Top/Flop spelers

Reactiescore
1.537
Dat geldt voor de hele tw community, op het tribal wars team na dan.

Tenzij er hier een speler zit die de honger uit de wereld helpt, of kanker geneest, zijn jullie allemaal onbelangrijk. Including you, blondie.

Ja indd onzin, we hebben het nu toch over het belangrijk zijn in het tw-spel, niet over het belangrijk zijn in het algemeen en rl.
 

DeletedUser

Guest
Ja indd onzin, we hebben het nu toch over het belangrijk zijn in het tw-spel, niet over het belangrijk zijn in het algemeen en rl.

Spelers in het tw-spel zijn niet belangrijk :eek:.
Als blond soms iets vriendelijker was zou het hem veel meer sieren :D. Enfin, op het AF naar minder "belangrijke" spelers toe dan.
 

DeletedUser

Guest
Spelers in het tw-spel zijn niet belangrijk :eek:.
Als blond soms iets vriendelijker was zou het hem veel meer sieren :D. Enfin, op het AF naar minder "belangrijke" spelers toe dan.

Op TW heb je belangrijke spelers, die niet belangrijk zijn in het dagelijkse leven. Belangrijk zijn is relatief. Als voor jou iemand pas belangrijk heeft als hij kanker kan genezen, dan is dat jouw zaak, maar ik heb er een andere visie op.

En ik hoef helemaal niet vriendelijk te zijn tegen al die mensen die hier mijn stam lopen af te zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Op TW heb je belangrijke spelers, die niet belangrijk zijn in het dagelijkse leven. Belangrijk zijn is relatief. Als voor jou iemand pas belangrijk heeft als hij kanker kan genezen, dan is dat jouw zaak, maar ik heb er een andere visie op.

En ik hoef helemaal niet vriendelijk te zijn tegen al die mensen die hier mijn stam lopen af te zeiken.

Belangrijke spelers m'n hoela. Noob, redelijk, goed, beter, best. Belangrijk past niet in dat rijtje en heeft er niks mee te zien.

Dat is geen afzeiken joh :eek:. Das wat grappen erover. Der is grijs, naast wit & zwart :cool:.
 

DeletedUser

Guest
Belangrijke spelers m'n hoela. Noob, redelijk, goed, beter, best. Belangrijk past niet in dat rijtje en heeft er niks mee te zien.

Dat is geen afzeiken joh :eek:. Das wat grappen erover. Der is grijs, naast wit & zwart :cool:.

Hier ben ik het niet mee eens.
 

DeletedUser

Guest
Vertel, want zelf zie ik het niet direct.

Afzeiken vat ik op als respectloos gewoon iemand/iets afbreken, vergeef me als ik daarin verkeerd ben.
Famous last words zag ik dat zover niet doen, noch mezelf. Hooguit wat sarcasme over het recruiten :).

Dus ja, dan weet ik wel graag hoe ik iemand onintentioneel afzeik, vanuit zijn standpunt dan, anders zou het niet onintentioneel van mij zijn :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet eens met je theorie over de betekenis van belangrijk. Dat jullie ons rekruteringsbeleid, al dan niet serieus, op de korrel nemen boeit me niet, maar jullie moeten dan wel geen vriendelijke reacties verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Dat belangrijk zijnde, ieder z'n mening.

Och, vriendelijk is veel gezegd. Maar als je iedereen die es met iets dat ook maar met je verband is, een spotje drijft voor de lol, gaat afblaffen. Wie ben ik om daarover te oordelen. Moet je zelf weten. Gezellige sfeer is anders :eek:.
 
Reactiescore
539
Ik ben vannacht teruggekomen, ff genacht.
Zit nu op 1.1 mio gefarmd :)

Wel minder dat Jim is gestopt.
 
Bovenaan