Top 5

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik Yero echt een goede kerel. hij kent me niet, Ik hem natuurlijk wel van AF, en gewoon omdat t Yero is.
Hij is zo goed, maar toch zo Sociaal, niet zo'n arrogante bal die in de top van tw wel meer voorkomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik bs weinig tegenover de rest ;)
en als yero zegt no bs dan is 't no bs ;) dus bs is niet verslavend dus top ik met bs om te bewijzen dat bs niet verslavend is tot zover bs'en ;D :p

Backstabben is verslavend en ik ben een klinische patient :(
 

DeletedUser

Guest
Top 5:

1.Yeronimo
Gewelig goede speeder! respect:)

2. Novacaine
Leuke en aardige kerel, en hij heeft zeker skils.

3. Louder Than Boom
Goede speler, al weet ik niet zo heel veel van hem.

4. Future.
Leuke en vooral goede speler.

5. Ruben
Laatste tijd wat minder van hem gezien, maar ik geloof wel dat hij gaat knallen in 2010!
 

DeletedUser3368

Guest
Persoonlijk vind ik Yero echt een goede kerel. hij kent me niet, Ik hem natuurlijk wel van AF, en gewoon omdat t Yero is.
Hij is zo goed, maar toch zo Sociaal, niet zo'n arrogante bal die in de top van tw wel meer voorkomen.

Ik zou bijna arrogant worden als ik dit soort reacties lees :rolleyes:
 

DeletedUser10982

Guest
Top 5:

Frank john W10 was de start van iets moois wat later uitbloeide tot deze mooie relatie <3 En hij is ondertussen steeds beter geworden in speeden, daarom top 5.

Ruben Wij hadden samen onze eerste overwinning, speed van 2 weken :cool: niet te vergeten!

Soncky Als ik hem niet had leren kennen kende ik nog vrijwel niemand nu. Hij is wel altijd uit voor zijn eigen goed, met 20 deffertjes en 10 offers :p maar wel aardige knul en zeker goede speeder.

Yeronimo Zeer aardige jongeman, maar tevens ook een DJ, met hem kan je lachen en dansen tegelijk! En hij is ook nog een goede speeder, waar je op kunt rekenen.

Zenon Een beetje narcisme hoort er ook bij he, ik vind hem een hele aardige jongen, ik denk wel de aardigste die ik ken. Maar verder ken ik hem niet goed genoeg om meer oordelen over hem te vellen.


Mijn top 5, van wat weet ik niet.

Mvg,

Xilios
 

DeletedUser

Guest
1;pyrr
2;sander
3;johan is toch wel cool ^^
4;kirac is ook wel un chille gast als die normaal doetzoals die maand dat we alle servers pownde :)
5; Bella cullen.


Ps

Ill be back soon :)
 

DeletedUser

Guest
Houd het bij het geven van jullie top 5 en niet over een al dan niet terugkerende speler, speeds op andere werelden, arrogantie, rare spreekwoorden of wat dan ook. Er zijn nu slechts waarschuwingen uitgedeeld, ik hoop dat het daarbij kan blijven.

Groeten,
Senne
 
Bovenaan