Top 10 letterlijk in beeld

DeletedUser

Guest
I'm back even een kaartje van w2 top 10 ik ga em om de 2 weken updaten.

30 juni top 10
1znv33b.jpg
1 Juli top 10 t/m 20
28tjn6b.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10058

Guest
My bad ;p zie um nu

Mooi kaartje se, hoe maak je dien zo?
 

DeletedUser

Guest
Photoshop, maar laten we ontopic blijven, D.D kan nog mooi uitbreiden, Fictus kan nog mooi uitbreiden, RB zit mooi ingesloten door grote stammen zo te zien KH kan ook nog lekker uitbreiden :)
 

DeletedUser10058

Guest
-KH- heeft wel aardig wat ruimte inderdaad, al zitten er nog kleinere stammen omheen waar ex -FA- leden in zitten. Dien zijn altijd lastig se.
 

DeletedUser

Guest
-KH- heeft wel aardig wat ruimte inderdaad, al zitten er nog kleinere stammen omheen waar ex -FA- leden in zitten. Dien zijn altijd lastig se.
-KH- is ruim in het voordeel dus denk dat dat geen probleem moet zijn.
 

DeletedUser

Guest
Zolang -KH- een stam blijft en zo door gaat zullen de 'FA-resten' weggewerkt worden;)
D.D. heeft in de toekomst nog veel kans om groot te worden maar betwijfel of ze dan nog steeds met zoveel spelers een stam kunnen vormen. RB is gewoon een splinter die eruit gedrukt moet worden, meer niet:)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat Order er het beste voorstaat! :D:D

Order is de enigste met een flink vast cluster, :)
alle andere stammen liggen behoorlijk verspreid...

Verder heeft Order nog genoeg overnamens te gaan op ANTS met aardige moraal ^^ :p

[.RB.] en MERO lijken er benauwd voor te staan met een gat in hun cluster, maar daar blijken ze toch niet veel last van te hebben. :eek:
 

DeletedUser1665

Guest
De tijd van RB komt wel weer vergeet dat niet...
rb is altijd al een probleem stam geweest, maar TOCH weten ze/we het nog altijd vol te houden!
 

DeletedUser3750

Guest
We gaan het zien, RB is een stukje W2 geschiedenis. Borms heeft beloofd dat RB zal blijven bestaan^^ Dus we gaan het zien.
 

DeletedUser10058

Guest
Ik weet niet waarom, maar ik zie RB niet zo snel meer opstaan. Andere stammen worden steeds groter, en ik vrees dat RB ongeveer het zelfde gaat overkomen als dat bij -FA- is gebeurd. Maar wie weet..
 

DeletedUser

Guest
en kh de fa resten rustig opruimen? volgens mij overschatten jullie nu kh of onderschatten jullie nu Mero.
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo dit kaartje zie denk ik dat Order en KH de grootste (makkelijkste) uitbreidingsmogelijkheden hebben en dus hard zullen gaan groeien, maarja, stammen als TBR en RB weten zich ook altijd terug te knokken, dus ik doe maar niet aan gokken xD

Zou je misschien ook zo'n kaartje willen maken van de top15 of top20 stammen, of is dat teveel van het goede? :eek:
 

DeletedUser15299

Guest
nymfomaan zei:
en kh de fa resten rustig opruimen? volgens mij overschatten jullie nu kh of onderschatten jullie nu Mero.


Ik denk dat ze meer Death en -r- bedoelen enz.
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo dit kaartje zie denk ik dat Order en KH de grootste (makkelijkste) uitbreidingsmogelijkheden hebben en dus hard zullen gaan groeien, maarja, stammen als TBR en RB weten zich ook altijd terug te knokken, dus ik doe maar niet aan gokken xD

Zou je misschien ook zo'n kaartje willen maken van de top15 of top20 stammen, of is dat teveel van het goede? :eek:

Morgen maak ik er wel 1 van de 10 t/m 20
alles op 1 kaart is onoverzichtelijk en er blijven geen genoeg kleuren over.
 

DeletedUser

Guest
vind order ook een mooi blok hebben. maar vergeet _TBR_ niet die kunnen nog naar onder en druk gaan zetten op meerdere kanten. maar dat kan fataal worden zie bijv fa 4 oorloggen of 3 toen lukte het niet meer
 
Bovenaan