Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
En wat nou als wij alle 3000 anti,s in de core, straks opnieuw beginnen klikken en de core grijs maken:eek:
 

DeletedUser58940

Guest
Welke feiten?

kerel als je niet verder kan kijken dan dat je neus lang is moet je niet zo doen tegenover andere
als ze goede argumenten hebben die gebaseerd zijn op feiten

jij vraagt welke feiten
het is een feit dat er jaarlijks zoveel miljarden aan WoW wordt verdient dagelijks koopt er wel iemand een acctje en dergelijke maar daar wordt toch ook niet gezeverd van wow 30 euro voor 2 maand
 

DeletedUser

Guest
Waarom word er altijd zoveel gezeurd over dat tribal wars geld kost?

Bijna elk fatsoenlijk computerspel kost geld. Mensen geven samen miljarden euro's uit om mmorpg's als WoW te spelen, betalen voor virtuele zwaardjes, doen er kortom de gekste dingen mee, maar als een browser based spel geld gaat vragen voor zijn diensten kan het opeens niet?

Bedenk ook even dat innogames behoorlijk wat kosten heeft aan bijv. servers, personeel, rechten voor gebruik van oa flash, en andere programma's.
En dan willen ze natuurlijk ook een beetje winst maken om te kunnen blijven investeren in nieuwe functies e.d. Gek he?

Als je vind dat je te veel geld moet betalen voor tribal wars, ga dan gewoon een ander spelletje spelen svp. Faalnoobs.

Kijk jongens, hij gebruikt vast 20% extra gs :).

Weet je wat het verschil is tussen WoW en dit?
WoW is voornamelijk PvE
Dit spel is volledig PVP en als je verliest, ben je soms wel een jaar werk kwijt.

Degenen die 20% extra gebruiken, krijgen een oneerlijk voordeel over de andere spelers.

Ik heb geen zin om het in elke wereld tegen 20% noobs op te nemen.
Dus, of zij stoppen of ik stoppen. Dan wil ik toch wel graag eerst proberen innogames te laten stoppen met die belachelijke 20% van ze.
Als ze doorblijven gaan, dan verdwijn ik hier heus wel, net als 10.000 andere spelers.

Worden leuke nieuwe werelden, die van 200 actieve spelers :)
 

DeletedUser62711

Guest
En wat nou als wij alle 3000 anti,s in de core, straks opnieuw beginnen klikken en de core grijs maken:eek:

Dat betekent er lekker veel gefarmt kan worden. Of verdwijnen de dorpen van mensen die opnieuw starten nadat hun beginnersbescherming over is ook gewoon van de kaart? Dan krijg je een mooi gat, nog niets aan de hand :p.
 

DeletedUser

Guest
kerel als je niet verder kan kijken dan dat je neus lang is moet je niet zo doen tegenover andere
als ze goede argumenten hebben die gebaseerd zijn op feiten

jij vraagt welke feiten
het is een feit dat er jaarlijks zoveel miljarden aan WoW wordt verdient dagelijks koopt er wel iemand een acctje en dergelijke maar daar wordt toch ook niet gezeverd van wow 30 euro voor 2 maand

WoW vergelijken met een browserspelletje, lmao.
De kosten aan TW zijn echt wel veel voor een browserspelltje, je betaald toch ook geen 20 euro voor een pak melk omdat whisky 40 euro kost. :eek:

Dat betekent er lekker veel gefarmt kan worden. Of verdwijnen de dorpen van mensen die opnieuw starten nadat hun beginnersbescherming over is ook gewoon van de kaart? Dan krijg je een mooi gat, nog niets aan de hand :p.
Nope ze verdwijnen als je tijdens bb opnieuw begint. :)
 

DeletedUser58940

Guest
WoW vergelijken met een browserspelletje, lmao.
De kosten aan TW zijn echt wel veel voor een browserspelltje, je betaald toch ook geen 20 euro voor een pak melk, omdat whisky 40 euro kost. :eek:


Nope ze verdwijnen als je tijdens bb opnieuw begint. :)

kerel het gaat om het feit dat waarom zou tw geen geld mogen vragen zij moeten zorgen dat het rendabel blijft voor hen
 

DeletedUser

Guest
kerel het gaat om het feit dat waarom zou tw geen geld mogen vragen zij moeten zorgen dat het rendabel blijft voor hen
Tw is rendabel voor ze.
En ze vragen er geld voor, whats the problem?
Echter ze veranderen de essentie nu door je vordering in het spel afhankelijk te maken van hoeveel geld je hebt.!
Das andere koek, droeftoeter!
 

DeletedUser62711

Guest
Kijk jongens, hij gebruikt vast 20% extra gs :).

Weet je wat het verschil is tussen WoW en dit?
WoW is voornamelijk PvE
Dit spel is volledig PVP en als je verliest, ben je soms wel een jaar werk kwijt.

Degenen die 20% extra gebruiken, krijgen een oneerlijk voordeel over de andere spelers.

Ik heb geen zin om het in elke wereld tegen 20% noobs op te nemen.
Dus, of zij stoppen of ik stoppen. Dan wil ik toch wel graag eerst proberen innogames te laten stoppen met die belachelijke 20% van ze.
Als ze doorblijven gaan, dan verdwijn ik hier heus wel, net als 10.000 andere spelers.

Worden leuke nieuwe werelden, die van 200 actieve spelers :)

Ik gebruik mijn pa enkel voor een normaal premium account. Ik halveer nooit, en gebruik mijn pa ook niet voor 20% extra gs.
Als ik dat wel deed is dat overigens ook gewoon onderdeel van het spel, ik heb echter leukere dingen om geld aan te spenderen verder ;).

Ik heb in het verleden meer dan een jaar op dezelfde wereld gespeeld, en je bent echt geen 'werk kwijt' als je verliest. Het is een spelletje, je hebt hoogstens je tijd verdaan, meer kan je er niet van maken. Er zijn echt wel meer dan tweehonderd spelers per wereld die gewoon PA betalen hoor.

Verder wil ik nog aangeven dat dit spel gewoon ondoenlijk is om te spelen als je +500 dorpen hebt, maar geen PA. Je kan dan onmogelijk fatsoenlijk overzicht creëren.
 

DeletedUser

Guest
kerel het gaat om het feit dat waarom zou tw geen geld mogen vragen zij moeten zorgen dat het rendabel blijft voor hen

Tuurlijk, daar hebben ze PA voor, farmmanager heb ik ook geen problemen mee.
Goede manieren om geld binnen te brengen.

Maar 20% extra gs? gebouwen halveren? Gebouwen gewoonweg af laten bouwen?

Nee, dat kan ik niet goed vinden.


Ik heb het verhaal al een keer verteld van een .net stamgenootje.

Op een andere server viel hij een speler aan met 40 clears iedere clear paar seconde ertussen.
Iedere aanval haalde hij zo'n 2-3 levels van de muur van zijn tegenstander af.
IEDERE AANVAL.

Oftewel... 20-40*2=-60 toch?
Nou, voor hem niet dus. iedere aanval was de muur weer terug op niveau 20 omdat zijn tegenstander er een hele berg premium punten tegenaan gooide.

Durf jij mij te zeggen dat dat eerlijk is?
 

DeletedUser48278

Guest
Ik gebruik mijn pa enkel voor een normaal premium account. Ik halveer nooit, en gebruik mijn pa ook niet voor 20% extra gs.
Als ik dat wel deed is dat overigens ook gewoon onderdeel van het spel, ik heb echter leukere dingen om geld aan te spenderen verder ;).

Ik heb in het verleden meer dan een jaar op dezelfde wereld gespeeld, en je bent echt geen 'werk kwijt' als je verliest. Het is een spelletje, je hebt hoogstens je tijd verdaan, meer kan je er niet van maken. Er zijn echt wel meer dan tweehonderd spelers per wereld die gewoon PA betalen hoor.

Verder wil ik nog aangeven dat dit spel gewoon ondoenlijk is om te spelen als je +500 dorpen hebt, maar geen PA. Je kan dan onmogelijk fatsoenlijk overzicht creëren.

Het gaat ook niet om het wel of niet geld besteden aan TW. Bijna iedereen is erg welwillend om PA te kopen hoor, echter gaan deze nieuwe PA-functies ver en ver over de schreef. Het concept van Tw wordt teniet gedaan op deze manier. Voordelen door middel van het kopen van extra functies horen niet bij Tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
'Mja innogames heeft lak aan de community, de community waardoor ze winst maken in de eerste plaats.
Helft van de nieuwe updates zijn ideeen van spelers zelf die scripts maken voor dit spel. Ze moeten niet doen alsof ze niks aan de community te danken hebben, zo,n community naai je niet op zo,n manier. Je probeert met de community een eerlijke manier te vinden waardoor zij gewoon winst blijven draaien en de community zijn plezier heeft.

En TW levert gewoon winst op nu, vroeger in de toekomst. Altijd al.
 

DeletedUser

Guest
Indrukwekkende argumenten, fantastische toevoeging aan de discussie :rolleyes:.

Moet hier over nog discussie gevoerd worden dan? Het lijkt me vrij duidelijk, alleen al kijkende naar de vele boycot stammen, dat dit gewoon een beun idee is van Innogames.

Als jij lekker geld verneukt hieraan voor meer grondstoffen op een online klikspel. Verder jij vergelijkt het met spelen als COD, nuja, dat spel heeft ook wel heel wat meer impressie en mogelijkheden dan Tribal Wars. Daar is niks mis mee, maar dan moet je ook niet gaan vergelijken dat je aan bv. Cod wel geld geeft en aan TW niet of minder.

Dus idd, je bent gay.
 

DeletedUser62711

Guest
Moet hier over nog discussie gevoerd worden dan? Het lijkt me vrij duidelijk, alleen al kijkende naar de vele boycot stammen, dat dit gewoon een beun idee is van Innogames.

Als jij lekker geld verneukt hieraan voor meer grondstoffen op een online klikspel. Verder jij vergelijkt het met spelen als COD, nuja, dat spel heeft ook wel heel wat meer impressie en mogelijkheden dan Tribal Wars. Daar is niks mis mee, maar dan moet je ook niet gaan vergelijken dat je aan bv. Cod wel geld geeft en aan TW niet of minder.

Dus idd, je bent gay.

Ik snap niet wat seksuele geaardheid te maken heeft met wel of niet betalen voor een spel :D.

Ik heb CoD niet genoemd, maar whatever, feit is echter dat ook innogames kosten heeft aan tribalwars. Als je goed had gelezen had je kunnen weten dat ik geen grondstoffen koop voor mijn pa. Je betaald trouwens ook veel minder voor een jaar pa, dan een jaar CoD of WoW spelen, dus wat is het hele probleem?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat seksuele geaardheid te maken heeft met wel of niet betalen voor een spel :D.

Ik heb CoD niet genoemd, maar whatever, feit is echter dat ook innogames kosten heeft aan tribalwars. Als je goed had gelezen had je kunnen weten dat ik geen grondstoffen koop voor mijn pa. Je betaald trouwens ook veel minder voor een jaar pa, dan een jaar CoD of WoW spelen, dus wat is het hele probleem?

leuk hoe je dit elke keer weer negeert:

Ik heb het verhaal al een keer verteld van een .net stamgenootje.

Op een andere server viel hij een speler aan met 40 clears iedere clear paar seconde ertussen.
Iedere aanval haalde hij zo'n 2-3 levels van de muur van zijn tegenstander af.
IEDERE AANVAL.

Oftewel... 20-40*2=-60 toch?
Nou, voor hem niet dus. iedere aanval was de muur weer terug op niveau 20 omdat zijn tegenstander er een hele berg premium punten tegenaan gooide.

Durf jij mij te zeggen dat dat eerlijk is?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat seksuele geaardheid te maken heeft met wel of niet betalen voor een spel :D.

Ik heb CoD niet genoemd, maar whatever, feit is echter dat ook innogames kosten heeft aan tribalwars. Als je goed had gelezen had je kunnen weten dat ik geen grondstoffen koop voor mijn pa. Je betaald trouwens ook veel minder voor een jaar pa, dan een jaar CoD of WoW spelen, dus wat is het hele probleem?

Het is een statement wat ik maak, om aan te duiden wat ik van je vind maar enfin.

Innogames heeft zeker kosten, maar WoW of CoD, natuurlijk kost dat geld. Maar is dat te vergelijken? Die twee spellen bieden veel meer impressie en realiteit(vooral CoD), wat meer actie en niks saai klikken waar je ook nog de actie ziet. Uiteindelijk is TW niks meer dan een klikspel, op CoD heb je veel meer actie, en dan vind ik ook dat je daar meer voor mag betalen.
 

DeletedUser58940

Guest
Het is een statement wat ik maak, om aan te duiden wat ik van je vind maar enfin.

Innogames heeft zeker kosten, maar WoW of CoD, natuurlijk kost dat geld. Maar is dat te vergelijken? Die twee spellen bieden veel meer impressie en realiteit(vooral CoD), wat meer actie en niks saai klikken waar je ook nog de actie ziet. Uiteindelijk is TW niks meer dan een klikspel, op CoD heb je veel meer actie, en dan vind ik ook dat je daar meer voor mag betalen.

haha saai klikken

waarom zit je hier dan ?
 

DeletedUser62711

Guest
leuk hoe je dit elke keer weer negeert:

Ik heb het verhaal al een keer verteld van een .net stamgenootje.

Op een andere server viel hij een speler aan met 40 clears iedere clear paar seconde ertussen.
Iedere aanval haalde hij zo'n 2-3 levels van de muur van zijn tegenstander af.
IEDERE AANVAL.

Oftewel... 20-40*2=-60 toch?
Nou, voor hem niet dus. iedere aanval was de muur weer terug op niveau 20 omdat zijn tegenstander er een hele berg premium punten tegenaan gooide.

Durf jij mij te zeggen dat dat eerlijk is?

Ik heb iets dergelijks op w20 ook wel meegemaakt. Een zekere speler in de stam PROUD heeft daar letterlijk 10000 punten gebruikt om telkens al zijn muren te herbouwen, en wij als stam zijnde hebben zo'n beetje 500 clears extra verloren door die actie.

Dat kan je oneerlijk vinden, ik lach me echter kapot dat iemand 150 euro uitgeeft om zich te verdedigen, en uiteindelijk toch verliest. Dan win je pas echt. Die clears bouw je in twee weken weer op, dat geld ben je gewoon kwijt.
 
Bovenaan