DeletedUser78605
Guest
Wat moet je doen?
Je neemt de top 10, en schrijft erbij waardig of niet waardig.
Het liefst schrijf je er uitleg bij, waarom wel of niet waardig.
Beargumenteer goed, geen nutteloze argument van 'Jij bent noob'.
Bij voorbaat dank.
1 Coruscant
Zeker top waardig. Dit gaat een lastig account worden om eruit te schoppen. Beukt altijd lekker door en heeft een heerlijke ligging. Even afwachten of de geruchten waar zijn, dat hier nieuwe spelers op gaan komen of dat het oude team blijft.
2 Seduced by Lies
Top 5 waardig, hier en daar een klein interntje tussendoor, maar weet zijn aanvallen goed te plannen. Sterk team dat goed samen werkt. Maken optimaal gebruik van hun inventaris en daardoor groeien ze aardig hard.
3 TheProphecy.
Staat naar mijn mening iets te hoog nog. Maar wel top 10. Zeer actief team en wij als buren kunnen er prima mee samenwerken. In de startfase een boost gehad en 2 account's kunnen internen en hebben nog niet veel zware tegenstand gehad. Daarom top 10 ja, top 3 vind ik momenteel iets te hoog.
4 Tijd
Ook een speler die er niet van houd om zijn clears stil te laten staan. Weet nog van de tijd in TOE, dat hij maar constant door blijft gaan. Super actief en wist zelfs af en toe een rovertje te pikken. Heeft wel nog een redelijke intern gehad voordat we weg gingen uit TOE. Dit account hoort zeker in de top 5!
5 shayan167
Voor mij een vrij onbekend account, dook ook ineen op in de top 5. Heeft de laatste tijd een mega boost gehad door een intern. 13 gratis dorpen op een totaal van 40 is echt aardig veel. Denk ook dat ze te veel hooi op hun vork hebben genomen door zo veel front te pakken. Momenteel ook slechts 200k ODA, veel hebben ze nog niet hoeven vechten voor hun dorpen. Hoop dat ze mij positief gaan verbazen, maar tot nu toe zeg ik geen top 10 waardig.
6 The Guru
Heeft ook al 16 interns op zijn naam staan, verder wel een heerlijke ligging. Mooie safe/front verhouding. Gaat fronten met XB, ben benieuwt. Maar vooralsnog zeg ik onwaardig voor de top 10.
7 Moniskir
Het rim account binnen .Lick, dat laatste tijd ineens omhoog is geschoten. De speler is eindelijk eens wakker geworden en gaan farmen Nu zien we ook eindelijk dat je het wel kan. Denk dat dit account niet top 10, maar top 15 zeker wel.
8 The Monster Is Inside me
Ook weer 14 interns op de 38 dorpen. Bizar veel, knalt daarom ook de top 10 binnen. ODA is met 250k ook een ramp en heeft nu ook een niet normaal groot front tegen Raad, gister ook midden op de dag 2 dorpen verloren. Ben benieuwt, maar zeker geen top 10 waardig.
9 Realexxt
Ik ben wel een fan van dit account. Super actief en dat is ook wel te merken aan de hoge rovers. Komt iemand in de buurt, moeten ze weer aanzetten. Prima ODA vergeleken met hun punten rank, geen interns geloof ik nog. Enkel wat bb dorpen. Mooie ligging en een lekker frontje. Verwacht wel een top 5 zeker!
10 .Psychedelic Nurse
Ook al aardig wat interns op hun naam staan. Laatste tijd ook omhoog geschoten. Heeft een eigen mb/intern stam Matige ODA rank, heerlijk cluster. Toch zeg ik top 10 onwaardig momenteel.
Account's die ook nog zullen strijden voor een top 10 plek:
-Cabbie
-Valar Morghulis.
-Losing our Religion
Elk commentaar is welkom, dit is mijn mening en ik probeer hem zo eerlijk mogelijk te onderbouwen.