top 10

DeletedUser44216

Guest
en ik maar denken dat ODA en +/- elkaar konden haten soms, heeft iemand bakje popcorn over?

Bij deze mijn lijstje met de 10 die ik graag in mijn stam wil hebben: (volgorde van plek op ranglijst)

1. Noire --> Tsja, grootste account vd wereld. De spelers ken ik niet.

2. DDMO7U --> Mede door het vele farmen, maar die positie op de ranglijst lijkt mee meer dan verdiend.

3. Nyx911 --> Topspelers op het account, goed inzicht over het spel, bereid om vv te draaien, etc. Eigenlijk zoals elke speler hoort te zijn, maar zij doen er een schepje bovenop.

4. Bluniom --> Goede spelers op het account, stille kracht op W30 aan het worden.

5. Lone Soul --> Moet toch ergens in een stam :p

6. SnDD --> Als buurman erg fijn om mee samen te werken. Goed tactisch inzicht en gewoon goede gozers.

7. HeartSollid --> Topgozer en iemand waar je je vv met een gerust hart kan achterlaten.

8. Lavalya --> Eigenlijk alleen W., gewoon omdat R. arrogant (ja hebben we het weer over arrogantie :() overkomt en W. juist overkomt als een topgozer.

9. La Comadreja --> Volgensmij zitten daar wel goede spelers op die je beter in je stam kan hebben :)

10. Prinsesje --> Gewoon een lieverdje <3
 

DeletedUser68086

Guest
Zulle we effe over jou beginnen? PP jatten van me... Man wat hoop ik dat jij echt een keer klappen krijgt van L. en haar vriendinnen en vrienden;)

pp jatten? probeer je me nu zwart te maken je weet dat ik me hierover niet kan verdedigen beetje naaiend. Als er iemand nog is klappen gaat krijgen ben jij het omdat je iedereen spamt en irritant doet:rolleyes:, ik heb meerdere bewijsstukken dat jij je niet gedraagt in vert zelfs van je leiding dus ga hier niet de stoere jochie uithangen want iedereen kotst je uit.;)
jammer dat je ook niet eens inhoudelijk op mijn post kan reageren, spam kon dat ook al niet blijkbaar toch kern van waarheid.:eek:
 

DeletedUser

Guest
en ik maar denken dat ODA en +/- elkaar konden haten soms, heeft iemand bakje popcorn over?

Bij deze mijn lijstje met de 10 die ik graag in mijn stam wil hebben: (volgorde van plek op ranglijst)

1. Noire --> Tsja, grootste account vd wereld. De spelers ken ik niet.

2. DDMO7U --> Mede door het vele farmen, maar die positie op de ranglijst lijkt mee meer dan verdiend.

3. Nyx911 --> Topspelers op het account, goed inzicht over het spel, bereid om vv te draaien, etc. Eigenlijk zoals elke speler hoort te zijn, maar zij doen er een schepje bovenop.

4. Bluniom --> Goede spelers op het account, stille kracht op W30 aan het worden.

5. Lone Soul --> Moet toch ergens in een stam :p

6. SnDD --> Als buurman erg fijn om mee samen te werken. Goed tactisch inzicht en gewoon goede gozers.

7. HeartSollid --> Topgozer en iemand waar je je vv met een gerust hart kan achterlaten.

8. Lavalya --> Eigenlijk alleen W., gewoon omdat R. arrogant (ja hebben we het weer over arrogantie :() overkomt en W. juist overkomt als een topgozer.

9. La Comadreja --> Volgensmij zitten daar wel goede spelers op die je beter in je stam kan hebben :)

10. Prinsesje --> Gewoon een lieverdje <3

TY, en ik kan je in de stam met lone soul afraden;)
 

DeletedUser44216

Guest
Als er iemand nog is klappen gaat krijgen ben jij het omdat je iedereen spamt en irritant doet:rolleyes:, ik heb meerdere bewijsstukken dat jij je niet gedraagt in vert zelfs van je leiding dus ga hier niet de stoere jochie uithangen want iedereen kotst je uit.;)
jammer dat je ook niet eens inhoudelijk op mijn post kan reageren, spam kon dat ook al niet blijkbaar toch kern van waarheid.:eek:

Van iedereen die dat punt zou kunnen maken tegen Afeda kom jij wel als minst geloofwaardige over :p

TY, en ik kan je in de stam met lone soul afraden;)

Dit is een lijstje die ik in mijn stam zou willen hebben, niet waar ik bij in de stam zou gaan :p
 

DeletedUser

Guest
Dit is een lijstje die ik in mijn stam zou willen hebben, niet waar ik bij in de stam zou gaan :p

haha je weet wat ik bedoel;) je hebt hem gewoon liever niet in je stam. heb zelf nooit ruzie of discussie met m gehad, maar hij zorgt gewoon voor veel onnodige onrust, maar t is jou lijstje dus verder geen commentaar haha;)
 

DeletedUser

Guest
en ik maar denken dat ODA en +/- elkaar konden haten soms, heeft iemand bakje popcorn over?

Bij deze mijn lijstje met de 10 die ik graag in mijn stam wil hebben: (volgorde van plek op ranglijst)

1. Noire --> Tsja, grootste account vd wereld. De spelers ken ik niet.

2. DDMO7U --> Mede door het vele farmen, maar die positie op de ranglijst lijkt mee meer dan verdiend.

3. Nyx911 --> Topspelers op het account, goed inzicht over het spel, bereid om vv te draaien, etc. Eigenlijk zoals elke speler hoort te zijn, maar zij doen er een schepje bovenop.

4. Bluniom --> Goede spelers op het account, stille kracht op W30 aan het worden.

5. Lone Soul --> Moet toch ergens in een stam :p

6. SnDD --> Als buurman erg fijn om mee samen te werken. Goed tactisch inzicht en gewoon goede gozers.

7. HeartSollid --> Topgozer en iemand waar je je vv met een gerust hart kan achterlaten.

8. Lavalya --> Eigenlijk alleen W., gewoon omdat R. arrogant (ja hebben we het weer over arrogantie :() overkomt en W. juist overkomt als een topgozer.

9. La Comadreja --> Volgensmij zitten daar wel goede spelers op die je beter in je stam kan hebben :)

10. Prinsesje --> Gewoon een lieverdje <3

:D Ik geef deze stam hoogstens een week :D
 

DeletedUser44216

Guest
haha je weet wat ik bedoel;) je hebt hem gewoon liever niet in je stam. heb zelf nooit ruzie of discussie met m gehad, maar hij zorgt gewoon voor veel onnodige onrust, maar t is jou lijstje dus verder geen commentaar haha;)

Op mij kwam die wel over als een chille gast. Ken hem verder nou niet echt goed ofzo, maar toch.
 

DeletedUser67609

Guest
pp jatten? probeer je me nu zwart te maken je weet dat ik me hierover niet kan verdedigen beetje naaiend. Als er iemand nog is klappen gaat krijgen ben jij het omdat je iedereen spamt en irritant doet:rolleyes:, ik heb meerdere bewijsstukken dat jij je niet gedraagt in vert zelfs van je leiding dus ga hier niet de stoere jochie uithangen want iedereen kotst je uit.;)
jammer dat je ook niet eens inhoudelijk op mijn post kan reageren, spam kon dat ook al niet blijkbaar toch kern van waarheid.:eek:

Ja mijn vrienden willen hem ook opzoeken. Een vriend van me ging hem vanavond nog bellen maar hij had niet opgenomen ofzo. Verder zijn jullie op w'app precies hetzelfde :p
 

DeletedUser67609

Guest
Al die screens van die gesprekken die doorgestuurd waren door Afeda liegen niet...
 

DeletedUser

Guest
en ik maar denken dat ODA en +/- elkaar konden haten soms, heeft iemand bakje popcorn over?

Bij deze mijn lijstje met de 10 die ik graag in mijn stam wil hebben: (volgorde van plek op ranglijst)

1. Noire --> Tsja, grootste account vd wereld. De spelers ken ik niet.

2. DDMO7U --> Mede door het vele farmen, maar die positie op de ranglijst lijkt mee meer dan verdiend.

3. Nyx911 --> Topspelers op het account, goed inzicht over het spel, bereid om vv te draaien, etc. Eigenlijk zoals elke speler hoort te zijn, maar zij doen er een schepje bovenop.

4. Bluniom --> Goede spelers op het account, stille kracht op W30 aan het worden.

5. Lone Soul --> Moet toch ergens in een stam :p

6. SnDD --> Als buurman erg fijn om mee samen te werken. Goed tactisch inzicht en gewoon goede gozers.

7. HeartSollid --> Topgozer en iemand waar je je vv met een gerust hart kan achterlaten.

8. Lavalya --> Eigenlijk alleen W., gewoon omdat R. arrogant (ja hebben we het weer over arrogantie :() overkomt en W. juist overkomt als een topgozer.

9. La Comadreja --> Volgensmij zitten daar wel goede spelers op die je beter in je stam kan hebben :)

10. Prinsesje --> Gewoon een lieverdje <3

Ik mis een naam :rolleyes:
 

DeletedUser69488

Guest
Wij van het forum hebben medelijden met jou denk ik. Wij horen hem af en toe, jij elke dag, misschien elke uur:p haha
 

DeletedUser69437

Guest
Kijk mijn Golden Awards lijstjes



Nee hoor, heb ik nooit gezegd, kijk door dit soort dingen neemt niemand je meer serieus.

Dan had je best een andere reactie van Ciroc kunnen quoten waar hij zich echt belachelijk in maakt, aangeizen hy hier toch wel redelijk hard de waarheid spreekt.

Ryan doe normaal tegen W. als iemand een domme ezel is en klappen verdient ben jij het, als W. het niet gezegd heeft zal ik het zeggen: VERTIGO zijn allemaal gluiperds, bliven spammen en uitlokken, zinnen verdraaien etc.. dan zielig doen dat W. iets hezegd zou hebben, en zelf zogenaamd heiliger zijn dan de paus, terwijl afeda W. dood wilde hebben, en mjnd een steen door zijn ruit wou gooien. Tot slot van de rekening proberen ze "arrogante" opposites leden te laten joinen.:eek:

tuurlijk wij zijn arrogant:rolleyes:

maar wij spelen tenminsre oprecht.

bende hypocriete gluiperds.:D

Sorry D., deze post slaat echt op niets en is onrespectvol, hier wens ik zelf niet op te reageren.
 

DeletedUser68086

Guest
Hypocriet je stamgenoten wensen via een spel mijn leider de dood toe en jij vind mij onrespectvpol?
Of ben je van ODA? Daar noemde ze mij een megool?

Ga niet over respect praten.

Hypocriet
 
Bovenaan