Top/Flop spelers

Reactiescore
420
zijn julie rasisten? xD haha poolse pro is begonen ;) Ik zie here heel veel goeie players(ook veel met grote mond) groetjes 4all ;)

Leuke vertaler gebruik je. Ik zou je graag in je eigen taal antwoorden enkel is dat niet toegestaan. Ik neem aan dat jouw vertaler ook in de omgekeerde richting werkt. Eerst en vooral heb ik totaal niet tegen Polen. Het is erg leuk dat jullie jaar in jaar uit met zen alleen een ware volksverhuis doen om hier te komen plukken. Ten tweede is het ook leuk om hier eens een speler van een andere community te hebben maar vergeet niet dat wij als community de TW Cup wonnen. En als laatste puntje zou ik toch even willen aanhalen dat ik het schandalig vind dat jouw land steeds meer en meer kriekenfabrieken neerzet waardoor wij als belgen er steeds minder en minder aan verdienen aangezien Pjotr wel voor een hongerloon wilt werken.


PS: Waar speel je om het toch een beetje OT te houden?

Wow, jij speelt ook nog altijd :D.

Ook voldoende tussenstops gehad hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77269

Guest
Ik gebruik geen verteler.over rasizm was een grapje.Je weet niks over leven wanneer praat je zo met mij.Ik werk niu bijna 10 jaren in nederlandse horeca als kok.Ik woon aleen 500km fer vanaf here;) Ik heb respect voor alle pro's uit Nl.daroom wil ik here spelen-is iets anders;) try or die
 
Reactiescore
420
Ik gebruik geen verteler.over rasizm was een grapje.Je weet niks over leven wanneer praat je zo met mij.Ik werk niu bijna 10 jaren in nederlandse horeca als kok.Ik woon aleen 500km fer vanaf here;) Ik heb respect voor alle pro's uit Nl.daroom wil ik here spelen-is iets anders;) try or die

Ik hoop dat je een aanwinst wordt voor deze tot dusver trieste wereld.
 

DeletedUser61161

Guest
na 10 jaar nog steeds niet Nederlands kunnen spreken/typen? ik ken mensen die na 2 jaar al vloeiend NL kunnen praten xd
Denk dat je toch wat verkeerd doet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
En ik zal je capaciteiten in twijfel blijven trekken zolang jij niet op een normale, niet-stabbende, manier de beginfase doorkomt.

Het merendeel van mijn werelden heb ik niet gestabbed, sws in mijn beste starts niet..... als het niet hoeft voorkom ik het, maar ik schuw het niet.

Nou op w32 treinde hij gewoon zn stamgenoot. :D

Haha ja dat was mooi, was een mooie discussie ook over toen, maar ik geloof wel dat nagenoeg iedereen inclusief de stam waar we beide inzaten onze kant koos :)

Aangezien ik nog nooit een speed gespeeld heb, is dat vrij moeilijk. Als je fier bent op stabben, zie je waarschijnlijk ook niet veel graten in liegen?

Op zijn eigen is het een spel, dus hier kom je er blijkbaar met weg om je gebreken te compenseren door de morele waarden te schrappen. Eigenlijk ben je gewone een ordinaire PP abuser, maar dan een gierige versie, die liever spelers dan PP misbruikt.

Een cospeler van je dan? Ik weet bijna 100% zeker dat ik jouw naam edelde.

Haha, lul niet zo slap man als je me niet kent

Mag ik jullie even eraan herinneren dat hem om Noah gaat dus gelieve alles met een korrel zout te nemen..

Lik mn schattige puppy thorso
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Gezellig topic hier, genoeg flop spelersdus :p

zijn er nog topspelers?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
haha kan de mod die mijn post bewerkte even een pm sturen :D
 
Bovenaan