Top/flop spelers

DeletedUser22609

Guest
Zoals jij praat, dat wordt zeker weer een extra lange sessie voor jezelf vanavond? :eek:
Betreft de attacks, vind je het gek met de stacks die er staan?
 

DeletedUser

Guest
Toch weer jammer, wordt je gezegd dat de cfs leeg staan met enkel beetje os. loop je eerste keer idd leeg. Loop je 2e keer staat er toch ivm nachtbonus weer def in. Deca moet vieze streken uit blijven halen he.\
En die aanvalswave goed gedaan jongens....... weer 0 dorpen gewonnen. Gaat lekker bij jullie...

CF's staan alsnog leeg. Ik had alle os weggestuurd. Blijkbaar had een co wat boog erin gezet voor je edel. Gelukkig niet veel harm done :)

https://nl46.tribalwars.nl/public_report/90de9907fcf0f06d614cff2a7f9f518c
 

DeletedUser73497

Guest
Het geval "een noob" werd al uitvoerig besproken. Een noob ging zijn boekje te buiten, overigens is de speler in kwestie ook gestopt op dat account. Het zal nooit meer gebeuren, daar hoef je niet mee in te zitten. Ik heb hem destijds ook direct aangesproken van zodra ik dit vernomen had.

Oké dat horen wij graag...
 

DeletedUser25148

Guest
ik dacht dat deca anti kata was. waarom slopen ze bij mij de boederijen dan?
 

DeletedUser74404

Guest
ik weet niet waar jij je laat informeren maar alle edels zijn gesniped hoor aangezien ze ook nu bv met 23 aanvallen op een dorp komen. dus stacken valt reuze mee

Jij hebt van ons maar 1 trein gesniped, de rest vol gegooid met deff vandaag, dus ik weet niet waar jij het over hebt
 

DeletedUser54559

Guest
Mag ik je er ook aan herinneren dat je goede vriend en stamgenoot raymond1313 ons ook probeerde te CF'en.

En dan nog 590|467 wat hij tijdig gestacked had.

Het is gewoon leuk je wat op te fokken, zeker gezien jullie hetzelfde bij ons proberen :)

Haha grappig om te zien dat hierover gejankt word ^^
Ten eerste heb ik het niet geprobeerd, maar het is ook gelukt hoor :confused::D

Ten tweede lagen daar ook dorpen van Drogyn toen waarvan ik er 2 gepakt had. En wilde dus wat meer dorpjes daar plaatsen als mini-cluster.
De 2 van Drogyn gingen naar cleo, en 2 van de 3 had ik niet op tijd gestacked. 1 bleef over.

En gezien, Lord Sander je dat dorpje blijft verkennen en maar niet aanvalt en het AFreageert op het AF krijg ik medelijden
(je weet btw dat er geen edels of off in zit dus was m niet van plan te gebruiken)

Het staat leeg! Tenslotte je weet het he! Als jij blij bent, ben ik het ook ;)

______________________________________________________________
Hitman aka: - Raymond1313 W46 -King HCJL W20 - Lenaco W6 - Stridency W4 & W11
 

DeletedUser25148

Guest
Jij hebt van ons maar 1 trein gesniped, de rest vol gegooid met deff vandaag, dus ik weet niet waar jij het over hebt

alweer kan je niet tellen, en raar he als je 15 aanvallen stuurt met daar doorheen edels gemixed. dan moet ik wel stacken.
\

maar sinds waneer doe jij 2 edels in 1 aanval. pas 3 edels. even voor de weet dat haald niet meer toestemming weg he :D

en top dat je je eigen os aanviel vanmiddag. vaker doen je os laten staan.
 

DeletedUser74404

Guest
alweer kan je niet tellen, en raar he als je 15 aanvallen stuurt met daar doorheen edels gemixed. dan moet ik wel stacken.
\

maar sinds waneer doe jij 2 edels in 1 aanval. pas 3 edels. even voor de weet dat haald niet meer toestemming weg he :D

en top dat je je eigen os aanviel vanmiddag. vaker doen je os laten staan.

2 Edels bij de eerste clear is voor als er troepen staan, handig als 1 edel dood gaat, blijft de tweede leven. En ja kan zijn, gewoon vergeten os terug te halen. En ik heb maar bij 1 dorp zo aangevallen met gemixte edels..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25148

Guest
2 Edels bij de eerste clear is voor als er troepen staan, handig als 1 edel dood gaat, blijft de tweede leven. En ja kan zijn, gewoon vergeten os terug te halen. En ik maar bij 1 dorp zo aangevallen met gemixte edels..

de andere met zoveel aanvallen heb ik ook gensiped he en niet vol gezet.
en jij zegt wat over mijn hoofdletters he

En ik maar bij 1 dorp zo aangevallen met gemixte edels..

maar jou nl taal is ook niet zo helder
 

DeletedUser74404

Guest
Dankjewel verbeterd, en naah, als ik kijk na de edel aanvallen vandaag heb je maar 2 treinen gesniped^^ Rest gewoon stack voor gegooid
 

DeletedUser25148

Guest
Dankjewel verbeterd, en naah, als ik kijk na de edel aanvallen vandaag heb je maar 2 treinen gesniped^^ Rest gewoon stack voor gegooid

bij jou miss twee. maar heb bij milli ook gesnipe4d. en wat doet het er toe of ik snipe of stack. feit is dat jullie deze wave weer maar 1 dorp hebben gepakt
 

DeletedUser74404

Guest
Jij zegt dat je niet stackt ik zeg dat dat wel zo is. En ja je bent gewoon een deffnoob die iedereen pmt om deff, zo heb je genoeg mobiel om continu stacks te gooien, maar uiteindelijk is die deff op ;)
 

DeletedUser25148

Guest
Jij zegt dat je niet stackt ik zeg dat dat wel zo is. En ja je bent gewoon een deffnoob die iedereen pmt om deff, zo heb je genoeg mobiel om continu stacks te gooien, maar uiteindelijk is die deff op ;)
nou ik pm niemand hoor. aangezien dat de rest van de stam ook onder aanval ligt en ik verder bijna niemand ken def ik met eigen troepen
 

DeletedUser22609

Guest
nou ik pm niemand hoor. aangezien dat de rest van de stam ook onder aanval ligt en ik verder bijna niemand ken def ik met eigen troepen

In dat geval wordt het tijd om je eens aan te geven aangezien ik toch wat OS voorbij heb zien komen van Bob en Apollo ;)

Je mag best een beetje trots zijn maar hou het dan wel bij de feiten :rolleyes:
 

DeletedUser73497

Guest
In dat geval wordt het tijd om je eens aan te geven aangezien ik toch wat OS voorbij heb zien komen van Bob en Apollo ;)

Je mag best een beetje trots zijn maar hou het dan wel bij de feiten :rolleyes:

Je mag defence vragen en dan nog vind ik dat cleo al lekker zitten deffen heeft voor een speler van 900k punten just saying :)

Dus proficiat!
 

DeletedUser74404

Guest
Je mag defence vragen en dan nog vind ik dat cleo al lekker zitten deffen heeft voor een speler van 900k punten just saying :)

Dus proficiat!

Heeft lekker gedefft, en natuurlijk mag je defence vragen, maar vind hem een beetje arrogant worden..
 

DeletedUser77287

Guest
In dat geval wordt het tijd om je eens aan te geven aangezien ik toch wat OS voorbij heb zien komen van Bob en Apollo ;)

Je mag best een beetje trots zijn maar hou het dan wel bij de feiten :rolleyes:

Def vragen en ontvangen is iets anders^^
 

DeletedUser

Guest
Heeft lekker gedefft, en natuurlijk mag je defence vragen, maar vind hem een beetje arrogant worden..

Dat je vind dat hij een beetje naast de schoenen begint te lopen kan ik misschien wel een beetje begrijpen maar dat is grootendeels te danken door je stamgenoten. Heb wat pm wisselingen gezien een tijdje terug en een aantal van jullie zijn bijzonder denigrerend geweest/zijn naar hem.
"zullen je wel even wegspelen"
"je bent hier niet lang meer"

en als je ook kijkt hoeveel moeite jullie steken in de aanvallen(zelfs bb CF's) en dan kijken naar het resultaat zou ik als ik hem was ook wel trots zijn op de prestatie.
 
Reactiescore
13
flop speler: Lord sander..... al een aantal keren een massa op mij gepleegd en niets klaar weten te maken. zelfs een massa met 4 man van dik 2 mil op mij (900k) en niets uit halen. heeft het nu in zijn kop gekregen om bb dorpen in mijn cluster te edelen om het vandaar te proberen. niet 1 of 2 nee al 4 bb dorpen midden in mijn cluster geedeld. nou srry maar dan ben je pas een flop speler van het laagste nivo.
Deca de grootmacht zeggen ze dan. maar presteren ho maar


Cluster fucken is inderdaad zwak ben ik zwaar tege!, maar als ik deze post lees begin ik nog te twijfelen..

overigens breek me de bek niet open met stacken, lord sander met zijn bb dorpen dik 70k def erin. en in het oude drogyndorp zelfs 120k def erin. dus praat niet over stacken aub

Volgens mij word stacken nou eenmaal in het spel:rolleyes:

Toch weer jammer, wordt je gezegd dat de cfs leeg staan met enkel beetje os. loop je eerste keer idd leeg. Loop je 2e keer staat er toch ivm nachtbonus weer def in. Deca moet vieze streken uit blijven halen he.\
En die aanvalswave goed gedaan jongens....... weer 0 dorpen gewonnen. Gaat lekker bij jullie...en ook de kata's gevonden zie ik. alle boederijtjes plat gooien. wat een trieste zaak toch weer.

Leg me eens uit wat er laag is aan 1 massa??, als je er niet tegen kan dat je massa,s op je krijgt stop dan gerust met tw:p.
Dus als wij 1 Afspraak maken met SiQ over kata's moet die ook voor jullie gelden:confused:

nou ik pm niemand hoor. aangezien dat de rest van de stam ook onder aanval ligt en ik verder bijna niemand ken def ik met eigen troepen

Stop met die zwakke excuses :rolleyes: je zou vast geen deff krijgen van andere mensen totaal niet:rolleyes: nou sorry dan geloof ik nog eerder dat de graafschap volgend jaar kampioen word:eek:

Dat je vind dat hij een beetje naast de schoenen begint te lopen kan ik misschien wel een beetje begrijpen maar dat is grootendeels te danken door je stamgenoten. Heb wat pm wisselingen gezien een tijdje terug en een aantal van jullie zijn bijzonder denigrerend geweest/zijn naar hem.
"zullen je wel even wegspelen"
"je bent hier niet lang meer"


en als je ook kijkt hoeveel moeite jullie steken in de aanvallen(zelfs bb CF's) en dan kijken naar het resultaat zou ik als ik hem was ook wel trots zijn op de prestatie.


Kom met sqreeuntjes :eek:
 
Bovenaan