Top 5

DeletedUser3368

Guest
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet en andersom kan je ook hier weer opmerken...
Zo kan je door blijven gaan :)

-Yeronimo (als tegenstander, waarom? gewoon, de speed is altijd leuker als hij er is ;p)

sjaakie gelijk hebben, en ja ik terug zijn van een lange vakantie.

Welkom terug! Hoop dat je hebt genoten en dat wij ook weer van je mogen genieten van je speedspel. Je bent en blijft een respectvolle speler ;)

En ik heb me niet enorm ontwikkeld ? :(

Jawel. Maar je had al een heel mooie tekst en je staat niet voor niets bovenaan lijstje ;)

@ Acra. Ga fijn terug naar die wereldtjes van je is beter voor je.

Zulke dingen zeggen we toch ook niet tegen jouw?
Hou ieder mens in zijn waarde. Acra heeft toevallig in het verleden heel mooie resultaten gehaald en weet wel degelijk hoe hij moet speeden...Beetje respect houden voor de oudere generatie.
 

DeletedUser30571

Guest
Lol ja maar top 3 is ook totaal niet moeilijk voor de goede spelers.. Top 1, daar gaat het om.
 

DeletedUser

Guest
Zulke dingen zeggen we toch ook niet tegen jouw?
Hou ieder mens in zijn waarde. Acra heeft toevallig in het verleden heel mooie resultaten gehaald en weet wel degelijk hoe hij moet speeden...Beetje respect houden voor de oudere generatie.

Kan je gerust zeggen speel geen werelden.
 

DeletedUser28453

Guest
Welkom terug! Hoop dat je hebt genoten en dat wij ook weer van je mogen genieten van je speedspel. Je bent en blijft een respectvolle speler ;)

Heerlijk genoten! Even de draad weer oppakken op school en kan weer volop aan de bak met jullie proberen in te maken :p

Jij ook Yero, daarom ook dat je in mijn top 5 staat ^^
Laat mensen eens zien dat het een spel is, en je je tegenstanders niet moet haten.[/QUOTE]
 

DeletedUser

Guest
Welkom terug! Hoop dat je hebt genoten en dat wij ook weer van je mogen genieten van je speedspel. Je bent en blijft een respectvolle speler ;)

Heerlijk genoten! Even de draad weer oppakken op school en kan weer volop aan de bak met jullie proberen in te maken :p

Jij ook Yero, daarom ook dat je in mijn top 5 staat ^^
Laat mensen eens zien dat het een spel is, en je je tegenstanders niet moet haten.
[/QUOTE]

Johhny <3

Blij dat je terug bent om 1 van je aangenaamste karakter van het AF ;D
Hopelijk komen er nog oude toppers terug en leer jij alvast de sub-toppers en de mindere spelers zoals ik weer skills te ontwikkelen :D
 

DeletedUser28453

Guest
Johhny <3

Blij dat je terug bent om 1 van je aangenaamste karakter van het AF ;D
Hopelijk komen er nog oude toppers terug en leer jij alvast de sub-toppers en de mindere spelers zoals ik weer skills te ontwikkelen :D

ja ik dacht al dat iedereen me vergeten was op het AF :O
Alleen jeroentje heeft me nog genoemd op het AF sinds ik weg ben :(

uit het oog uit het hart?
 

DeletedUser

Guest
De mijne dan maar ;D.

1. Yeronimo


Omdat hij gewoon de aardigste kerel die ik van Tw ken & heel wat skills heeft , heeft ervoor gezorgd dat ik bij men comeback op iSystem meteen in Fidus kon, ook een leuk nachtgesprek met hem gehad 2 weken geleden met speed van 2/3 dagen dacht ik! ;)

2. Johan


Met hem en Hesp is mijn speed 'carrière' eigenlijk begonnen , we eindigen toen rond de top 10 altijd en het zijn gewoon hele leuke mensen ;D

3. Hesp


Hesp dan natuurlijk , die ondanks mijn naaistreken van enkele maanden terug het vertrouwen is blijven geven en me vergeven heeft (a) en sinds kort terug mijn co is met succes :)

4. Nick aKa. Pyrr aKa. Alice Cullen

Hij heeft me de toppers laten ontmoeten en had me als co genomen op w13 onder de naam Alice Cullen , tegen andere mensen kan hij wel eens een arrogante houding aannemen maar als je hem kent is hij een super kerel , hij is degene die me de weinige skills die ik heb heeft geleerd ( timen,snipen,backtimen & opbouwen ) zonder hem had ik dit veel later of misschien zelfs nooit geleerd, helaas ben ik het contact verloren met hem na ik mijn identiteit als Sara heb opgedoekt, ( Ja ik was haar , en Ja veel mensen haten me hierdoor en vast met een goede reden), maar de meeste mensen beseffen al een geluk dat deze tijd ver achter me ligt , bedankt voor alles Nick ;)

5. Danny & Mario

Dank ik voor de vele invalsrollen op hun bekende account's StichXtreme, NokiaN1995(tijdens kampioenschap) en nog enkele acci's ;D
Ook had ik zeer aangenamen gesprekken met hun!

6. Johhny

Ook nog bedanken voor de vele skills en de toch wel aangename msn gesprekken !

Nu weten jullie ineens wie ik ben en waarschijnlijk zullen jullie me weer haten omdat jullie weten dat ik de arrogante spamster Sara was , maar ik wil toch even zeggen dat dit achter me ligt en veel ben gegroeid op Tw vlak en op Sociaal vlak.

Groetjes , Tom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30507

Guest
mijn top 6 (ja nog een keer, vorige zaten foutjes :():

1. Yeronimo
Gewoon omdat ik al vanaf dat ik de speed wereld ontdekte fan van hem was. Ik vind het ook een aardige eer dat ik een paar speedjes bij OwhPUS mocht invallen.

2. Pim
Met hem heb ik de meeste speeds gespeeld. Niet echt grote successen geboekt, maar dankzij hem heb ik het meeste geleerd over backtimen en timen. Ook kan hij gewoon geweldig deffen. Alleen jammer dat het met hem nooit een echt team zal worden, hij speelt bijna elke speed anders, enigste nadeel.

3. Mario
Veel met hem gepraat (hij heeft zelfs me relatie gered toen XD), uurtje ingevallen op deloi.moi in de boostdorpen speed, en met andere accounts ook een paar keren. Altijd lachen met hem. Nog steeds wel is op msn. Voor mij gewoon 1 van de beste van .nl, normale werelden en speeds. Respect!

4. FJ
Goeie speeder, en een paar speedjes mee gedaan. Door hem kon ik nog door op Denied-, en hij zorgde ervoor dat ik op OwhPUS mocht spelen. Verder 1 Bash met hem gedaan, wat een fail was, doordat ik verkeerde tool drukte, en mijn dodge mislukte :(.

5. Ruben
Hij heeft me op Denied- laten spelen. Helaas ban door iemand die het leuk vond om op een idioot ander account in te loggen, en daarna op Denied-. Voor mij gewoon leuke tijd toen Denied- bijna 1e stond, en ik in die periode op Denied- en OwhPUS heb gespeeld.

6. Jonas
Degene die me als eerste een account aanbood. Masterslave. Degene die me eerst de speedwereld in heeft geholpen, en door hem heb ik met Pim gespeed.

Puur top 6je van mensen die voor mij wat hebben betekend. Als je er niet bijstaat ligt dat aan mijn luiheid. Ik hoop binnenkort zelf weer eens te gaan speeden. Is er al een hele lange tijd niet meer van gekomen. Nu maar hopen dat ik het nog een beetje kan.

mvg,
Jorn ;)
 

DeletedUser

Guest
Zulke dingen zeggen we toch ook niet tegen jouw?
Hou ieder mens in zijn waarde. Acra heeft toevallig in het verleden heel mooie resultaten gehaald en weet wel degelijk hoe hij moet speeden...Beetje respect houden voor de oudere generatie.

Hij doelt ook op speeds ;) Ik zat er vanaf NLS4 mee op en heb er wel een paar op m'n palmares... ik heb gwn te weinig tijd om altijd mee te blijven spelen :D

Kan je gerust zeggen speel geen werelden.

en m'n acc's op gwne werelden staan in m'n handtekening :p


maar ik ga hier verder gwn lezen en niet hoog van de toren blazen vooraleer ik terug kom speeden en deftige resultaten kan behalen tussen de nieuwe spelers daar ;)
 

DeletedUser

Guest
Iemand van jullie soms aan het speeden op de cz?
Ik was bezig maar raak er niet meer op de server blijkt plat te liggen kan iemand van jullie er wel nog op?
 

DeletedUser

Guest
goed dat je begint bij de nutteloosheid van deze topic want ik zie al direct een paar spelers waar toch wel wat aan gesleuteld moet worden. Er zitten teveel backstabbers en rotte appels op de speeds dezer dagen en dat laat de oude speedspelers gewoon koud. Het is niet aangenaam meer om te speeden heden ten dage rondlopen.

sjaak007 heeft op w16 al ervaren dat ie niet lang in een groep kan functioneren en is dan ook al uit modus en alle topstammen geweerd.

Kenzie heeft mss wel potentieel, maar bij mijn weten was ie maanden, wat zeg ik, een jaar geleden, ook al een subtopper en ik heb hem nog niet echt in de top van speeds zien verschijnen.

Benoit is een noob en een dikke backstabber. Hij moest een 2tal uur de vv van mij en mijn co aannemen, maar zag dat we op enige uren minder tijd zeer dicht op zijn nr1 positie waren gekomen (beide rond de 500k) en besloot dan maar om de vv niet aan te nemen en ons te gaan edelen... dat is geen stamspeler, dat is een ego van hier tot in Tokio.

Sorry voor de rest die er bij staan, ik ga niet iedereen becommentariëren, maar ik wil gewoon even kwijt dat er weinig topspelers zijn op de huidige speeds.

als ik dan toch een team moet samenstellen, zou ik mss mrs moonart, yeronimo, Theo, Dennis en mezelf in een stam willen, maar voor de rest merk ik telkens weer dat er zeer weinig volk op skills de top van een speed kan bereiken en dat stemt mij zeer droevig over het niveau van de speeds hier op .nl

mvg,
David
Acracakarbra
Da Capital


jij bent gewoon jaloers dat niemand jou noemt ;D

en alles wat je zegt ben je zelf nanananananana
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan