DeletedUser62889
Guest
Effectief 
Jannes, Gaetan speelt nog gewoon op casimodo. Waarom heb je gelogen toen je zei dat je hem had gekickt?
Nog even een screenshotje van de plek waar je het zei.
Ik wacht even Jannes af, als hij er nog steeds omheen gaat draaien krijg je het van me.
Even tijd nodig om een lulverhaaltje op te zetten en de boel aan elkaar te lullen? Zou de eerste nacht zijn dat je niet reageerd op posts![]()
Als het klopt wat Jannes privé zei dan is het een legitieme reden om het vooralsnog voor zich te houden. Mocht dat echter niet kloppen ben ik geneigd om GK gelijk te moeten geven.
Strakke mening bro
Even tijd nodig om een lulverhaaltje op te zetten en de boel aan elkaar te lullen? Zou de eerste nacht zijn dat je niet reageerd op posts![]()
Haha het zit je nog steeds dwars hè dat ik je een puntgeilert vind. Alleszins is het geen vooroordeel, omdat ik er nog altijd achter sta en van mening ben dat prima in te kunnen schatten :')
en wat dan nog, het is stiekem toch ook best lekker om veel puntjes te hebben en daardoor lekker in de schijnwerper te staan.
Niet iedereen heeft punten als doelstelling natuurlijk en niet iedereen is er mee bezig, maar lekker is het wel. Iedereen die het tegendeel beweerd is hypocriet.
en wat dan nog, het is stiekem toch ook best lekker om veel puntjes te hebben en daardoor lekker in de schijnwerper te staan.
Niet iedereen heeft punten als doelstelling natuurlijk en niet iedereen is er mee bezig, maar lekker is het wel. Iedereen die het tegendeel beweerd is hypocriet.
ja toch Mike, beste start op classic enz.
Hoho ik heb er toendertijd helemaal geen negatief waarde oordeel aan gegeven. Jannes interpreteerde het als een forse belediging.Alleszins zullen veel mensen wel veel punten willen hebben, alhoewel ik invloed op verloop van de wereld op een positieve manier prefereer. Daarvoor zijn punten van belang, maar geen hoofddoel.
Haha gekkie, als je mij nou eens wat meer ruimte zo bieden dan had deze rvdd op mijn naam gestaanMaks; onze mascotte, je zou hem moeten beoordelen, niet mij
Overigens is het eerste cijfer van je Ip adres een algemene beoordeling, dusseh.. REKT