Top en Flop spelers

DeletedUser78803

Guest
Hallo'tjes

Ik zag vroeger wel eens top en flop spelers voorbij komen en vond dit altijd wel grappig.
Natuurlijk kan er pas een beeld geschetst worden over een tijd maar dacht maak hem alvast aan want 1 speler weet ik al.

Top

Flop
1. Eindje040
 
Reactiescore
461
Lol oke

Wel nog een beetje te vroeg, zoals je zelf al aangeeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78803

Guest
Idd. Ik heb geleerd om altijd zoveel mogelijk gebouwen uit te bouwen behalve de mijnen. Want die geven niet zoveel punten en dan kom je niet in de top 20.
Leuk om jullie een beetje te schoppen stelletje schavuiten die denken dat ze dit spelletje uitgevonden hebben.
 
Reactiescore
2.508
Idd. Ik heb geleerd om altijd zoveel mogelijk gebouwen uit te bouwen behalve de mijnen. Want die geven niet zoveel punten en dan kom je niet in de top 20.
Leuk om jullie een beetje te schoppen stelletje schavuiten die denken dat ze dit spelletje uitgevonden hebben.

Punten vechten niet! Troepen wel!
 

DeletedUser68795

Guest
Hallo'tjes

Ik zag vroeger wel eens top en flop spelers voorbij komen en vond dit altijd wel grappig.
Natuurlijk kan er pas een beeld geschetst worden over een tijd maar dacht maak hem alvast aan want 1 speler weet ik al.

Top

Flop
1. Eindje040

Dit topic is op dit moment zeer overbodig :eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Man heeft er zin in. Geef hem z'n pleziertjes ^^
 
Reactiescore
2.303
Vind ik nog wel meevallen. Niet iedereen kan met 30 proxy accounts starten he ;)
Das correct! echter ligt onze farm evenhoog als hun ;)
En je weet goed genoeg dat wij beter boosten dan dat!
 

DeletedUser74552

Guest
Natuurlijk is het hier nog veel te vroeg voor maar goed het is al geopend. Ik ben wel onder de indruk van de 81K gefarmed door Kaarsvet gisteren. Dat met alleen 26p barbs. Ik zou niet weten wat voor team het is maar actief zijn ze wel.
 
Reactiescore
7.942
Vind ik nog wel meevallen. Niet iedereen kan met 30 proxy accounts starten he ;)

Hoe wil je al die proxyaccounts aanvallen tijdens beginners bescherming? Hoe zou je daar de eerste 2 dagen uberhaupt voordeel uit halen precies?

Natuurlijk is het hier nog veel te vroeg voor maar goed het is al geopend. Ik ben wel onder de indruk van de 81K gefarmed door Kaarsvet gisteren. Dat met alleen 26p barbs. Ik zou niet weten wat voor team het is maar actief zijn ze wel.

Of gewoon geen mee farmers :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Of gewoon geen mee farmers :p
Klopt ja, toch zou je dat niet gelijk zeggen als je zijn buurt zag. Ze zijn sowieso vol voor farmen gegaan aangezien ze achter lopen in punten. Dat met 81k farm. Ik kan me alleen maar voorstellen dat die 81K in troepen is gegaan. Wat ik niet snel gedaan zou hebben met zo een hoge productie factor.
 

DeletedUser77710

Guest
Nja, een pluspunt natuurlijk is dat ze een speler die volgens jouw tactiek speelt, direct kunnen clearen en continu farmen. Iemand die nu meer gefocusd is op de mijnen staat nu bv. zwak
 

DeletedUser74552

Guest
Nja, een pluspunt natuurlijk is dat ze een speler die volgens jouw tactiek speelt, direct kunnen clearen en continu farmen. Iemand die nu meer gefocusd is op de mijnen staat nu bv. zwak

Mwah misschien. Ik heb niet alleen mijnen gefocussed trouwens. Ligt erg aan hoe je omgeving erbij ligt natuurlijk waar je focus ligt maar om je mijnen te verwaarlozen op een wereld met zo een hoge productiefactor, lijkt mij niet de way to go.
 
Bovenaan