Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser72154

Guest
Te veel tijd ofzo ? xD
Enigste waar je naar kijkt zijn de interns en od ?
Lijkt me ook dat je vooral kijkt naar namen die je iets zeggen. Degene waar niemand al iets van heeft gehoord geef je dan maar een onwaardig.

Preciessssss ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Te veel tijd ofzo ? xD
Enigste waar je naar kijkt zijn de interns en od ?
Lijkt me ook dat je vooral kijkt naar namen die je iets zeggen. Degene waar niemand al iets van heeft gehoord geef je dan maar een onwaardig.

Ik vind veel interns en een laag OD een teken aan de wand ja , dat ze te hoog staan qua punten voor wat ze al gepresteerd hebben op deze wereld.
Orange open , devils eye , brigitte en Valheru ken ik niet , toch zijn die voor mij top 25 waardig ,
ik zie je punt niet.
 
Reactiescore
2.064
Vinni is alles behalve een goede speler :eek:

Mits dit het hetzelfde team is uit Wereld 36 tenminste.

ben ik het niet mee eens, perfecte stam speler heb een tijdje met hem in de stam gezeten en hij heeft de afgelopen tijd echt veel geleerd en potentie om hier doorte breken
 
Reactiescore
2.064
aardige en aangename speler, maar niet echt een super speler. Hij hoort imo top 40 ongeveer.

lau top 40 boeit niks het gaat tegenwoordig toch om stam, dat zag je bij spelers als jou en hokuz op w16 ^^, vinnib is 1 van de beste stamspelers die ik ooit heb gezien.
 

DeletedUser68973

Guest
Ik vind veel interns en een laag OD een teken aan de wand ja , dat ze te hoog staan qua punten voor wat ze al gepresteerd hebben op deze wereld.
Orange open , devils eye , brigitte en Valheru ken ik niet , toch zijn die voor mij top 25 waardig ,
ik zie je punt niet.

Dus jij vindt dat punten samenhangen met prestaties ? De meeste spelers die nu in de top 25 staan hebben weinig tot niets van tegenstand gehad, de reden dat ze zo hoog staan. Dus als jij nu lijstjes wilt gaan opmaken die gebaseerd zijn op interns en od heeft dat 0.0 te maken met of ze wel top 25 waardig zijn. De enige reden dat spelers in dit stadium zo hoog staan is omdat ze veel farmen en weinig tegenstand hebben. En dat zijn niet de punten die het verschil maken tussen waardig en onwaardig.

Op dit moment zou je alleen een lijst kunnen maken over de spelers als je hun verleden kent, wat dus niets te maken heeft met hun 'prestaties' hier. Want die prestaties zijn er hier nog niet echt geweest, daarvoor is de wereld nog te jong.
 

DeletedUser75339

Guest
Dus jij vindt dat punten samenhangen met prestaties ? De meeste spelers die nu in de top 25 staan hebben weinig tot niets van tegenstand gehad, de reden dat ze zo hoog staan. Dus als jij nu lijstjes wilt gaan opmaken die gebaseerd zijn op interns en od heeft dat 0.0 te maken met of ze wel top 25 waardig zijn. De enige reden dat spelers in dit stadium zo hoog staan is omdat ze veel farmen en weinig tegenstand hebben. En dat zijn niet de punten die het verschil maken tussen waardig en onwaardig.

Op dit moment zou je alleen een lijst kunnen maken over de spelers als je hun verleden kent, wat dus niets te maken heeft met hun 'prestaties' hier. Want die prestaties zijn er hier nog niet echt geweest, daarvoor is de wereld nog te jong.

Ik zeg dat top 25'ers met een hoog od en weinig interns de meeste kans hebben om toppers te zijn.
Als er iemand gevochten heeft voor zijn dorpjes en de ander niet en ze hebben beiden dezelfde punten dan schat ik de eerstgenoemde hoger in dan de 2de.

Het lijstje is pure speculatie ja , maar dat zijn een heleboel topics hier.
Het is dan ook onmogelijk om een objectieve mening te hebben over spelers/stammen.
Het verleden van spelers beoordeel ik niet omdat ze voor mij zichzelf hier eerst moeten bewijzen hoeveel werelden ze al mogen gewonnen hebben.
 

DeletedUser68973

Guest
Ik zeg dat top 25'ers met een hoog od en weinig interns de meeste kans hebben om toppers te zijn.
Als er iemand gevochten heeft voor zijn dorpjes en de ander niet en ze hebben beiden dezelfde punten dan schat ik de eerstgenoemde hoger in dan de 2de.

Het lijstje is pure speculatie ja , maar dat zijn een heleboel topics hier.
Het is dan ook onmogelijk om een objectieve mening te hebben over spelers/stammen.
Het verleden van spelers beoordeel ik niet omdat ze voor mij zichzelf hier eerst moeten bewijzen hoeveel werelden ze al mogen gewonnen hebben.

Zoals ik al zei, zeggen od en interns niets over de spelers, dus moet je ze ook niet hoger gaan inschatten.
En je kan al werelden gewonnen hebben, dan nog zegt het niets over je prestaties. Je kan de hele wereld safe hebben gelegen, of gewoon geluk gehad dat je een nog grotere noob aan je front had dan jezelf ;)
 

DeletedUser75096

Guest
Wel leuk dat mensen over Industrial Sciences. zeggen dat we alleen maar kunnen internen lol
We zijn aan het fuseren met hooftt maar hij kan nog wat edelen voor ons dus wij zijn niet dom bezig :)
 

DeletedUser73244

Guest
Wel leuk dat mensen over Industrial Sciences. zeggen dat we alleen maar kunnen internen lol
We zijn aan het fuseren met hooftt maar hij kan nog wat edelen voor ons dus wij zijn niet dom bezig :)

En toch ben je gestopt (handtekening) :rolleyes:
 
Reactiescore
206
ben ik het niet mee eens, perfecte stam speler heb een tijdje met hem in de stam gezeten en hij heeft de afgelopen tijd echt veel geleerd en potentie om hier doorte breken

Punt is dat ik deze speler prima herinner uit Wereld 36. Je kan gerust een goede stam speler zijn, maar dat maakt je nog geen waardig top 25 speler; hiervoor moet je namelijk ook wat van het spel begrijpen naar mijn mening ;)

Vind het een matige sup-topper, geen speler van enig -schrikwekkend- niveau op dit moment.
Dat hij lerende is en potentie bevat vind ik allemaal prachtig voor zo'n jongen, maar voor nu zou ik hem om en nabij op een rank of 75 zetten als ik een goede bui ben.
Op dit moment hoort hij er naar mijn mening voorlopig nog niet thuis. Daarvoor ontbreekt het simpelweg aan kunnen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
O. Ken ik niet en nog nooit van gehoord. Maar jullie hadden een bg met Radium dacht ik(?). Dus je zal het beter weten dan ik:)
 
Bovenaan