Top- en flopspelers

DeletedUser

Guest
De wereld is precies een week open en hij zit op adelshoeve :p. It's sad what happened to this game :(
 

DeletedUser53132

Guest
Moet je zorgen dat je niet groeit kan hij je ook niet edelen door die 1/3 regel :p
 

DeletedUser

Guest
Vind het maar een flop, ik ga onderhand wel gewoon op casual spelen zonder al die pp marktplaatsen enzovoort :p
*Ja ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt, maar ik vind dat je ook kunt overdrijven, vond het juist leuk zelf iets op te bouwen met gelijke starten enzovoort i.p.v. jezelf gewoon omhoog kopen :p*
 

DeletedUser

Guest
Vind het maar een flop, ik ga onderhand wel gewoon op casual spelen zonder al die pp marktplaatsen enzovoort :p
*Ja ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt, maar ik vind dat je ook kunt overdrijven, vond het juist leuk zelf iets op te bouwen met gelijke starten enzovoort i.p.v. jezelf gewoon omhoog kopen :p*

Exactly. :)
 
Reactiescore
2.039
Vind het maar een flop, ik ga onderhand wel gewoon op casual spelen zonder al die pp marktplaatsen enzovoort :p
*Ja ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt, maar ik vind dat je ook kunt overdrijven, vond het juist leuk zelf iets op te bouwen met gelijke starten enzovoort i.p.v. jezelf gewoon omhoog kopen :p*

"Ik vind het zelf wel leuk om te gebruiken maar als iemand veel meer opgespaard heeft dan ik en daarom meer kan kopen is het allemaal niet eerlijk meer hoor."

;)
 

DeletedUser74384

Guest
Inderdaad ben het met jullie eens.

Ik vond het zeer leuk om lekker deel te nemen en wilde gewoon echt voor die top gaan. Helaas wil ik er gewoon niet teveel geld aan verspillen, en kan ik dus de top dus daardoor niet bereiken.

Maar goed, we zullen zien hoe het over enkele weken gaat, want straks hebben ze minder aan hun 'geld'. Want premium account en alle andere zaken heb ik ook wel :cool:.
 

DeletedUser72079

Guest
iedereen die zo op skills gaat en blabla :) speed dan gewoon.. blaas daar eens weer wat leven in.. Als iedereen zou leren speeds spelen dan zou tribalwars heropleven en de echte skills komen bovendrijven! Premium/geld is de 4de grondstof van tribalwars zoals dat in iedere "free" game is. Wie geld investeert in het spel geeft ons eigenlijk de tijd om langer te genieten van tribalwars want tribalwars zou anders verlieslatend zijn en wat doet innogames dan?..
 

DeletedUser34078

Guest
Laat die premiumstarters maar groeien, dat ritme houden ze toch niet vol. Binnen 2 à 3 weken komen de goeie spelers wel bovendrijven.

Ik zit op 430 puntjes en de #1 op 2,6k, lachwekkend gewoon. :)
 
Reactiescore
534
Topverkoper (Zilver - Level 3)
Verhandel 500 keer grondstoffen op de marktplaats.

:eek: :eek:
 

DeletedUser66220

Guest
Laat die premiumstarters maar groeien, dat ritme houden ze toch niet vol. Binnen 2 à 3 weken komen de goeie spelers wel bovendrijven.

Ik zit op 430 puntjes en de #1 op 2,6k, lachwekkend gewoon. :)

Zelfs ik heb 560 puntjes zonder PP uit te geven noepppppppp
 

DeletedUser74384

Guest
Laat die premiumstarters maar groeien, dat ritme houden ze toch niet vol. Binnen 2 à 3 weken komen de goeie spelers wel bovendrijven.

Ik zit op 430 puntjes en de #1 op 2,6k, lachwekkend gewoon. :)

Jij komt mij bekend voor ;). Had een nette 'rekrutering' van jullie stam ontvangen.
 
Reactiescore
534
Toch vind ik het vreemd, rang 2-25 zit maar 600 punten verschil in, en rang 1-2 zit gelijk 1000 punten verschil in. Hoe kan het? Verbruikt hij meer premium, of weet hij gewoon beter hoe hij er gebruik van kan maken? Of nog andere redenen? Wie kan mij het vertellen :D
 

DeletedUser34078

Guest
Zelfs ik heb 560 puntjes zonder PP uit te geven noepppppppp

We kunnen niet allemaal zo goed als jou zijn hé. ;)

Jij komt mij bekend voor ;). Had een nette 'rekrutering' van jullie stam ontvangen.

Heb vooral speeds gespeeld op TribalWars, het is sinds 2012 geleden dat ik nog eens een wereld speelde.
Spreek je dan over Toxic. waar ik momenteel in zit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74384

Guest
Toch vind ik het vreemd, rang 2-25 zit maar 600 punten verschil in, en rang 1-2 zit gelijk 1000 punten verschil in. Hoe kan het? Verbruikt hij meer premium, of weet hij gewoon beter hoe hij er gebruik van kan maken? Of nog andere redenen? Wie kan mij het vertellen :D

500 punten sowieso door de adelshoeve.
 
Reactiescore
534
Muurbreker (Hout - Level 1)
Vernietig 25 muurlevels met je rammen
Vandaal (Hout - Level 1)
Vernietig 25 gebouwlevels met je katapulten.

lol...
 
Bovenaan