sinds 1k al deze naam, wellicht daarvoor. Speelt in ieder geval een toffe gozer op:rolleyes:

Het gaat hier over A Man Has No Name, niet over je stambuddy The Man With No Name.
 
Reactiescore
382
Heeft denk ik de meeste rovers op zijn naam staan op 49 op dit moment. Kent momenteel een kleine dip op de farm, maar zeker een leuk accountje. Ik draai er regelmatig vv en hier zijn amper pp gebruikt, in ieder geval haalt hij er meer uit 49 dan dat hij erin gestopt heeft;) aan zijn protocol te zien. Is dan ook iemand die tegen het pp verhaal is, maar wel wat gebruikt heeft.

Dat hij zijn naam veranderd zou hebben is bij mij niet bekend, voor zover ik weet heeft hij sinds 1k al deze naam, wellicht daarvoor. Speelt in ieder geval een toffe gozer op:rolleyes:

Faal :p
 

DeletedUser73382

Guest
Hahahah, fail ja. A man has no name:p.


Drie tal weekjes later begonnen aan deze wereld. Prima groei, gewoon flink pp abuse. In deze fase van het spel nog een flop naar mijn mening. Wellicht dat dit in de toekomst nog gaat veranderen, aangezien hij wel gemiddelde farm laat zien.:p
 
Bovenaan