Top/Flop speler(s)

Reactiescore
2.508
Jij bent echt niet serieus he? Je opent top flop spelers en stammen voordat daar nog iets van gezegd kan worden. Uitlokkende een dozijn van spam reacties

Nu constateer ik terwijl de edelfase begint dat een aantal spelers die al die classics lang hebben laten blijken over bijster weinig kwaliteit te beschikken, dat die nu top 25 staan. Ergo echt 200% top/flop spelers gerelateerd.

En dan moeten we nu 'on-topic'. Dit is de omgekeerde wereld zeg. Al potverdorie de 2e keer dat ik on-topic praat en dat jij commentaar hebt. Degene die zelf met het veel te vroeg openen heeft aangezet tot spam.

Schaam je echt...

Fijn dat je het opmerkt, dit was geen al te serieuze opmerking van mij. Ik vind het zeer jammer(maar toch wel weer fijn) dat je je aangesproken voelt door mijn niet al te serieuze on-topic verzoek. Deze keer was hij ook niet voor jou bedoelt, maar voor de posters boven jou(al ben je nu wel off-topic:oops:). Andries dit zal ook meteen jou opmerking beantwoorden.
Als ik een topic doorlees en het gaat over pokemons en rechterhanden dan trek ik de conclusie dat het off-topic is.

Jij bent een inactieve flop :confused:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68227

Guest
Straks is hij weg , en kan ik m'n hoeve's / smidjes weer opbouwen
 

DeletedUser76090

Guest
Ja, leuk. In twee dorpen de smid weggeslagen. Maar alles netjes weggeveegd. En weer een dagje verder.
 
Reactiescore
1.094
Fijn dat je het opmerkt, dit was geen al te serieuze opmerking van mij. Ik vind het zeer jammer(maar toch wel weer fijn) dat je je aangesproken voelt door mijn niet al te serieuze on-topic verzoek. Deze keer was hij ook niet voor jou bedoelt, maar voor de posters boven jou(al ben je nu wel off-topic:oops:). Andries dit zal ook meteen jou opmerking beantwoorden.
Als ik een topic doorlees en het gaat over pokemons en rechterhanden dan trek ik de conclusie dat het off-topic is.

Je citeert DS3 wiens reactie volledig nav mijn post is. Dus hoezo moet ik mij niet aangesproken voelen dan?

Goed ik speel toch niet dus was toch al niet van plan mij hier verder te vertonen, bij deze zul je me ook niet meer zien. Of het nou wel of niet serieus was, heeft daar in die zin niet zoveel mee te maken. Want ik voel me toch niet meer genoodzaakt om hier te reageren.
 

DeletedUser74552

Guest
iL Leone Indomabile heeft al 3 dorpen boven 3k overgenomen. Dit met een ODA van 608. Ruik ik hier boostaccounts of heeft deze zoveel geluk?

In zo een vroege fase hebben de meeste uberhaupt amper deff, want ja wat ga je doen met deff als je pas 1 dorpje hebt ? Dat samen met de stam OS regel en het feit dat je maar 3 edels kan hebben en dus een backtime veel efficienter is, lijkt het me niet zo gek. Maar dat is mijn visie erop. Ik weet trouwens ook voor een feit dat dat geen boost dorpjes zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
iL Leone Indomabile heeft al 3 dorpen boven 3k overgenomen. Dit met een ODA van 608. Ruik ik hier boostaccounts of heeft deze zoveel geluk?
Dit zijn geen boostdorpen. Als je gewoon samenwerkt met je omgeving, def laten wegtrekken en combitreintjes maken, is het slim alle troepen weg te spelen. Zeker als ze geen stam hadden, en vol voor de punten zijn gegaan ipv troepen
 

DeletedUser46239

Guest
iL Leone Indomabile heeft al 3 dorpen boven 3k overgenomen. Dit met een ODA van 608. Ruik ik hier boostaccounts of heeft deze zoveel geluk?

Mmmmmh, ik denk dat die vooral hele lieve buurtjes heeft :$

Enja, khad liever ook de ODA gehad hoor maarja..

Eenheden buiten het dorp:

27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Buit: 0/84.000
Toestemming: Gedaald van 100 naar 74
 
Reactiescore
77
In zo een vroege fase hebben de meeste uberhaupt amper deff, want ja wat ga je doen met deff als je pas 1 dorpje hebt ? Dat samen met de stam OS regel en het feit dat je maar 3 edels kan hebben en dus een backtime veel efficienter is, lijkt het me niet zo gek. Maar dat is mijn visie erop. Ik weet trouwens ook voor een feit dat dat geen boost dorpjes zijn.

Dan heb ik minder geluk dan hij :p Ik zeg niet dat het zo is, viel me gewoon op


Ik heb ook kata's gehad van iemand die ik ga edelen
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/cb6527d25ec906dc69e9b36aabc22c58

Hier is zijn, volgens hem, gerechtvaardigde reden :rolleyes:

king low 04.07.17 15:09
serieus, op smederij schieten? Laag niveau.

Aragorn16 04.07.17 15:10
Ik heb je niet gevraagd me aan te vallen toch ?

king low 04.07.17 15:10
Waar slaat dit op?

Aragorn16 04.07.17 15:11
Dat vroeg ik me nu ook af.

king low 04.07.17 15:11
Gebouwen afbreken zonder nuttige of tactische reden wordt over het algemeen door de TW community als laag niveau beschouwd, dat je het maar even weet ;)

Aragorn16 04.07.17 15:13
Dat weet ik en aanvallen zonder reden of tactisch voordeel ook niet.

king low 04.07.17 15:14
Wie zegt dat ik je aanval zonder rede? En dat is trouwens helemaal niet waar wat je zegt :joy:
 

DeletedUser76090

Guest
Kunnen ze op de classic niet iets maken dat kata's alleen op verzamelplaats en ah effect hebben?
 
Bovenaan