Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Thijs is van azemmel naar shit gegaan, yolo heeft hier geen bijdragen aan. Kan je volgende keer is een keer wat beter lezen? Heb gister al 3 keer hetzelfde moeten zeggen tegen je

Je hebt waarschijnlijk geen flauw benul wie ik ben wat zeg je allemaal? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Te kort en hypocriet? iets vernemen van een ander en er daarna op ingaan op het AF ( in een wereld waar je volgens mij niet eens speelt ) ?

Komt er ook nog iets nuttigs uit... hoe hypocriet wil je het hebben ? :confused:

Ik baseer me puur op de info die ik hier lees en uit beide kanten.
 

DeletedUser

Guest
Ik baseer me puur op de info die ik hier lees en uit beide kanten.

Zolang je geen inzicht hebt in de wereld zelf, maak er dan ook geen uitspraken over wil je ..... schiet je niets mee op want saté word niet aangevallen in tegen deel zelfs.

Momenteel staat YOLO gewoon stil.
 

DeletedUser

Guest
Indien er op deze wereld echt mensen zijn dia via Facebook bedreigingen sturen dan is het voor mij goed dat de wereld stopt ;). Dat zijn dingen die te ver gaan, dus daarover zouden we graag meer duidelijkheid krijgen.

Sffs moet ik Axel nog echt gaan geloven dat je maar 1 hersencel hebt, gelukkig dat het biologisch niet mogelijk is dan. :p Als ik zo even een dreigbericht naar mijn eigen stuur in naam van Thijs, ga je dan wel een oplossing zoeken?
 

DeletedUser69389

Guest
Zolang je geen inzicht hebt in de wereld zelf, maak er dan ook geen uitspraken over wil je ..... schiet je niets mee op want saté word niet aangevallen in tegen deel zelfs.

Momenteel staat YOLO gewoon stil.

Dan zou ik toch eens bij je meerdere gaan polsen, ik ga er gemakshalve uit dat je bij Yolo hoort, want die beschikken over een screen waarin inderdaad op te zien is dat Sate incs van een aantal Yolo accounts krijgt.
 

DeletedUser75812

Guest
Gewaarschuwd mens telt voor twee jongens. Lach me morgen helemaal kapot..:eek:
 

DeletedUser59942

Guest
Treurig dat je voorgelogen wordt.:(

Toen SH begon aan te vallen op Saté liepen er ook aanvallen van Hora op Saté.
Maar die aanvallen van Hora liepen al, dus heeft niet met elkaar te maken volgens mij.

Als wij SH wegbashen dan is het toch op geen enkele manier een stab? Als hij in opdracht van ons Saté aanvalt en dorpen voor ons leeg zet is het een ander verhaal, maar dat is niet het geval en dat gaat ook niet gebeuren. ;)

Als ik lees dat wij blij mogen zijn met de dorpen die we krijgen?
Want jullie kunnen er ook voor zorgen dat we niks krijgen, want jullie hebben 100% controle en wij 0%?

Dan lijkt het mij toch duidelijk dat Thijsje gewoon lekker samenwerkt met de leiding van Yolo, die hier optimaal profijt van willen maken.

YOLO krijgt als het goed is zo'n 150 dorpen. Wij doen jullie 15% cadeau (terwijl we jullie ook niets kunnen geven, dat KAN, geloof me). Hora beslist over hun deel, wij gaan er niet over. Dus als Hora nog lief is, gunnen ze jullie ook die 10%.
Dan heb je 25%, waar je eigenlijk 0% controle over hebt.
 
Reactiescore
1.075
kan iemand me even de situatie met SH kort uitleggen? ik heb wellicht meer info
 

DeletedUser77130

Guest
Statement Backstabbing W45

Geachte spelers van W45,

W45 heeft een hectische week achter de rug. Wat begon als een simpele teamwissel op het account Shithappens.. om het account slagvaardig en daadkrachtig ten strijde te laten trekken tegen YOLO is ontaard in een nachtmerrie die geen spelers zich had kunnen of willen wensen.

Voortraject
Drie weken geleden kwam er een banwave, waarbij handenvol accounts dorpenverlies moesten accepteren. Spelers raakten gedemotiveerd, zijn gestopt of gingen uit razernij weg. De verhoudingen tussen de kampen Error + O.w. versus Yolo en Hora werden achter de schermen op scherp gezet en verschoven ten nadele van ERROR en O.w. á 250 dorpen direct en 250 dorpen indirect. Op zo’n dag baal je als speler dat door lullige persoonlijke incidentjes een spelwereld zo op zijn kop wordt gezet, maar speel je door, omdat je weet dat aan het eind van de dag jouw stamleden op je rekenen.
Sinds de massa twee weken geleden die door de tandem van ERROR en O.w. tegen Yolo uitgevoerd werd, was duidelijk dat het account ShitHappens niet bij machte was voor de volle 100% te kunnen draaien. Sindsdien is er gezocht naar een passende oplossing, om het account weer draaiende te krijgen, met als uitkomst een nieuw team wat vanaf dit weekend zou starten. De nieuwe spelers hadden reeds kennisgemaakt met het meest recent spelende team op ShitHappens, om met frisse moed te beginnen aan wat ooit een deftig account was. Tot woensdagavond 11 mei 2016 bekend werd dat het password van ShitHappens.. veranderd was. Alle feiten wezen één richting op: Die van Thijs, die twee (3?) maanden ervoor gereagequit was en waarvan wij net meer gerekend hadden op zijn terugkeer.
De spelwereld zag er zo simpel uitdagend en attractief uit. Aan de noordkant lagen Hora en Yolo, aan de zuidkant MILF en O.w. en het hart van de wereld was spannend door de vermenging van de clusters van Stokje Satédrakan, ShitHappens.., Friggininsanity en alle accounts die er onder lagen.

Password weg, account weg, en nu?
De massa’s van Error (inmiddels MILF) en O.w. lagen op straat. Hora en Yolo hadden cruciale informatie over een zeer goed mogelijke backstabactie maar verstrekten de informatie niet aan O.w. of MILF. Dit heeft MILF ertoe doen besluiten op woensdagavond 60% van de massa op .CustomGrown te cancellen en na de eerste aanvallen door Thijs op Saté de resterende 40% van de massa op .CustomGrown ook te cancellen. De al vertrokken clears hebben we geen edels meer achteraan gestuurd, gezien we tijdens de lopende onderhandelingen geen struikelblok of mistgordijn wilden opwerpen namens MILF.
Vrjdag de 13E
De eerste aanvallen van Thijs liepen vrijdagochtend laat/vrijdagmiddag vroeg de deur uit richting Stokje Satédrakan. De edelclears die bedoeld waren voor de westflank van ShitHappens.. liepen als wraakaktie op het grootste account van W45, een stamgenoot nota bene.


Ernst van de situatie
Achter de schermen is er geprobeerd een aantal treinen uit te halen, dat is in enkele gevallen gelukt en counters zijn over en weer uitgevoerd de zaak te herstellen. Vrijdagmiddag/Begin van de vrijdagavond had er een oplossing moeten liggen hoe we Thijs hadden kunnen tackelen, deze wereld verder konden spelen zonder geëmmer en de situatie van voor de backstab hadden kunnen herstellen. Met enige terughoudendheid, maar met frisse moed heb ik daarom een persoonlijke oproep gedaan richting de stamoprichters van zowel Yolo als Hora een halt toe te roepen aan backstabgedrag en te laten zien dat dit soort incidenten niet nodig zijn een wereld te laten verschuiven, maar we het ingame op kunnen lossen. Alleen dan zullen de echte leiders onderscheiden worden van spelers die simpelweg gebruik willen maken van een situatie die in de schoot wordt geworpen door een lone wolf die niet zou moeten staan voor het beleid wat één van de vier topstammen zou moeten voeren op W45 op TW.nl breed.
[17:39:58] | Ghost Whisperer: Het midden van de wereld ligt dan in puin (kunnen we een no fly farmzone van maken als ultieme compromis), maar anders is het gedaan met hoe stamcluster en persoonlijke clusters zijn opgebouwd. Een stabber als Thijs krijgt alle ruimte te doen bij Saté wat die wil ("we overleggen morgen wel ff").. Dat yolo en Hora wat krijgen gezien het gebied: Prima. Maar als dat stuk te groot wordt (X >25%) profiteren beide stammen van een stab en werken ze daar indirect, gewillig of ongewillig is hierin irrelevant, aan mee.

Vanavond/Morgenochtend komt er een oplossing anders ben ik pleite.

[17:42:22] Aldo | The Minions | Hora W45: Ik ga morgenochtend callen

[17:42:35] Aldo | The Minions | Hora W45: Ik zou zeker tot dan wachten

[17:43:14 | 17:43:20 bewerkt] Ghost Whisperer: We hebben het hier over het hart van W45 of we bereid zijn een stabber een halt toe te roepen en de verhoudingen NIET zwaar door een Thijs te laten beïnvloeden. Dat is geen keuze die ik jullie voorleg als stamoprichter/stamleider van MILF, maar als persoon, speler, maar ook als signaal dat we naar de buitenwereld af kunnen geven dat we geen interesse hebben in dit soort acties.

[17:46:33] Aldo | The Minions | Hora W45: Morgen komt er een oplossing, ik voel er weinig voor om impulsieve gesprekken te voeren, en op die manier tot een oplossing te komen. We komen tot een reële oplossing en dit doen we als we allemaal weten wat onze leden willen en wanneer we rustig zijn/alles op een rijtje hebben.

[17:46:37] Thomas | YOLO W45: Kijk, de stabber een halt toe roepen is het plan ook. Dat gaat gebeuren. Maar als wij nu akkoord gaan met 25% vd dorpen en wij zien binnen 3 weken een complete sterke jump phalanx voor onze voeten liggen dan heeft Thijs de verhoudingen flink beïnvloedt en dan kun je YOlo wel afschrijven.

Het liefst had ik de schade op nul dorpen gehouden, maar ik begreep al snel dat die optie geen optie was voor Yolo, maar Yolo ook met het statement kwam geen gebruik te willen maken van deze éénmansaktie. Na de volgende quote voelden we de bui al hangen:
https://gyazo.com/bac26910ac700a0161fe8c81eba8ae04
Deze avond
Vanavond en vannacht was ik pleite, nadat ik 36 uur bereikbaar ben geweest voor commentaar om de situatie te herstellen naar de situatie zoals die er was voor het stabincident om zowel Yolo, Hora, O.w. als MILF ongeschonden uit dit incident te laten raken. Via Facebook, Skype, ingame is er een hele hoop modder, pek en veren en een enkele RL bedreiging op elkaar gegooid. Hiervan distantieer ik mij ten zeerste, ook al verafschuw ik de daad die Thijs ingame verricht heeft. Samen met een paar RL-maatjes hun PS4 aangezet en een ouderwets avondje wezen gamen op een RPG. Ik was de situatie helemaal zat en heb me 36 uur kapot lopen ergeren over hoe star spelers omgaan met een stab. Voor ieders attentie wat de schade nu is:
Zo zag W45 er uit vorige week.
Inmiddels staan:
- 80% van de O.w. accounts op delete of op Perma-vv;
- Edelt ShitHappens de dorpen van Stokje Satédrakan;
- Is de cohesie binnen de community op W45 gedaald tot een uiterst dieptepunt;
- Is een hervatting van de oorlog tussen Hora/Yolo en O.w./MILF bij voorbaat kansloos;
- Komt Yolo met een statement wat zo diep in de wortels graaft van waar spelers voor staan, waarop TW.nl is gebaseerd en waar we als spelers de norm leggen tussen wat we gedogen (clears, af en toe een verdwaalde kata) en wat we niet zouden moeten gedogen (backstabbing, botting, in welke vorm dan ook);
- Blijkt dat er meerdere spelers op ShitHappens spelen op dit moment en niet alleen Thijs schuldig is aan het versturen van aanvallen. Dit kan een co zijn, maar ook een vv-er in Yolo. Yolo mag uit komen leggen hoe dit precies zit. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan