Top 20 waardig?

DeletedUser15022

Guest
der is inderdaad niks leuks aan, toch zijn er genoeg mensen die er alles aan doen om interns te krijgen helaas.
 

DeletedUser15022

Guest
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen. Het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien. Het kan echter ook gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.

De eerste vermelding van het woord op Usenet was in een bijdrage aan de comp.sys.mac nieuwsgroep door Barb Dyker om 20:31 uur op 31 mei 1988, waarin de auteur het woord gebruikt om naar zichzelf te verwijzen: "I did my stuggling as a newbie - let's get some info out for those that are new to the net so that it works for all of us". Ik heb mijn portie vallen en opstaan gehad als newbie - laten we wat info verspreiden voor hen die nieuw zijn op het net zodat het voor ons allemaal werkt.[1]

De term moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".

Veel voorkomende alternatieve spellingen van het woord zijn: "newb","newbee","noob","nubbie" en "nowb".
 

DeletedUser64863

Guest
aadacid top 100 waardig:confused:

Heeft een dorpje van 282 punten ge-edelt:wink:
 

DeletedUser64863

Guest
Tjonge! Wat slecht van hem. Ik vindt het ook niet gek dat jij van zijn account bent afgekickt!. Jij had allang eerste gestaan! :rolleyes:
Zeg ik niet, maar een dorpje van 282 edelen is te gek voor woorden, of het moet met geheimen zijn, dat is hier niet zo.

Flopspeler dus;)
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik niet, maar een dorpje van 282 edelen is te gek voor woorden, of het moet met geheimen zijn, dat is hier niet zo.

Flopspeler dus;)

't is een bonusdorpje ;). Dus er zal vast wel een reden voor zijn.
 

DeletedUser64863

Guest
Hij heeft een Du zover ik weet en anders zorg je dat je er een hebt. Ik zal mijn tijd en edels er niet aan verspillen.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft een Du zover ik weet en anders zorg je dat je er een hebt. Ik zal mijn tijd en edels er niet aan verspillen.

+33% snellere productie in de kazerne. ;)

En omdat mijn attack is doodgelopen, en mijn def dood is gegaan toen ik os bij iemand had staan, is het zo wel handig om snel troepen te rekruteren.
 

DeletedUser

Guest
+33% snellere productie in de kazerne. ;)

En omdat mijn attack is doodgelopen, en mijn def dood is gegaan toen ik os bij iemand had staan, is het zo wel handig om snel troepen te rekruteren.

Dus je edelt vast een 33 % kazerne dorpje voor een volgende keer dat je bijna al je troepen verliest? :rolleyes:
Zeg het dan andersom, mijn def en att zijn doodgelopen dus pak ik maar een gunstig bonusdorpje.
 
Bovenaan